Gå til innhold

Line Langmo


Gjest Regnskapssekretær

Anbefalte innlegg

Gjest Regnskapssekretær

Hvis man skal snakke om dårlig merking synes jeg hun her må tas med i debatten!!! Her er det virkelig ikke bra. Dessuten har hun en strikkekarriere som er basert på at hun plagierte en genser fra en fransk designer - hva sier dere om det?! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Regnskapssekretær
8 minutter siden, Lærke skrev:

Aldri hørt om dama før

Stylist for bl.a tone damli og har hatt enorm suksess med #linelangmogenseren for å nevne noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

Hvis man skal snakke om dårlig merking synes jeg hun her må tas med i debatten!!! Her er det virkelig ikke bra. Dessuten har hun en strikkekarriere som er basert på at hun plagierte en genser fra en fransk designer - hva sier dere om det?! 

 

 

Visste ikke at hun har plagiert en genser fra en fransk designer! Her må jeg innom senere i dag og skrive litt :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
46 minutter siden, Minlillesky skrev:

Visste ikke at hun har plagiert en genser fra en fransk designer! Her må jeg innom senere i dag og skrive litt :) 

Joda, men det omskrives at hun har latt seg inspirere : "Line har latt seg inspirere av en strikkegenser fra det amerikanske merket Free People og Mes Demoiselles Paris." Genserne er ganske så identiske ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vært åpen om å lage en egen utgave av en genser fra Freepeople (den første suksessgenseren hun hadde). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama leverer totalt ubrukelige strikkeoppskrifter, a la keiserrns klær. For en som strikker er de som sår for øyet, legg feks merke til ermene, alt fot lange og alt for vide til å fungere i praksis.

Endret av filifjonka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, filifjonka skrev:

Dama leverer totalt ubrukelige strikkeoppskrifter, a la keiserrns klær. For en som strikker er de som sår for øyet, legg feks merke til ermene, alt fot lange og alt for vide til å fungere i praksis.

Hva som ser bra ut og hva som er praktisk er ikke nødvendigvis det samme ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fotballfluen said:

Hva som ser bra ut og hva som er praktisk er ikke nødvendigvis det samme ;-)

LL's ser ikke bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, filifjonka skrev:

LL's ser ikke bra ut...

Der er det tydeligvis veldig mange som er uenige med deg, siden de genserne blir kjempepopulære ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tulipanpiken skrev:

Der er det tydeligvis veldig mange som er uenige med deg, siden de genserne blir kjempepopulære ☺️

Aldri hørt om denne genseren før jeg leste tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Regnskapssekretær
2 timer siden, Tulipanpiken skrev:

Der er det tydeligvis veldig mange som er uenige med deg, siden de genserne blir kjempepopulære ☺️

Jeg reagerte på fryktelig dårlig merking på Instagram -og ja genseren er fin, men det er fortsatt en annen som har designet den , 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
1 time siden, O.G. skrev:

Aldri hørt om denne genseren før jeg leste tråden her.

Jøss ... så pop som strikking er !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Tulipanpiken said:

Der er det tydeligvis veldig mange som er uenige med deg, siden de genserne blir kjempepopulære ☺️

Folk eier hverken sans, stil, eller kunnskap. Bare amatører synes att disse strikkefadene er fine...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså, har strikkepolitiet trådt inn på Rampelysforumet også? Den ene genseren er jo superpopulær. Litt oversize, men "vi som har peiling på strikking" vet jo at sånt er veldig in.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Konstruksjonsmessig er genseren veldig enkel - omtrent i samme liga som Skappel-genseren. Og de igjen var heller ikke særskilt nyskapende i sin tid. Grunnen til at slike gensere blir populære er a) marketing og b) særdeles enkelt og raskt å ferdigstille - lavterskel strikking, for å si det slik. 

I tillegg kommer at den gemene hop gjerne følger trender blindt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...