Gå til innhold

Din frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva spiste du til frokost i dag?

(feil tråd, - ? - samme det; blir vel ryddet opp og flyttet tråden f.eks)

Selv har jeg spist en banan, drukket blåbærsaft (mana), og tatt solhatt og b-vitaminer.

Pluss tran.

Litt nysgjerrig her på hva dere inntar som hurtigmat på morgenen? (og i helgene, men den tråden har jeg faktisk allerede lest - så jeg vet hva dere vil svare...)

Spørsmålet er enkelt; hva spiser du oftest til frokost?

vega

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag spiste jeg litt polarbrød men gulost, til vanlig blir det to skiver grovt brød med det jeg har i kjøleskapet.

Skrevet

Jeg har et notorisk love-hate-forhold til frokost, av den typen vil-så-gjerne, men får ikke til.

I dag: 0.5l vann, en hel kanne nykokt espresso (jeg elsker espressokannen min!) og kosttilskudd: 1 Spektro multivitamineral, 2 stk SuperOmega.

Senere spiste jeg eple og gulrot.

Ønskefrokost: havregrøt med rosiner, melk å drikke, men normalt sett nøyer jeg meg med et glass Biola eller appelsinjuice.

Gjest Anonymous
Skrevet

Grovbrød med ost og skinke

Et halvt eple (det må være skrelt og skjært i biter!) :o

Et glass appelsinjuice eller eplejuice

Skrevet

Det samme som hver ukedagmorgen - en skive grovbrød med leverpostei og agurk, et par glass skummetmelk og noen vitaminer. Spises mens jeg stresser rundt for å bli ferdig til å dra på jobb.

Gjest Étoile
Skrevet

I dag spiste jeg eggerøre av to egg og tomatbønner.

"Normal" frokost er en til to skiver hjemmebakt grovbrød med pålegg (leverpostei-dilla for tiden, med sylteagurk på) eller hjemmemixet frokostblanding med melk og evt. litt syltetøy.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg spiste tre havreknekkebrød med hvitost og agurk og et glass melk i dag, skulle hatt vanlig grovbrød i stedet, for formen har ikke vært bra i dag :-(

Skrevet

I dag ble det to grove rundstykker. Et med leverpostei og et med makrell i tomat. Drakk en kopp te til.

Når jeg skal på jobb blir det for det meste litt frokostblanding eller knekkebrød med brunost og et glass biola, melk eller juice.

Spiser aldri mye frokost, men et eller annet må jeg ha i meg. Klarer jeg ikke få ned noe mat blir det å drikke litt juice før jeg drar på jobb og spise frukt og/eller biola youghurt når jeg kommer på jobb.

Så blir det en bra lunsj og da tar jeg også en vitaminpille.

Skrevet

Samme rutine hver dag (ukedagene): ca 1/2 time etter jeg har kommet på jobb blir det "frokost" med 1 stk stort eple og 2-3 krus med eple/kanel-urtete med ca 165 suketter i :sjarmor: .

Skrevet

I dag ble det to trankapsler, multivitamin, et stort glass appelsinjuice og en tebrisk med hjemmelaget kyllingsalat. Når jeg ikke har noe spesielt å gjøre den dagen tar jeg meg tid til frokost. Men skal jeg på forelesninger og må stå opp tidlig orker jeg sjelden mer enn en yoghurt, en eller annen søt frokostblanding eller ristet loff med marmelade. I helgene når jeg og sambo spiser sammen steker vi brød/rundstykker, koker egg og dekker på med all slags godt pålegg og tar oss god tid.

Skrevet

Melka var sur i dag, så det ble en liten kveiterest, litt ris og et egg stekt sammen i panne med vann til.

Og en c-vitamin, to Udo's Choice-kapsler, en multivitamin og seks tonalinkapsler.

Skrevet

2 knekkebrød med makrell i tomat, ett glass melk og to vitaminpiller. Spennende, du. :ler:

Skrevet
Hva spiste du til frokost i dag?

(...)

Litt nysgjerrig her på hva dere inntar som hurtigmat på morgenen? (og i helgene, men den tråden har jeg faktisk allerede lest - så jeg vet hva dere vil svare...)

Jeg spiste en brødskive (nybakt fra brødmaskinen jeg fikk til bursdagen min -noe som har vist seg som århundrets beste gave!) og et Wasa Sport knekkebrød, begge med cottage cheese og bittelitt sukker strødd på, og et halvt glass melk (hadde glemt å kjøpe melk).

Oftest blir det en brødskive og et knekkebrød eller to brødskiver til frokost, med diverse pålegg + et glass melk. Når jeg har dårlig tid, blir det Go'Dag Frukt frokostblanding med melk hjemme eller jeg kjøper meg en Go'Morn yoghurt med vaniljesmak og en banan på vei til jobb.

Gjest Anonymous
Skrevet
Melka var sur i dag, så det ble en liten kveiterest, litt ris og et egg stekt sammen i panne med vann til.

Og en c-vitamin, to Udo's Choice-kapsler, en multivitamin og seks tonalinkapsler.

Denne hører vel egentlig hjemme i tråden "din drømmefrokost"...

Moderator?

Skrevet

Moderator?

Veldig så du roper på moderator her inne på mat og drikke forumet.

Spørsmålet var hva vi har spist til frokost idag, og du fikk svaret ditt. om det er hennes drømmefrokost vet du vel lite om.

Skrevet

Moderator?

Øh, åffer det?

Det var frokosten i dag det der... :ler:.. og det var godt!

Skrevet

En kneippbrødskrive med makrell i tomat, og en 0,1 % Yoplait mangoyoghurt.

Gjest GreenSky
Skrevet

Veldig så du roper på moderator her inne på mat og drikke forumet.

Spørsmålet var hva vi har spist til frokost idag, og du fikk svaret ditt. om det er hennes drømmefrokost vet du vel lite om.

Tror det var en spøk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...