Gå til innhold

Din frokost i dag?

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

To toasta loffskiver med appelsinmarmelade og te.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To knekkebrød med hvitost og et grønt eple i skiver på.

Skrevet

Denne hører vel egentlig hjemme i tråden "din drømmefrokost"...

Moderator?

:ler::ler:

Skrevet

Frokost i dag: Vann. Tranpiller. Multivitamin. Havregrøt. Melk.

I de siste dagen har jeg drukket en del smoothies til frokost (banan, annanas, bringebær), og av og til spiser jeg yogurth. Det er sjeldent vi gjør så mye mere ut av frokosten i helgene, men det hender at vi henter brød hos bakeren (man bor da i DK) eller at jeg ordner et eller annet (mufins, pannekaker etc.)

Piglet

Skrevet

1 skive oliviabrød med banan. 1 kopp kaffe. Det var hva jeg hadde tilgjengelig på jobb.

Skrevet

En gulrot - matlysten er ikke på topp om morgenen.

Skrevet

Et grovt halvt rundstykke med ruccola salat ,slangagurk og ost. 2 tranpiller, 1 spektro multivitamn og... pepsi max.. ( må ha litt koffein)

Skrevet

Jeg lagde meg omelett med ost og skinke. Hadde en skive grovt brød til.

Skrevet

Brødskive med servelat og tropisk nektar.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Havregrøt som vanlig, med masse kanel. Ellers vitamintablett og tran og et stort glass med vann.

Spennende....

Skrevet

Ingenting, spiser litt senere..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg pleier å spise to skriver brød (helkorn/trekorn eller lign.) med pålegg (som oftest en med lettost med kaviar på og en med noe annet (i dag krydderost) og et eple eller evt en gulerot. Dette spiser jeg i bilen på vei til jobb (har lang reisevei.) Drikker et glass Fun Light saft, vann e.l før jeg drar på jobb.

Skrevet

Heralife shake med tropisk smak - blandet med 50/50 vann og ananasjuice. Pluss Rosenrot og Cell-U-Loss kosttilskudd... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...