AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #1 Skrevet 17. september 2017 Om man er i en slags problematisk eller tøff situasjon i livet. Da er det er lett å kjenne på opplevelsen av å ikke komme seg ut av det. Til deg som beklageligvis måtte befinne deg på et vanskelig sted, og som har troen på spåing. Til deg som syns det kan være fint å bli spådd. For kanskje å få et lyspunkt, et puff i riktig retning, eller noe annet å sette tankene på: Jeg tilbyr å spå deg! Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #2 Skrevet 17. september 2017 Vil han være trofast eller ikke når han nå får siste sjanse? kaster jeg bort tiden min? Anonymkode: 23fa5...60f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #3 Skrevet 17. september 2017 Kommer jeg snart til å finne kjærligheten? Jeg er sliten og lei av å kysse frosker.. Anonymkode: 67b1f...3e9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #4 Skrevet 17. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil han være trofast eller ikke når han nå får siste sjanse? kaster jeg bort tiden min? Anonymkode: 23fa5...60f Jeg ser det er bortkastet tid. Han kommer ikke til å være trofast noen gang. Det er hva jeg får opp. Ikke mot deg. Ikke mot andre. Jeg får opp at selv om det er vanskelig, så bør du gå videre uten å se deg tilbake. Først da vil du se at det er mange ulike og bra muligheter å velge blant for deg. Ts Anonymkode: a5b1d...d73
wintergirl Skrevet 17. september 2017 #6 Skrevet 17. september 2017 Hva skjer videre med meg? Hva tenker min eks på egentlig?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #7 Skrevet 17. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg snart til å finne kjærligheten? Jeg er sliten og lei av å kysse frosker.. Anonymkode: 67b1f...3e9 Ja, men først når fokuset ditt skiftes! Dropp kyssing av froskene! Fokuser på egen glede, delta på festligheter for din egen lykkes skyld. Ikke fokuser på, i fall du kunne komme til å treffe en frosk, eller så. Nyt tid med venner. Legg vekk tanker om å treffe noen. Ikke se etter potensielle. Klarer du det for en stund, baner ikkefrosken vei forbi alle froskene, og havner hos deg. Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #8 Skrevet 17. september 2017 8 minutter siden, Margrethe12 skrev: Kan du prøve å spå meg? Hvilken problematisk situasjon er du i livet? Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #9 Skrevet 17. september 2017 Kommer jeg til å lykkes med utdanningen? Og finner jeg ett nytt sted å bo snart? Anonymkode: 29063...4e5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #10 Skrevet 17. september 2017 Kutte ut han jeg holder på med, eller ikke? Anonymkode: b4a2b...d3a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #11 Skrevet 17. september 2017 Hei ts, jeg skrev i en annen spå tråd ikveld, og fikk veldig bra svar. Var det kanskje deg? Håper ikke du tror det var jeg lenger oppe i denne tråden, du svarte ( om han vil være trofast ), siden det var litt lignende problematikk. Jeg skrev et svar i den tråden, og hvis det var deg og hvis du skulle få tid til å lese det, setter jeg utrolig pris på det, for du var så nesten skummelt treffsikker i måten du beskrev han på. Jeg hadde noen flere spørsmål til det du skrev. Hvis det var deg da... Anonymkode: 0b909...fd6
Margrethe12 Skrevet 17. september 2017 #12 Skrevet 17. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken problematisk situasjon er du i livet? Anonymkode: a5b1d...d73 Jeg står mellom to menn. En gammel flamme og min snille samboer...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #13 Skrevet 17. september 2017 5 minutter siden, wintergirl skrev: Hva skjer videre med meg? Hva tenker min eks på egentlig? Det kommer endringer på din vei, som gjør at du begynner å tenke i andre baner. I den prosessen vil du møte på en person som tilfører deg viktige kunnskaper om en sak. Det vil hjelpe deg, og føre til nye veier som bringer deg mye glede. Og ikke minst mange nære og gode samtaler! Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #14 Skrevet 17. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jeg til å lykkes med utdanningen? Og finner jeg ett nytt sted å bo snart? Anonymkode: 29063...4e5 Ja og ja. Og du vil være veldig fornøyd med begge deler. Anonymkode: a5b1d...d73
Gjest anonym2233 Skrevet 17. september 2017 #15 Skrevet 17. september 2017 Hyggelig ting å gjøre 😊 Kommer jeg fortsatt til å være på samme sted og jobb over nyttår?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #16 Skrevet 17. september 2017 Kommer min mor til å fortsette å være i forholdet sitt som er svært giftig for henne? Er redd noe drastisk skjer på ett tidspunkt :-( Anonymkode: 25239...c5c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #17 Skrevet 17. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts, jeg skrev i en annen spå tråd ikveld, og fikk veldig bra svar. Var det kanskje deg? Håper ikke du tror det var jeg lenger oppe i denne tråden, du svarte ( om han vil være trofast ), siden det var litt lignende problematikk. Jeg skrev et svar i den tråden, og hvis det var deg og hvis du skulle få tid til å lese det, setter jeg utrolig pris på det, for du var så nesten skummelt treffsikker i måten du beskrev han på. Jeg hadde noen flere spørsmål til det du skrev. Hvis det var deg da... Anonymkode: 0b909...fd6 Jeg spår rett på. Reflekterer ikke med egne tanker rundt! Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #18 Skrevet 17. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spår rett på. Reflekterer ikke med egne tanker rundt! Anonymkode: a5b1d...d73 Beklager, skjønte ikke helt...Var det du som tidligere spådde i en annen tråd ikveld? Der ei spurte om noen kunne spå, og der jeg spurte senere i tråden om min situasjon hvor ei som spådde, svarte. Anonymkode: 0b909...fd6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #19 Skrevet 17. september 2017 11 minutter siden, Margrethe12 skrev: Jeg står mellom to menn. En gammel flamme og min snille samboer... Den dragningen til gammel flamme, ser jeg er sterk. Flammen vil slukke fort. Eller mener at den tiltrekning vil vare, men så mye annet rundt som vil forsure og gjøre deg misfornøyd. Da er ikke den tiltrekningen verdt noe for deg mer. Får opp at det beste trekket for deg selv er din samboer. Velger du å gå, vil det ikke vare med gammel flammen. Du vil føle det ikke var verdt det. Kjenner usikkerhet rundt om du velger flammen eller ikke, for kjenner dragning så sterkt. Føler et møte. Dårlig samvittighet for det. Deretter blomstrende forhold med samboeren. Du setter da stor pris på og skjønner for virkelig hva du har. Anonymkode: a5b1d...d73
AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 #20 Skrevet 17. september 2017 Lurer på om jeg passer til det jeg har begynt å jobbe med. (Det høres kanskje ikke ut som en vanskelig situasjon men for meg er det det. Kan ikke forklare hvordan for da røper jeg for mye.) Anonymkode: de3ad...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå