Gå til innhold

ONS = ''slut'' og ''bro''

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er flest kvinner som slutshamer, jeg da..... Blir bare gjort veldig diskré.

Anonymkode: 66e39...14c

I denne tråden er det kun menn, opptil flere, som slutshamer kvinner. Og ikke på en veldig diskrè måte heller.

Anonymkode: 4b6d7...a30

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare begynt å dra slutshaming inn i alle aspekter av livet jeg. Hvorfor stoppe ved sex liksom. Har en mann spist flere brødskiver i livet sitt enn meg = Slut. Har en mann hatt flere enn 3 jobber = løs. Har en mann hilst på for mange kvinner i løpet av ett år = fuckboy

Anonymkode: 030b0...5cc

Haha, denne skal jeg implementere i egen omgangskrets og se an reaksjonen. Begynner ved frokostbordet i morgen tidlig når sambo putter 3 skiver ost på brødskiva. DA er han løs da! :fnise:

Skrevet

Fra eget liv og venninners liv vet jeg om opptil flere ganger at damer har latt en mann seile sin egen sjø og droppet ha noe forhold til han fordi vi har fått informasjon om at han har hatt sex med mange forskjellige. Plutselig fant vi ikke lenger disse mennene interessante. Helt logisk det. Hvem vil vel ha en fyr som plutselig hopper på første og beste neste dame? Og det at han har fått tilgang til sex fra mange andre damer skal være et kvalitetsstempel for mannens del? Hvordan kan det være et kvalitetsstempel, når jeg er opptatt av at han skal binde seg til meg? Høres snarere ut som et stort rødt varselsskilt, og det er vel derfor vi kvinner fort dropper menn når vi får nyss om hvor løse de har vært tidligere :ler:

Trust me, det er aldri et sjakktrekk å fortelle en dame at du har vært seksuelt promiskuøs. Det er bare status blant gutter å skryte av sånt. Vi damer rynker på nesa av godt brukte peniser.

• Liker 7
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvorfor en har hatt behov for å putte en restriksjon på kvinners seksualitet. Jeg tenker at dette med at en kvinne er "løs" dersom hun ligger med flere kommer fra visse verdier eller verdisyn som har sitt opphav i religion og kultur. Spørsmålet er hvorfor noen lagde et sett med verdier hvor man ønsket at kvinner ikke skulle kunne få gjøre som de ville når det kommer til sex og antall seksuelle partnere. Var det bare menn som ønsket å kontrollere kvinner som innførte disse verdiene en gang i tiden? Eller skjer det noe spesielt i en populasjon når kvinner får gjøre akkurat som de vil?

Eventuelt er det bare helt tilfeldig at det har blitt slik som det har blitt. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes massevis av bøker skrevet om dette. Men det er sant som noen påpeker; En dame trenger bare eksistere for å få seg sex, såfremt hun ikke ser ut som et totalt troll. En mann må gjennom drøssevis av hindringer for å oppnå sex med en dame han har lyst på. Han må være sjarmerende,vittig,ekstremt sosialt kalibrert, forstå kroppspråk,toneleie og ansiktsmimikk på nivå med en psykolog, han må vite hvordan få henne til å føle seg komfortabel,hvordan bestå alle de små testene hun skyter mot ham, hvordan ha en god logistikk for å ta henne med, og tusen andre små ting.
Det å konsistent dra kvalitetsdamer er en kunst som svært få menn mestrer. Deretter så får de mennene kudos og respekt fra andre menn, og damer. Uansett hva damene på forum påstår så finner de fleste det attraktvt med en mann som er attraktiv for andre kvinner. Det er noe som heter preseleksjon; andre damer har valgt ham,så derfor må han være et godt valg.

Anonymkode: e5643...681

Dette er riktig, tommel opp.:)

Anonymkode: ca36e...31e

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner foretrekker menn som har pult mange, Menn foretrekker kvinner som har pult få. At han har pult mange betyr at han har gode gener som er ettertraktet av mange. Derfor foretrekker kvinner menn som har pult rundt. At en kvinne har pult få, helst ingen, betyr at han er sikker på at han ikke trenger å konkurrere med andre menn om å få videreført sine gener i henne. Derfor foretrekker menn kvinner som ikke er ho..."løse". 

Anonymkode: 1e344...956

Det her er så langt fra virkeligheten som du får det.. Men fint å se at noen fortsatt lever i en boble. Må være greit å gjøre. Har hørt at dumme mennesker gjerne er lykkeligere enn de som er realitetsorienterte. 

Anonymkode: 1eaf7...d27

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er riktig, tommel opp.:)

Anonymkode: ca36e...31e

Nei, det er det ikke -.- 

Anonymkode: 1eaf7...d27

• Liker 1
Skrevet

Denne tråden - så utrolig godt å lese gode og reflekterte innlegg fra mine søstre. 

Men bekymringsverdig at så mange mannfolk her har et så labert syn på mennesker og seg selv. 

Anonymkode: 6b3ce...26f

• Liker 3
Skrevet

I stor grad er det damene selv som shamer hverandre. Menn ser ikke på en kvinne som har mange sexpartnere som "løs" eller "hore". Tvert i mot er nok dette ganske attraktivt hos menn, kvinner som knuller når de har lyst, og med hvem de har lyst.

På samme måte er det kvinner som må ta hovedansvaret for alt kroppspresset for unge jenter i dag. Hvem er det som er redaktører for motemagasiner som flommer over av retusjerte perfekte kvinnekropper? Ja, du gjettet riktig, kvinner.

Anonymkode: 3c4d1...3ad

Skrevet

Nå tror jeg dette er veldig avhengig av miljø, og "hylling" av kompiser som ligger mye rundt tror jeg tilhører enkelte miljø og veldig unge folk. Med det sagt har nok trådstarter helt rett i at vi ser forskjellig på kvinner og menn i denne sammenhengen. Forklaringen er nok i stor grad, som diskutert før, at mye ligger i tilbud og etterspørsel. En normal ung kvinne kan få bortimot ubegrenset med lettvint sex, uten at det forutsetter noen positive egenskaper eller innsats fra hennes side. For menn er dette mye vanskeligere, og noe som er vanskeligere å oppnå henger gjerne høyere.

Dette kommer selvfølgelig av at menn rett og slett er mye "billigere" enn kvinner, som resulterer i ovennevnte missforhold mellom tilbud og etterspørsel, og kjønnenes krav til motparten ved tilfeldig sex. Dermed er det i større grad normalen for menn å ha et lettvint forhold til sex og kropp enn for kvinner, og der en mann med mange partnere gjerne har "oppnådd" dette fordi han har egenskaper kvinner liker eller gjør en innsats, skiller kvinnen med mange partnere seg ut fra andre kvinner ved å velge å ha mange partnere, ikke ved å ha evnen til å få det. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at når en dame ligger rundt så er hun en løs ''slut'', mens når mannen gjør det så er han ''bro'' og ''alpha''?

Ser at gutta behandler dette helt annerledes enn damene. De heier jo oppriktig talt på hverandre. Du er ''sjef'' liksom.

Det er ikke bare ONS, jeg har lagt merke til at dette gjelder eksponering av kropp, kontakt, etc, også.

Fordi menn må ha sosial status, sjarm, være kjekk, gå bra kledd, ha humor, fint hår og hud og populær og en haug andre gode kvaliteter. Det kreves mye mye mer av menn og få seg sex

Kvinner derimot trenger bare å være slank og ha et ok ansikt. Kvinner kan få seg sex hver dag om de vil uten å løfte en finger. Menn må jobbe veldig hardt bare for å få seg 1-2 ganger i mnd. 

Er lettere for kvinner å få seg sex enn det er å kjøpe en cheeseburger på mcdonalds. Derfor blir kvinner slutshamet.

Slutshaming av kvinner har vært i flere 1000 år og det vil det nok forsette med

Anonymkode: fdba0...8f2

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I stor grad er det damene selv som shamer hverandre. Menn ser ikke på en kvinne som har mange sexpartnere som "løs" eller "hore". Tvert i mot er nok dette ganske attraktivt hos menn, kvinner som knuller når de har lyst, og med hvem de har lyst.

På samme måte er det kvinner som må ta hovedansvaret for alt kroppspresset for unge jenter i dag. Hvem er det som er redaktører for motemagasiner som flommer over av retusjerte perfekte kvinnekropper? Ja, du gjettet riktig, kvinner.

Anonymkode: 3c4d1...3ad

Ehhh nei. Det er ikke attraktivt hos menn å være billig. Og srlv om kvinner slutshamer mest tenker menn det samme. Hilsen mann

Skrevet
9 timer siden, Minesveiper skrev:

Jeg lurer på hvorfor en har hatt behov for å putte en restriksjon på kvinners seksualitet. Jeg tenker at dette med at en kvinne er "løs" dersom hun ligger med flere kommer fra visse verdier eller verdisyn som har sitt opphav i religion og kultur. Spørsmålet er hvorfor noen lagde et sett med verdier hvor man ønsket at kvinner ikke skulle kunne få gjøre som de ville når det kommer til sex og antall seksuelle partnere. Var det bare menn som ønsket å kontrollere kvinner som innførte disse verdiene en gang i tiden? Eller skjer det noe spesielt i en populasjon når kvinner får gjøre akkurat som de vil?

Eventuelt er det bare helt tilfeldig at det har blitt slik som det har blitt. 

Dette har nok sine røtter lenge før noen av dagens religioner. Behovet kommer nok i stor grad av at kvinner har behøvd å være mer kritiske til hvem de ligger med enn menn fordi kvinner blir gravide, og dermed sitter igjen med veldig mye større konsekvenser enn menn. Fra mannens side har det vært gunstig å velge kvinner, for forhold, som ikke hadde et lettvint forhold til egen kropp og sex for i størst mulig grad å sikre seg at barnet han forsørget faktisk var han. 

Religiøs moralisering i deler av menneskets historie når det kommer til sex har nok også mye å gjøre med omsorg for barn som levde i fattigdom som resultat av lettvint sex. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en kvinne som er glad i meg selv og også ønsker det beste for andre. Jeg tenker at vi mennesker er verdifulle og spesielle, alle som en. Og at alle må få velge sin egen måte å leve på og ta konsekvensene av det.

Jeg har alltid ønsket meg stabilitet og derfor har det vært tiltrekkende med menn som er kresne og som tenker seg godt om før de gjør noe. 

Har flere ganger i mitt liv møtt gutter/menn som har såpass avvikende verdier fra hva jeg selv har, og det har ikke vært aktuelt å bli bedre kjent pga det. De har noen ganger forstått dette helt av seg selv, og sagt rett ut at det er ikke vits i å bli bedre kjent siden jeg ikke er interessert i å hoppe til køys i nærmeste fremtid. Jeg står noe forundret, men takknemlig tilbake. Vet du hvor verdifull du er?

Anonymkode: c8c7c...d08

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne som er glad i meg selv og også ønsker det beste for andre. Jeg tenker at vi mennesker er verdifulle og spesielle, alle som en. Og at alle må få velge sin egen måte å leve på og ta konsekvensene av det.

Jeg har alltid ønsket meg stabilitet og derfor har det vært tiltrekkende med menn som er kresne og som tenker seg godt om før de gjør noe. 

Har flere ganger i mitt liv møtt gutter/menn som har såpass avvikende verdier fra hva jeg selv har, og det har ikke vært aktuelt å bli bedre kjent pga det. De har noen ganger forstått dette helt av seg selv, og sagt rett ut at det er ikke vits i å bli bedre kjent siden jeg ikke er interessert i å hoppe til køys i nærmeste fremtid. Jeg står noe forundret, men takknemlig tilbake. Vet du hvor verdifull du er?

Anonymkode: c8c7c...d08

Sånn taler en kvinne med selvrespekt. Hun tar vare på verdien sin og ligger derfor ikke rundt. Du må gå med hevet hode. For du er en respektert kvinne.

Anonymkode: 1e344...956

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden er det kun menn, opptil flere, som slutshamer kvinner. Og ikke på en veldig diskrè måte heller.

Joda, men det er KG-menn :lol:

Skrevet

Fordi en dame kan spre bena sine og få 10 menn springende som vil ha sex

En mann kan spre bena og bli arrestert

For å ligge med mange damer må man være en bra mann. For å ligge med mange menn må man være svært... oppnåelig. Dessuten

Jomfru dame: Ettertraktet
Jomfru mann: sett ned på av damer

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi jenter får bli flinkere til å behandle menn, slik menn behandlere oss ;) vi får begynne å kalle de løse mannfolka for tøser og le av de. Vi får se på menn som kjøttstykker istedenfor individer. 

Ellers så får vi rett og slett bare godta at folk lever sine liv på sin måte og bare la være å kritisere andre. 

Anonymkode: 6b3ce...26f

Åååneeei!! Da hadde vi blitt skikkelig lei oss. Ingen mann vil bli sett på som et kjøttstykke :(

• Liker 2
Gjest Minesveiper
Skrevet
11 hours ago, herzeleid said:

Dette har nok sine røtter lenge før noen av dagens religioner. Behovet kommer nok i stor grad av at kvinner har behøvd å være mer kritiske til hvem de ligger med enn menn fordi kvinner blir gravide, og dermed sitter igjen med veldig mye større konsekvenser enn menn. Fra mannens side har det vært gunstig å velge kvinner, for forhold, som ikke hadde et lettvint forhold til egen kropp og sex for i størst mulig grad å sikre seg at barnet han forsørget faktisk var han. 

Religiøs moralisering i deler av menneskets historie når det kommer til sex har nok også mye å gjøre med omsorg for barn som levde i fattigdom som resultat av lettvint sex. 

Jeg kjøper argumentene dine. Det kan godt tenkes at dødeligheten økte dersom kvinnene fikk være fri og frank. Når de ikke hadde tilgang til prevensjon, og hadde dårlige helsetjenester samt null vaksiner sier det på en måte seg selv at risikoen man tar på seg med å få barn var langt større. 

Idag er ikke de restriksjonene der lengre. Blir spennende å se om disse verdisynene holder seg fremover. 

Skrevet
På 18.9.2017 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Fordi menn må ha sosial status, sjarm, være kjekk, gå bra kledd, ha humor, fint hår og hud og populær og en haug andre gode kvaliteter. Det kreves mye mye mer av menn og få seg sex

Kvinner derimot trenger bare å være slank og ha et ok ansikt. Kvinner kan få seg sex hver dag om de vil uten å løfte en finger. Menn må jobbe veldig hardt bare for å få seg 1-2 ganger i mnd. 

Er lettere for kvinner å få seg sex enn det er å kjøpe en cheeseburger på mcdonalds. Derfor blir kvinner slutshamet.

Slutshaming av kvinner har vært i flere 1000 år og det vil det nok forsette med

Så fint at den moderne mannen har innhentet kvinnen nå og vil bli slutshamet herfra til evigheten :fnise:

Det er nemlig stor forskjell på noe som er enkelt og noe som er et valg. At kvinner flest kan få sex når de vil, med hvem de vil, betyr ikke at de er enkle å få til sengs. Menn er enkle å få til sengs = menn er løse. Dessuten jobber menn "hardt" for noe som er ganske primitivt. De jobber for å få seg sex. Hvor patetisk er ikke det? Løse, enkle menn som tar til takke med alt de kommer over :fnise: 

Det er lettere å få en mann til sengs enn å få med seg en sulten bikkje inn på mcdonalds. Derfor blir menn slutshamet av kvinner :fnise: 

At menn gir hverandre highfive når de har hatt sex, er noe helt annet. Alle vet at en løs mann blir slutshamet og foraktet blant kvinner. Veldig stor forskjell på hva som er status for en mann blant menn, og hva som er status for en mann blant kvinner. Det er en grunn til at de fleste løse menn gjerne skryter av hvor mange de har hatt sex med til andre menn, men vegrer seg for å fortelle den nye kjæresten sin om hvor mange damer de har hatt sex med ;) 

• Liker 3
Skrevet

La oss si det slik:

Tilby en mann å ha sex men en random dame: 8 av 10 menn sier jatakk.

Tilby en kvinne å ha sex med en random mann: 9 1v 10 sier neitakk.

Konklusjon: menn er det løse kjønn :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...