Gå til innhold

spiser snop og kjeder meg

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

men jeg har mange andre ting jeg bør gjøre, for eksempel å lese pensum. Eller trene. Men jeg sitter altså og sjekker KG opp og ned for nye innlegg i en jevn rytme, og kjeder meg ihjeeeel.

Andre her som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også.. Jeg blir hekta, og blir for sløv og lat til å gjøre andre ting..

Ah, har du snop? Kan jeg få? ;)

Skrevet

jaaaa! Kjeder meg selv om jeg ikke burde gjøre det. Har mye jeg egentlig skulle ha gjort, som rydde, vaske klær, trene og prøve å lære meg det jeg går på skole for.. :roll:

O'store viljestyrke, come to me..

Gjest Ninakanin
Skrevet

Egentlig ikke, fordi at mamma kom på besøk i går, og hun tok med seg noe av det beste jeg vet, og jeg sparer på dem... Er cream eggs, sjokolade egg med tykk vekk, og inni er det hvit og gul glasuuuur, sånn at når du biter over dem, så ser de ut som et ekte egg liksom :)

Men jeg har vanlig norsk sjokolade du kan få? Og chips. Tror jeg vil ha meg litt chips selv, faktisk.

DU HALLO kan noen si til alle de tullingene som bruker penger på å stemme frem sanger på svisj at de kan stemme noe annet enn de tre samme sangene!?!?!? Blir sprø her.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja skittentøyet mitt er faktisk på vei ut til vaskerommet selv nå, med masse protest-skilt og megafon og greier, roper drit til meg som "Skitne sokker - midd lokker?!" og "Vask meg nå, jeg går i stå!".

Skrevet

jeg har åååååå lyst på godteri!! :grine:

Skrevet

Kom deg avsted og gjør noe fornuftig *streng* Selv om det kan føles fristende å bare sitte her, vil du føle deg MYE bedre etterpå, hvis du for eksempel får lest litt fag. KG løper ikke fra deg :wink:

Skrevet
Egentlig ikke, fordi at mamma kom på besøk i går, og hun tok med seg noe av det beste jeg vet, og jeg sparer på dem... Er cream eggs, sjokolade egg med tykk vekk, og inni er det hvit og gul glasuuuur, sånn at når du biter over dem, så ser de ut som et ekte egg liksom :)

Men jeg har vanlig norsk sjokolade du kan få? Og chips. Tror jeg vil ha meg litt chips selv, faktisk.

:wow:

Det var den slankekuren jah.. :evil: (slemme kanina)

*løpe til butikken for å kjøpe sjokkis* :sikle:

Skrevet

DU HALLO kan noen si til alle de tullingene som bruker penger på å stemme frem sanger på svisj at de kan stemme noe annet enn de tre samme sangene!?!?!? Blir sprø her.

Nam! Jatakk sjokolade! :) Ja helt tragisk med Svisj. Dreamer av Ozzy er jo STEINgammal nå... bare de samme sangene.. De følger visst ikke med i tiden.. :-?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei vet dere hva, nå smekker jeg igjen laptopen og går i dusjen!!! Men chips skal jeg ha, iallefall 5 flak.

Og så skal jeg lese pensum :)

Skrevet
Nei vet dere hva, nå smekker jeg igjen laptopen og går i dusjen!!! Men chips skal jeg ha, iallefall 5 flak.

Og så skal jeg lese pensum :)

Flink kanin! Så får du god samvittighet til å sitte her på KG etter å ha lest :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg spiste 6 gram chips, og det vaaaar.. (lete etter lappen min..) 37 kcal!

Og nå sitter jeg med alle bøkene foran meg, og lager en helt super leseplan-oversikt-dings :)

Jeg byttet vekk vakten på jobb i kveld, fordi jeg føler at leselysten min er så sped og lett å knuse nå i begynnelsen, at nå når jeg først fikk "ånden" så er det tross alt viktigere enn å stå noen timer på en kiosk :)

*stolt av meg selv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...