Gå til innhold

Hvorfor MÅ menn sende penisbilder???

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn må lære at det absolutt ikke er noen gave, tvert i mot. Jeg foreslår informasjonskampanjer på lik linje med kampanjer om prevensjon.

Anonymkode: ac87e...d58

Nei, ingen informasjon. Det beste er jo at disse genene bare får dø ut :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vi begynner å chatte på messanger, ringer hverandre, alt er superflott, en god start, planlegger et treff. Men så, etter å ha kjent hverandre i 48 timer (eller litt mer)...da ramler det inn penisbilder...why?!

De har ikke nevnt sex i det hele tatt, men så plutselig må de vise hvor keene de er på meg, at jeg får jr til å stå bare de hører stemmen min på tlf osv. Why?!

Anonymkode: d267e...f2f

Fordi de vil ha sex, og er ikke interessert i å bruke mer tid på å forføre deg.

Jeg trodde dickpicks, og tidlige samtaler om sex ville få damer til å snu i døren slik som det har gjort med deg, men så leste jeg en artikkel om en fake tinder profil av en kjekk mann som fikk god respons på å spørre om sex tidlig. Grunnen til at menn gjør dette er fordi strategien til en viss grad virker dersom man snakker med flere samtidig. Dersom strategien ikke hadde virket hadde mennene sluttet helt med det. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Begynner å bli veldig lei meg av det. Skjer hver bidige gang. Prater helt normalt og så ut av det blå dukker det opp bilder av penisen hans. Det virker så sinnsykt hjernedødt! Med det bildet forteller han også at han kun er ute etter én ting. Klarer ikke la vær å ta det personlig.

Anonymkode: 857b0...4d8

Skrevet

Jeg har gjort sånn når praten har pågått lenge nok og jeg begynner å bli lei. Grei måte å avvise på samtidig som det kan være en mulig isbryter hvis hun er sånn du håper hun skal være.

Skrevet
10 timer siden, stan skrev:

Nei, ingen informasjon. Det beste er jo at disse genene bare får dø ut :fnise:

Enig. 

Anonymkode: d3dcb...803

Skrevet
6 minutter siden, Jens Even skrev:

Jeg har gjort sånn når praten har pågått lenge nok og jeg begynner å bli lei. Grei måte å avvise på samtidig som det kan være en mulig isbryter hvis hun er sånn du håper hun skal være.

Hva enn som får deg til å sove om natta. 

Anonymkode: d3dcb...803

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å finne meg ny type, og da har jeg bla meldt meg inn på sukker. Masse fine og ok menn. Noen får jeg ekstra god kontakt med, kjemien er der, vi kan skrive om alt mulig rart (utenom sex), er skikkelig på bølgelengde.

Vi begynner å chatte på messanger, ringer hverandre, alt er superflott, en god start, planlegger et treff. Men så, etter å ha kjent hverandre i 48 timer (eller litt mer)...da ramler det inn penisbilder...why?!

De har ikke nevnt sex i det hele tatt, men så plutselig må de vise hvor keene de er på meg, at jeg får jr til å stå bare de hører stemmen min på tlf osv. Why?!

Skikkelig turn off, så jeg dropper ut. 

Hvorfor dette store behovet for å vise frem "godsakene"?

I det minste ha noe bra å vise frem!

Sånn sett gjør de meg jo en tjeneste, så slipper jeg å bli skuffet hvis man en gang i fremtiden skulle ha kommet så langt som å ha sex 😂

Anonymkode: d267e...f2f

Solgte ett bilde av pikken min for 5000kr hva er poenget ditt? 

Anonymkode: 02ea5...8ad

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv advart menn jeg har pratet med på nett om at jeg ikke vil ha penisbilder når jeg begynte å få på følelsen at det kom snart. Kleint. 

Men det er vel pga det er stoltheten deres tenker jeg ☺️

Anonymkode: 63ee5...a52

Ikke lurt, da mister du muligheten til å luke ut de som ellers ville gjort det :)

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Solgte ett bilde av pikken min for 5000kr hva er poenget ditt? 

Forretningside! :nordvesta:

Anonymkode: a1802...706

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forretningside! :nordvesta:

Anonymkode: a1802...706

😂

Skrevet

:sjokkert: Gjør menn sånnt??!! :haar: 

Anonymkode: 9efdd...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...