Gå til innhold

Han er sjenert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner elsker mystiske menn som ikke er så enkle å forstå seg på. Med engang mannen åpner seg opp, så fordufter kvinnen for godt. Gjerne etter å ha kallt mannen for tøffel og det som er.

Anonymkode: 36157...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være litt sånn selv, holde en fyr litt på gress fordi jeg skriver/dater noen jeg er litt mer interessert i. Hvis de sender mld hele tiden så vet jeg at det ikke er noe stress, de sitter der og venter. Mannfolka gjør det på samme vis. Tror ikke det er så mange som forholder seg til kun én om gangen.

Anonymkode: a07b4...a47

• Liker 1
Skrevet

Han er nok ikke så interessert generelt. Ser kompisene tagger han i sære bilder på facebook om at han aldri kommer til å få seg et kvinnfolk og at han han plukket mer på jaktutstyr enn på en dame. Han er vel en sånn som ikke trenger ei dame 😛 rart, for han virker elles oppegående og kjekk, men er nok ikke så viktig for han så han gidder vel ikke anstrenge seg så veldig..

Anonymkode: 1b5bb...f14

Skrevet
På 16/09/2017 den 11.41, AnonymBruker skrev:

Snapper med en fra tinder. Har spurt noen ganger om å finne på noe, men enten har han vært opptatt eller så svarer han ja, men da har jeg ikke spurt om noe konkret tidspunkt så det har ikke blitt noe. 

Spurte han rett ut om han ikke var interessert eller om han var sjenert. Fikk svar at han var litt sjenert i begynnelsen og at han var interessert. Er litt usikker på om jeg skal spørre flere ganger for jeg vil ikke virke helt desperat heller, men tror han er en jeg kan passe godt sammen med så litt vanskelig å gi slipp. Virker ikke som han kommer til å spørre meg. Tror jeg har spurt direkte eller indirekte 4 ganger. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 1b5bb...f14

HVis han er sjenert må du ta initiativet om du fortsatt vil møtes. Det hjelper ikke å spørre indirekte. Du må være tydelig på at du vil møtes, og måten dere møtes må være low pressure. Som f.eks hos ham eller en liten tur. Å dra på kafe eller bar er gjerne high pressure, spesielt om han ikke gjør det ofte til vanlig - dessuten er det høye krav til å holde praten gående konstant der

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...