k1kk1 Skrevet 16. september 2017 #1 Skrevet 16. september 2017 Jeg har to visdomstenner som ligger under huden og derfor er veldig vanskelig å rengjøre. Jeg vet jeg må trekke dem men har utsatt det ganske lenge. Er ikke direkte redd for tannleger, men har utrolig problemer med sprøyter. Sist jeg skulle trekke noe endte jeg opp med 6 nålestikk da tannlegen nektet å høre på meg da jeg sa at den første dosen med bedøvelse ikke fungerte. De på sidene var ok, men to rett opp i ganen i midten var ikke det! Så jeg trenger hjelp til å finne gode tannleger i Oslo, og om prisen er ok er det også bra. Jeg har vurdert narkose, men det er veldig dyrt og jeg tror ikke jeg trenger det om tannlegen er bra og hører på meg og gjør opplevelsen så behagelig som mulig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #2 Skrevet 16. september 2017 Veldig fornøyd med Tannlege Lunde i Stortingsgata 28. Behagelig, dyktig tannlege. Har gått til ham i åresvis, og har alltid fått super oppfølging. Fjernet en visdomstann i underkjeven for halvannet år siden. Var på konsultasjon i forkant, hvor jeg fikk tilbud om beroligende dersom jeg trengte det. I løpet av operasjonen informerte han hele tiden om hva han gjorde. Jeg fikk et prisestimat i forkant, samt god informasjon om refusjon fra HELFO. Han holdt seg godt under prisestimatet. Han er ikke billig, men jeg vet at jeg får det jeg betaler for. Anonymkode: b5eb6...982
Sol79 Skrevet 16. september 2017 #3 Skrevet 16. september 2017 Elisabeth på Storoklinikken Har gjort tilsvarende operasjon hos henne, og hun er fantastisk flink og behagelig. Dyrt er det jo, men må de skjæres ut går det som operasjon og du får refundert noe.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #4 Skrevet 16. september 2017 På Colosseumklinikken i Lillestrøm bruker en del av tannlegene en slik "bedøvelsesmaskin" som pumper inn riktig mengde bedøvelse ved bare et lite stikk. Altså, bedøvelse gjør ikke vondt lenger og jeg er kurert for min tannlegeskrekk som hovedsakelig var knyttet til den jævla bedøvelsen som aldri virket 🙈 Anonymkode: 29274...f25
k1kk1 Skrevet 16. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Colosseumklinikken i Lillestrøm bruker en del av tannlegene en slik "bedøvelsesmaskin" som pumper inn riktig mengde bedøvelse ved bare et lite stikk. Altså, bedøvelse gjør ikke vondt lenger og jeg er kurert for min tannlegeskrekk som hovedsakelig var knyttet til den jævla bedøvelsen som aldri virket 🙈 Anonymkode: 29274...f25 Det har jeg aldri hørt om, hvordan foregår det? Jeg har opplevd noen virkelig vonde sprøyter og hadde ikke skrekk for sprøyter før det..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #6 Skrevet 16. september 2017 Irina Knudsen, Storgata 20 Den aller flinkeste tannlegen jeg har vært hos og jeg har vært hos ganske mange. Hun har i tillegg laser. Anonymkode: 8d529...b4b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #7 Skrevet 16. september 2017 Solhaug i sentrum. Ikke av de billigste, men veldig flink og vennlig. Anonymkode: 1b716...0ad
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #8 Skrevet 16. september 2017 3 minutter siden, k1kk1 skrev: Det har jeg aldri hørt om, hvordan foregår det? Jeg har opplevd noen virkelig vonde sprøyter og hadde ikke skrekk for sprøyter før det.. http://www.unident.no/produkter/wand-bedøvelse Er virkelig helt fantastisk!!! Er sikkert mange tannleger som bruker dette. Men vil virkelig anbefale deg Hans Jacob på Colosseum i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen, 12 min med direktetog fra Oslo s ☺️ Anonymkode: 29274...f25 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.unident.no/produkter/wand-bedøvelse Er virkelig helt fantastisk!!! Er sikkert mange tannleger som bruker dette. Men vil virkelig anbefale deg Hans Jacob på Colosseum i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen, 12 min med direktetog fra Oslo s ☺️ Anonymkode: 29274...f25 Støttes. Gikk til han før, men flyttet. Anonymkode: 54726...353
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå