Gå til innhold

Kjønnssykdom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! For 4 år siden mistet jeg dommen min og hadde sex med en annen litt etter det. Vet jeg brukte kondom første gang, men ikke siste. Det husker jeg rett og slett ikke. Har hatt kjæreste i 2-3 år som testet seg før vi ble sammen og hadde ikke kjønnssykdommer. Jeg har aldri testet meg, men aldri hatt noen form for symptomer heller. Kjæresten min har heller ingen symptomer, så jeg har vanskelig for å tro at jeg har noe i det hele tatt. Men burde jeg ta en test? Redd for at den er positiv og kjæresten tror jeg har gjort noe annet. Er 90 % sikker på at jeg brukte beskyttelse gang nr 2 jeg hadde sex. Noen tips? Er 4 år siden og vet de guttene testet seg ofte, men har aldri hørt noe.

Anonymkode: cb961...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare teste deg, så er du helt sikker. Man burde jo uansett teste seg jevnlig, og ihvertfall ved partnerbytte.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å teste? Har du ingenting, så har du i allefall roet deg selv ned. 
Har du en sykdom er du jo nesten nødt til å gjøre noe med det? Det får du bare ta der ifra, om testen er positiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...