Gå til innhold

Nrklisens og eks samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan min eks samboer ringe nrk lisens avdelingen å få informasjon rundt min lisens og betalinger? 

 Etter det ble slutt mellom oss så har jeg selvfølgelig flyttet ut og tatt med meg min tv og han har nå fått egen regning fra dem å han er IKKE fornøyd....

jeg er ikke interessert i at han får informasjon verken ang meg eller mine betalinger.. 

Anonymkode: 0f0c2...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan min eks samboer ringe nrk lisens avdelingen å få informasjon rundt min lisens og betalinger? 

 Etter det ble slutt mellom oss så har jeg selvfølgelig flyttet ut og tatt med meg min tv og han har nå fått egen regning fra dem å han er IKKE fornøyd....

jeg er ikke interessert i at han får informasjon verken ang meg eller mine betalinger.. 

Anonymkode: 0f0c2...d11

Lisensen følger Tv-apparatet. Han kan vel bare oppgi din addresse til lisensavdelingen slik at lisensen blir overført til deg?

Anonymkode: a005a...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan min eks samboer ringe nrk lisens avdelingen å få informasjon rundt min lisens og betalinger? 

 Etter det ble slutt mellom oss så har jeg selvfølgelig flyttet ut og tatt med meg min tv og han har nå fått egen regning fra dem å han er IKKE fornøyd....

jeg er ikke interessert i at han får informasjon verken ang meg eller mine betalinger.. 

Anonymkode: 0f0c2...d11

Jeg vil tro NRK's lisenskontor har vært borti hevngjerrige ex'er på infosnok før.

Ville pustet ganske rolig, men det går jo selvsagt an å ringe dem opp på mandag for å høre hvordan de håndterer sånne saker.

Anonymkode: ee214...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvis han har tv må han betale lisens, hvis han ikke har det må han gi beskjed til lisensavdelingen. Lisensavdelingen oppdaterer adresselistene sine etter folkeregisteret, så hvis du har meldt flytting kommer neste giro til rett adresse.

Jeg tviler sterkt på at lisensavdelingen oppgir informasjon om andre kunder.

Anonymkode: 0a011...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 
Han har tv (før vi ble sammen) men det er jeg som har betalt den frem til det ble slutt, nå fikk han regning, og han skal kontakte dem å si at "samboer" har betalt for disse månedene... men jeg lurer på om han får vite noe om "min lisens" eller kan han bare si navnet mitt så får han all informasjon? 
Hilsen frustrert ts

Anonymkode: 0f0c2...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 
Han har tv (før vi ble sammen) men det er jeg som har betalt den frem til det ble slutt, nå fikk han regning, og han skal kontakte dem å si at "samboer" har betalt for disse månedene... men jeg lurer på om han får vite noe om "min lisens" eller kan han bare si navnet mitt så får han all informasjon? 
Hilsen frustrert ts

Anonymkode: 0f0c2...d11

"Har betalt for disse månedene"? Mener du at han har fått et tilbakedatert krav for måneder bakover i tid? Det skal han jo ikke betale for, siden du betalte tv-lisensen for husholdningen da. Hvorfor vil du ikke være behjelpelig der? Og hva er det du er redd han skal få vite? At du har tv-lisens er vel knapt noen statshemmelighet??

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...