AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Hva er turn on og turn Off under sex? Er det kjedelig å sleike en jente som ikke får orgasme? Som bare ligger stille liksom og hva syntes dere om jenter som lager sånn sexy ansiktstrykk mens hu blir sleiket eller pult, er det turn on eller ser man bare rar ut? forventer dere jenta skal få orgasme? typen sier han vil få meg til å skrike så føler det er en forventing. Hva tenker dere? Anonymkode: a1539...137
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Altså hvis jeg bare lå stille mens noen slikket meg, ville jeg bedt han slutte, for da nyter jeg det ikke... Anonymkode: 076b9...ae1 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er turn on og turn Off under sex? Er det kjedelig å sleike en jente som ikke får orgasme? Som bare ligger stille liksom og hva syntes dere om jenter som lager sånn sexy ansiktstrykk mens hu blir sleiket eller pult, er det turn on eller ser man bare rar ut? forventer dere jenta skal få orgasme? typen sier han vil få meg til å skrike så føler det er en forventing. Hva tenker dere? Anonymkode: a1539...137 Vis at du liker det, lag lyder, kommuniser, vri litt på deg og ta litt tak i håret hans. Anonymkode: c600f...e63
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså hvis jeg bare lå stille mens noen slikket meg, ville jeg bedt han slutte, for da nyter jeg det ikke... Anonymkode: 076b9...ae1 hæ? vanlig å ligge stille da! Anonymkode: 8a481...415
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #5 Skrevet 17. september 2017 Hvis typen din sier han vil få deg til så skrike burde det gi DEG forventninger ikke HAN. Jeg hadde ledd av han om han da presterte å slikke meg og bare fikk meg til å ligge helt stille. Si til han at han får levere, practice what he preaches! Anonymkode: 7786e...774 2
FluffyJuggernaut Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hæ? vanlig å ligge stille da! Anonymkode: 8a481...415 Jeg klarer ikke ligge stille når jeg blir slikket. Jeg liker å ta på meg selv, ta på han og når jeg kommer så må han holde meg nede og lårene mine åpne for jeg rister så.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 Det er put off dersom mannen trenger bekreftelse hvert minutt, eller ikke følger med på signalene mine. Anonymkode: 267af...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 Turnoff når en mann kommer med pikken viftende over ansiktet mitt mens jeg ligger nede, for eksempel etter han har slikka meg og forventer å bli sugd. Jeg suger gjerne, men ikke med han "munnknullende" over meg mens jeg ligger nede og ikke kan styre selv! Anonymkode: 7786e...774 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Turnoff når en mann kommer med pikken viftende over ansiktet mitt mens jeg ligger nede, for eksempel etter han har slikka meg og forventer å bli sugd. Jeg suger gjerne, men ikke med han "munnknullende" over meg mens jeg ligger nede og ikke kan styre selv! Anonymkode: 7786e...774 Hæh Anonymkode: dbd01...64b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæh Anonymkode: dbd01...64b Altså at jeg ligger på ryggen i senga, og plutselig helt ut fra det blå står han på knærne med knærne på hver side av skulderne mine og forventer at jeg skal gape og suge pikken hans mens han bare stapper den inn i munnen min ovenifra sånn uten at jeg har noe som helst kontroll selv. Skremmende utsikt ikke minst, og ubehagelig fysisk og mentalt nedverdigende. Skjedde meg nemlig for noen helger siden med en jeg hadde pult 1 gang før. Jeg bare stirra dumt opp på han og ventet til han flyttet seg. Møter han ikke igjen. Anonymkode: 7786e...774 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså at jeg ligger på ryggen i senga, og plutselig helt ut fra det blå står han på knærne med knærne på hver side av skulderne mine og forventer at jeg skal gape og suge pikken hans mens han bare stapper den inn i munnen min ovenifra sånn uten at jeg har noe som helst kontroll selv. Skremmende utsikt ikke minst, og ubehagelig fysisk og mentalt nedverdigende. Skjedde meg nemlig for noen helger siden med en jeg hadde pult 1 gang før. Jeg bare stirra dumt opp på han og ventet til han flyttet seg. Møter han ikke igjen. Anonymkode: 7786e...774 Okei, da er jeg med Anonymkode: dbd01...64b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #12 Skrevet 18. september 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at jeg ligger på ryggen i senga, og plutselig helt ut fra det blå står han på knærne med knærne på hver side av skulderne mine og forventer at jeg skal gape og suge pikken hans mens han bare stapper den inn i munnen min ovenifra sånn uten at jeg har noe som helst kontroll selv. Skremmende utsikt ikke minst, og ubehagelig fysisk og mentalt nedverdigende. Skjedde meg nemlig for noen helger siden med en jeg hadde pult 1 gang før. Jeg bare stirra dumt opp på han og ventet til han flyttet seg. Møter han ikke igjen. Anonymkode: 7786e...774 Som mann så tenner jeg på å være den dominante og gir beskjed i forkant at dersom noe er utefor partners komfortsone så må hun gi uttrykk for dette. Jeg er han som gjør slik som du beskriver og har per dags dato ikke møtt noen som finner dette nedverdigende eller avstøtende, MEN jeg respekterer ditt syn siden vi alle har ulike preferanser. Vi to hadde nok vært en serdeles dårlig match, men igjen....Man kan ikke være til begeistring for alle på planeten. Anonymkode: ebde6...44a 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #13 Skrevet 18. september 2017 Turn off: liten Turn on: stor Anonymkode: e4be6...376
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #14 Skrevet 18. september 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann så tenner jeg på å være den dominante og gir beskjed i forkant at dersom noe er utefor partners komfortsone så må hun gi uttrykk for dette. Jeg er han som gjør slik som du beskriver og har per dags dato ikke møtt noen som finner dette nedverdigende eller avstøtende, MEN jeg respekterer ditt syn siden vi alle har ulike preferanser. Vi to hadde nok vært en serdeles dårlig match, men igjen....Man kan ikke være til begeistring for alle på planeten. Anonymkode: ebde6...44a Som kvinne så tenner jeg på dette. Men det har kommet med årene. Som ung synes jeg det var skummelt. Anonymkode: 267af...9d7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #15 Skrevet 18. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Turnoff når en mann kommer med pikken viftende over ansiktet mitt mens jeg ligger nede, for eksempel etter han har slikka meg og forventer å bli sugd. Jeg suger gjerne, men ikke med han "munnknullende" over meg mens jeg ligger nede og ikke kan styre selv! Anonymkode: 7786e...774 Å, jeg synes det er skikkelig sexy. Og har han slikka meg først er jeg ihvertfall kåt og klar for å gi ham noe. Han pleier å bli kåt av å slikke meg også. Og jeg liker at han dominerer litt og "kommanderer" meg. Anonymkode: de115...5ce 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #16 Skrevet 18. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså at jeg ligger på ryggen i senga, og plutselig helt ut fra det blå står han på knærne med knærne på hver side av skulderne mine og forventer at jeg skal gape og suge pikken hans mens han bare stapper den inn i munnen min ovenifra sånn uten at jeg har noe som helst kontroll selv. Skremmende utsikt ikke minst, og ubehagelig fysisk og mentalt nedverdigende. Skjedde meg nemlig for noen helger siden med en jeg hadde pult 1 gang før. Jeg bare stirra dumt opp på han og ventet til han flyttet seg. Møter han ikke igjen. Anonymkode: 7786e...774 Dette er noe av det mest sexy jeg vet. Elsker dominanse/ydmykelser som det. Hver sin smak. Anonymkode: de115...5ce 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #17 Skrevet 18. september 2017 Turn on: lyder,stønning og dirty talk. Turn off: når det er stille som i graven. Anonymkode: b5054...459
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #18 Skrevet 18. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann så tenner jeg på å være den dominante og gir beskjed i forkant at dersom noe er utefor partners komfortsone så må hun gi uttrykk for dette. Jeg er han som gjør slik som du beskriver og har per dags dato ikke møtt noen som finner dette nedverdigende eller avstøtende, MEN jeg respekterer ditt syn siden vi alle har ulike preferanser. Vi to hadde nok vært en serdeles dårlig match, men igjen....Man kan ikke være til begeistring for alle på planeten. Anonymkode: ebde6...44a Men dette kommer vel etter hvert? Ikke sån med en gang? Litt hva du ønsker og hvor hennes grenser går? Evt kodeord/stoppord? Han jeg bor med er verdens snilleste og søteste mann, utenfor sengen. Da forholdet utviklet seg til noe mer en dating fortalte han hva han ønsket. Så prøvde vi ut, sammen. Hadde han bare dunket pikken i ansiktet mitt....da hadde de ikke blitt oss.... sammen i over 15 år nå. Anonymkode: 4bb7f...a9d 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2017 #19 Skrevet 18. september 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann så tenner jeg på å være den dominante og gir beskjed i forkant at dersom noe er utefor partners komfortsone så må hun gi uttrykk for dette. Jeg er han som gjør slik som du beskriver og har per dags dato ikke møtt noen som finner dette nedverdigende eller avstøtende, MEN jeg respekterer ditt syn siden vi alle har ulike preferanser. Vi to hadde nok vært en serdeles dårlig match, men igjen....Man kan ikke være til begeistring for alle på planeten. Anonymkode: ebde6...44a Jeg liker dominante menn men ikke at en jeg har hatt sex med 1 gang skal undertrykke og nedverdige meg på den måten. Det var kjempe ubehagelig og turnoff. Han kunne gjerne sagt at han ville jeg skulle suge han, eller for eksempel stelt seg ved siden av senga med penis i min hodehøyde når jeg ligger, så jeg kunne lagt meg på siden og sugd han , for da hadde jeg hatt kontroll over hodet mitt og hvor dypt jeg greide å ta han, men når hodet mitt ligger låst med bakhodet mot puten og han vil presse den inn ovenifra blir det munnknulling og det er å be om å fremkalle spy. Anonymkode: 7786e...774 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2017 #20 Skrevet 19. september 2017 Turn-on: slanke, nette og pene damer med store faste pupper og strutterumpe som f. eks. damer fra østeuropa, østasia og enkelte afrikanske land. Turn-off: heslige smultbrugder med sveltemøssemage, hengeræv og vrengt lommedaier som f. eks. norske traktorbudeier. Anonymkode: 7a858...76d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå