Gå til innhold

ONS = ''slut'' og ''bro''

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at når en dame ligger rundt så er hun en løs ''slut'', mens når mannen gjør det så er han ''bro'' og ''alpha''?

Ser at gutta behandler dette helt annerledes enn damene. De heier jo oppriktig talt på hverandre. Du er ''sjef'' liksom.

Det er ikke bare ONS, jeg har lagt merke til at dette gjelder eksponering av kropp, kontakt, etc, også.

Anonymkode: 66e39...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke noe om slutshaming. Man burde kunne ligge med så mange man vil uten å bli omtalt som slut. MEN man kan jo ikke si at det er spesielt imponerende for en kvinne å ligge med mange menn. 

Anonymkode: 0d1d7...87e

• Liker 3
Skrevet

Retter bestandig på folk når de kommer med slike antagelser. Bryr meg ikke om jeg kan virke irriterende, rett skal være rett 

Anonymkode: e5fa7...9a5

Skrevet (endret)

Dette er enkelt og greit fordi men og kvinner faktisk er ulike. Kultur er også viktig, men dette med risiko (barn) gjør at konsekvenser blir større for damer, fra naturens side (naturen kjenner ikke til prevensjon). Sier ikke at det burde være slik, og det har endret seg en del de siste tiårene. I Norge er det langt mer "akseptert" at damer har hatt mange titalls sexpartnere kontra tidligere. Men full "likestilling" på dette feltet blir det kanskje aldri :)

Endret av JackIost
Skrevet

Det er bare én type gutter som bruker ord som "alpha", og de er ikke jeg borti for å si det mildt. 

Jeg synes heller ikke det er slik at det bare er kvinner som drar andre kvinner ned. Det gjelder også for menn (eller gutter da). 

Anonymkode: 6c09c...8bd

• Liker 6
Skrevet

Vi jenter får bli flinkere til å behandle menn, slik menn behandlere oss ;) vi får begynne å kalle de løse mannfolka for tøser og le av de. Vi får se på menn som kjøttstykker istedenfor individer. 

Ellers så får vi rett og slett bare godta at folk lever sine liv på sin måte og bare la være å kritisere andre. 

Anonymkode: 6b3ce...26f

• Liker 7
Skrevet

Sier alt om kvaliteten på menn som snakker sånn. Og det er vel ikke akkurat den type menn man ønsker å ha med hjem til svigers uansett. Dobbeltmoral er usexy. Ingen kvinner er hypp på menn som bruker pikken sin som om det var den eneste hjulvispen på en overbooka restaurant.

Anonymkode: 4b6d7...a30

• Liker 7
Skrevet

Fordi enhver kvinne kan finne noen å ha ONS med, mens for menn er det mer krevende.

Dette gjør at menn får høyere status når de har sex men en kvinne, mens kvinner får lavere status

Anonymkode: 52814...b4a

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, JackIost skrev:

Men full "likestilling" på dette feltet blir det kanskje aldri :)

Vel, det tror og håper kanskje du. Men det er allerede full likestilling, såvidt meg bekjent. Jeg og mange andre damer med meg rynker foraktfullt på nesa av løse menn. :)

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi enhver kvinne kan finne noen å ha ONS med, mens for menn er det mer krevende.

Dette gjør at menn får høyere status når de har sex men en kvinne, mens kvinner får lavere status

Eh, feil.

Kvinner er selektive på hvem vi har sex med. Det er ikke menn. Derfor er menn som har masse sex lavstatusmenn som tar til takke med alt med puls, mens kvinner som har masse sex er høystatuskvinner som har draget på de beste mennene.

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det tror og håper kanskje du. Men det er allerede full likestilling, såvidt meg bekjent. Jeg og mange andre damer med meg rynker foraktfullt på nesa av løse menn. :)

Har ikke sagt at jeg håper det, men at jeg tror det. Men man kan selvsagt aldri vite, unntak er det alltid :)

Skrevet

Jeg har bare begynt å dra slutshaming inn i alle aspekter av livet jeg. Hvorfor stoppe ved sex liksom. Har en mann spist flere brødskiver i livet sitt enn meg = Slut. Har en mann hatt flere enn 3 jobber = løs. Har en mann hilst på for mange kvinner i løpet av ett år = fuckboy

Anonymkode: 030b0...5cc

• Liker 3
Skrevet

Eh, feil.

Kvinner er selektive på hvem vi har sex med. Det er ikke menn. Derfor er menn som har masse sex lavstatusmenn som tar til takke med alt med puls, mens kvinner som har masse sex er høystatuskvinner som har draget på de beste mennene.

Hvorfor er kvinner som har masse sex høytstatuskvinner?

menn gir seg faen i hvordan status kvinnen han har ONS med har.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er kvinner som har masse sex høytstatuskvinner?

menn gir seg faen i hvordan status kvinnen han har ONS med har.

Haha, takk for at du beviser poenget mitt. Menn som driver med ONS er lavstatus fordi de er ikke selektive på hvem de går til sengs med. Ekkelt med noen som har så lite respekt for seg selv at de stapper kjønnsorganet sitt overalt hvor de ser mulighet for det.

• Liker 5
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om slutshaming. Man burde kunne ligge med så mange man vil uten å bli omtalt som slut. MEN man kan jo ikke si at det er spesielt imponerende for en kvinne å ligge med mange menn. 

Anonymkode: 0d1d7...87e

DE gjør det sikkert ikke for å imponere heller. :fnise:

Skrevet

Haha, takk for at du beviser poenget mitt. Menn som driver med ONS er lavstatus fordi de er ikke selektive på hvem de går til sengs med. Ekkelt med noen som har så lite respekt for seg selv at de stapper kjønnsorganet sitt overalt hvor de ser mulighet for det.

Du er klar over at for enhver mann som har ONS, så er det en kvinne som har det?

Ikke det nei

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at for enhver mann som har ONS, så er det en kvinne som har det?

Ikke det nei

Det er forskjell på kvinner, som det er forskjell på menn. Menn som er OPPTATT av å ha mye ONS og sex med forskjellige kvinner, dvs menn som er LØSE, er lite selektive, og puler et mindretall damer (rusmisbrukere, psykisk utviklingshemma, stygge, overvektige, psykisk syke) som går på omgang blant likesinnede menn.

Normale kvinner som har mye sex har det med et lite mindretall kvalitetsmenn.

• Liker 5
Skrevet

Menn er menn og kvinner er kvinner. Sånn er det bare. 

Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Menn er menn og kvinner er kvinner. Sånn er det bare. 

Sånn er det bare = sånn tenker bare lavtfungerende mennesker nederst på samfunnsstigen.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på kvinner, som det er forskjell på menn. Menn som er OPPTATT av å ha mye ONS og sex med forskjellige kvinner, dvs menn som er LØSE, er lite selektive, og puler et mindretall damer (rusmisbrukere, psykisk utviklingshemma, stygge, overvektige, psykisk syke) som går på omgang blant likesinnede menn.

Normale kvinner som har mye sex har det med et lite mindretall kvalitetsmenn.

Mener du menn kun går etter stygge, overvektige, rusmisbrukere og psykisk syke? I så fall må du slutte å fantasere. Det er så feil som det går an å bli. Menn som er opptatt av å ha mye sex og ons går etter alle han blir kåt på. Ikke hva de er eller hvordan de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...