Gå til innhold

Hvorfor MÅ menn sende penisbilder???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne meg ny type, og da har jeg bla meldt meg inn på sukker. Masse fine og ok menn. Noen får jeg ekstra god kontakt med, kjemien er der, vi kan skrive om alt mulig rart (utenom sex), er skikkelig på bølgelengde.

Vi begynner å chatte på messanger, ringer hverandre, alt er superflott, en god start, planlegger et treff. Men så, etter å ha kjent hverandre i 48 timer (eller litt mer)...da ramler det inn penisbilder...why?!

De har ikke nevnt sex i det hele tatt, men så plutselig må de vise hvor keene de er på meg, at jeg får jr til å stå bare de hører stemmen min på tlf osv. Why?!

Skikkelig turn off, så jeg dropper ut. 

Hvorfor dette store behovet for å vise frem "godsakene"?

I det minste ha noe bra å vise frem!

Sånn sett gjør de meg jo en tjeneste, så slipper jeg å bli skuffet hvis man en gang i fremtiden skulle ha kommet så langt som å ha sex 😂

Anonymkode: d267e...f2f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv advart menn jeg har pratet med på nett om at jeg ikke vil ha penisbilder når jeg begynte å få på følelsen at det kom snart. Kleint. 

Men det er vel pga det er stoltheten deres tenker jeg ☺️

Anonymkode: 63ee5...a52

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror menn hadde blitt glade for å få puppebilder men de er så dumme at de ikke forstår at vi ikke liker det samme. Er så mange menn som hevder at de 'forstår'kvinner men de vet jo virkelig ikke en dritt.

• Liker 2
Skrevet

På vegne av mitt eget kjønn kan jeg ikke gjøre annet enn å beklage oppførselen til enkelte retarderte svettinger. 

• Liker 4
Skrevet

Fordi de er dumme... de tror kvinnfolk tenner på slike bilder.

Anonymkode: aaf39...612

Skrevet

I hvilken alder skjer dette? Ingen av mine kamerater har noen gang sendt dette (som jeg vet). Jeg har faktisk ikke engang hørt om noen jeg kjenner som har enten sendt/fått dette.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å finne meg ny type, og da har jeg bla meldt meg inn på sukker. Masse fine og ok menn. Noen får jeg ekstra god kontakt med, kjemien er der, vi kan skrive om alt mulig rart (utenom sex), er skikkelig på bølgelengde.

Vi begynner å chatte på messanger, ringer hverandre, alt er superflott, en god start, planlegger et treff. Men så, etter å ha kjent hverandre i 48 timer (eller litt mer)...da ramler det inn penisbilder...why?!

De har ikke nevnt sex i det hele tatt, men så plutselig må de vise hvor keene de er på meg, at jeg får jr til å stå bare de hører stemmen min på tlf osv. Why?!

Sånn sett gjør de meg jo en tjeneste, så slipper jeg å bli skuffet hvis man en gang i fremtiden skulle ha kommet så langt som å ha sex 😂

Høres egentlig ut som du er like gale som de som sender penisbilder.

Fryser ut de som har normal eller mindre penis. Om penisstørrelse er så viktig for deg i et forhold så kan du like godt bli singel. Både patetisk og barnslig

Jeg kjenner ingen som sender penisbilder. Det er kun desperate menn eller menn som kun er ute etter en ting som gjør. Men du virker ikke bedre

Anonymkode: 35d58...0df

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender ikke penisbilder, men det er mest fordi jeg ikke har noe bra å vise frem. Får du ærlig talt bilder av menn som er for små?

Anonymkode: 8c255...f8c

Skrevet
1 minute ago, Mr_Kindle said:

I hvilken alder skjer dette? Ingen av mine kamerater har noen gang sendt dette (som jeg vet). Jeg har faktisk ikke engang hørt om noen jeg kjenner som har enten sendt/fått dette.

Har fått tilsendt penisbilder av menn fra alt mellom 20 og 40+. Tror ikke alder har mye å si. Tror heller det er snakk om menn som ikke har like gode sosiale antenner, som ikke forstår hva som er helt riktig å gjøre. F.eks å sende bilde av private deler til folk. De skjønner kanskje ikke at de faktisk skremmer bort de fleste ved å gjøre det. 

Men gudene vet hvorfor enkelte sender penisbilder. Jeg liker det ikke, for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er en grunn til at de sender det til deg.

Det må ha noe med din framtoning å gjøre

Anonymkode: f2167...3b4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender ikke penisbilder, men det er mest fordi jeg ikke har noe bra å vise frem. Får du ærlig talt bilder av menn som er for små?

Anonymkode: 8c255...f8c

Så du ville sendt hvis du hadde stor penis? Du burde legge av deg tankegangen om at tilfeldige kvinner har lyst til å få tilsendt bilder av din penis.

Kanskje menn burde lære litt mer om kvinner og hva mange av oss tenner på. Finnes sikkert en og annen kvinne som liker det, men stort sett har jeg inntrykk av at det bare er turn off.

Jeg har ikke fått noen penisbilder, men ble nylig singel og ikke vært aktiv i sosiale medier før det. Allikevel hører jeg om mange andre kvinner som får det. Noen får det av tilfeldige menn på messenger også, og jeg har ikke hørt en si at de liker det.

Det hadde vært noe annet om en mann jeg hadde et seksuelt forhold sendte meg det, men jeg blir ikke tent av se på peniser sånn isolert sett.

Anonymkode: 76ebb...732

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver i profilteksten: NEI TAKK til store tatoveringer, penisbilder og utdannelse på Livets Harde Skole.

Luker ut en del der 👍

Anonymkode: 4866c...22e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver i profilteksten: NEI TAKK til store tatoveringer, penisbilder og utdannelse på Livets Harde Skole.

Luker ut en del der 👍

Takk for tips!! 😀

Ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er en grunn til at de sender det til deg.

Det må ha noe med din framtoning å gjøre

Anonymkode: f2167...3b4

Jeg er ikke den mest sexy berta på jord, og kler meg mer traust enn utfordrende. Men av en eller annen grunn så får jeg dem til å slappe av, de sier at de trives godt i mitt selskap, at de kan senke skuldrene, være seg selv, snakke om alt mulig uten å bli dømt. Og så plutselig, ut av det blå, så må de vise hvor vel de føler seg med meg?

ts

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luker ut en del der 👍

Ingenting galt med livets harde skole. Ikke alle får på sølvfat av foreldrene , gulloppvekst og er bortskjemt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt med livets harde skole. Ikke alle får på sølvfat av foreldrene , gulloppvekst og er bortskjemt. 

At det ikke er noe galt med det betyr ikke at man vil bli sammen med en sånn person. Det handler om å være kompatible med noen, og at ab som skrev det ikke føler seg kompatibel med en person som har gått livets harde skole ser ikke jeg problemet med.

Anonymkode: 76ebb...732

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er verst med de som har gått Livets harde skole er at de skriver det som utdanning på FB. 

Anonymkode: 25392...0d6

• Liker 3
Skrevet

Penisbilder er skikkelig turn-off ja. Mister interessen med en gang de gjør det. 

Anonymkode: 25392...0d6

Skrevet

Jeg sendte noen penisbilder, men sluttet ganske kjapt når fant ut hvor sinte kvinner blir. Jeg ble skjelt ut på styggeste, og fikk nedsettende kommentarer på kroppen min som knakk meg helt i lang tid. 

Jeg visste virkelig ikke hvilken forferdelig handling det var å sende et bilde av meg selv.  Men jeg har lært nå. Tror mange menn fortsatt er i den troen at de gir en gave. Menn må lære at det absolutt ikke er noen gave, tvert i mot. Jeg foreslår informasjonskampanjer på lik linje med kampanjer om prevensjon.

Anonymkode: ac87e...d58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...