Gå til innhold

Han er sjenert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snapper med en fra tinder. Har spurt noen ganger om å finne på noe, men enten har han vært opptatt eller så svarer han ja, men da har jeg ikke spurt om noe konkret tidspunkt så det har ikke blitt noe. 

Spurte han rett ut om han ikke var interessert eller om han var sjenert. Fikk svar at han var litt sjenert i begynnelsen og at han var interessert. Er litt usikker på om jeg skal spørre flere ganger for jeg vil ikke virke helt desperat heller, men tror han er en jeg kan passe godt sammen med så litt vanskelig å gi slipp. Virker ikke som han kommer til å spørre meg. Tror jeg har spurt direkte eller indirekte 4 ganger. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 1b5bb...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurt om han 4 ganger om han er sjenert, eller foreslått møte og tidspunkt?

Anonymkode: 1b3e4...de5

Skrevet

Spør én siste gang. Og da spør du sånn: 

Hei! Vil du bli med å ta en kaffe på Starbucks Karl Johan (eller hva enn du vil finne på) enten på lørdag etter kl 17? Hvis det ikke passer har du et annet forslag til dag/tid? 

Funker ikke det kan du sikkert bare droppe det. Si gjerne at du syntes han blir for sjenert for deg og at du ønsker noen som tar litt mer initiativ. Kanskje han klarer å skjerpe seg da. 

Anonymkode: 9b76e...633

• Liker 4
Skrevet

Ordet "enten" skal bort fra setningen* 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør én siste gang. Og da spør du sånn: 

Hei! Vil du bli med å ta en kaffe på Starbucks Karl Johan (eller hva enn du vil finne på) enten på lørdag etter kl 17? Hvis det ikke passer har du et annet forslag til dag/tid? 

Funker ikke det kan du sikkert bare droppe det. Si gjerne at du syntes han blir for sjenert for deg og at du ønsker noen som tar litt mer initiativ. Kanskje han klarer å skjerpe seg da. 

Okei. Synes du forresten jeg høres masete eller desperat ut? Har som sagt foreslått det 4 ganger. Han en gang på fylla, men det var litt uaktuelt for min del siden det var veldig sent og jeg var langt unna. Da at vi heller kunne ses en annen gang. Har spurt over et tidsrom på 4 uker. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Synes du forresten jeg høres masete eller desperat ut? Har som sagt foreslått det 4 ganger. Han en gang på fylla, men det var litt uaktuelt for min del siden det var veldig sent og jeg var langt unna. Da at vi heller kunne ses en annen gang. Har spurt over et tidsrom på 4 uker. 

Høres virkelig ikke ut som det er noe tak i karen.

Skrevet
3 timer siden, Froning skrev:

Høres virkelig ikke ut som det er noe tak i karen.

No shit. Spurte istad og han skulle selvfølgelig møte en kamerat. Sa at jeg gav opp. Fikk bare til svar "å?" 

Barnslig.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Menn får ikke daglige oppmerksomhet fra kvin er slik som kvinner konstant gjør for menn.

Tror dette med masing i datingverden er værre for menn enn kvinner. Kvinner som maser sees på mindre desperat og ikke noe særlig negativt i menns sine øyne spør du meg

Anonymkode: db16e...568

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er han sjenert. Han vil møttes på fylla fordi han da er mer komfortabell og kan være seg selv litt uten å bli nervøs når han er brisen

Ingenting gale i det

Du kan jo bare møtte han på byn da. Første gang. Om 1 treff mens dere er brisen vil han være mer komfortabel med deg neste gang. Jeg bare sier det siden jeg selv har vært i hans posisjon. Har selv vært meget sjener

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er han sjenert. Han vil møttes på fylla fordi han da er mer komfortabell og kan være seg selv litt uten å bli nervøs når han er brisen

Ingenting gale i det

Du kan jo bare møtte han på byn da. Første gang. Om 1 treff mens dere er brisen vil han være mer komfortabel med deg neste gang. Jeg bare sier det siden jeg selv har vært i hans posisjon. Har selv vært meget sjener

Jeg skjønner det. Er egentlig også sjenert, men han bør skjønne at om jeg ikke skal miste lysten til å spørre han mer så bør ha si ja en gang. Som sagt så spurte jeg han istad, men han skulle henge med en kompis da. Han foreslo ikke en annen gang eller noe i den duren f.eks. Sa bare at jeg gir opp da med et smil bak for å ikke virke podden. Han skrev bare å? Det er ganske sløvt. Svarte ikke på den. 

Vi bor i forskjellige byer, så kommer ikke til å møte han på byen. Vi bor ca en halvtime fra hverandre. 

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det. Er egentlig også sjenert, men han bør skjønne at om jeg ikke skal miste lysten til å spørre han mer så bør ha si ja en gang. Som sagt så spurte jeg han istad, men han skulle henge med en kompis da. Han foreslo ikke en annen gang eller noe i den duren f.eks. Sa bare at jeg gir opp da med et smil bak for å ikke virke podden. Han skrev bare å? Det er ganske sløvt. Svarte ikke på den. 

Vi bor i forskjellige byer, så kommer ikke til å møte han på byen. Vi bor ca en halvtime fra hverandre. 

Han svarte ikke deg negativt. Han hadde allerede avtale med en kompis. Han kan ikke droppe ham og avtalen fordi du kommer akkurat i utide.

At han "bare" svarer "å?" Har ingenting å si. Nå må du husje at menn ikke ligger så mye i ting slik som kvinner kanskje kan gjøre.

Jeg vil tippe han er interessert.  Ellers ville han ikke svart deg i det hele tatt. Men han er nok litt sjenert og kan være han vil at du skal ta alle framstøtene

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte ikke deg negativt. Han hadde allerede avtale med en kompis. Han kan ikke droppe ham og avtalen fordi du kommer akkurat i utide.

At han "bare" svarer "å?" Har ingenting å si. Nå må du husje at menn ikke ligger så mye i ting slik som kvinner kanskje kan gjøre.

Jeg vil tippe han er interessert.  Ellers ville han ikke svart deg i det hele tatt. Men han er nok litt sjenert og kan være han vil at du skal ta alle framstøtene

Ja, men er jo begrenset hvor lenge jeg kan drive på å spørre før det blir latterlig 😛

Om jeg ikke kunne selv om noen jeg var interessert i hadde spurt og jeg visste jeg hadde sagt nei noen ganger hadde jeg hvertfall passet på å foreslå en annen gang. 

Men ja, hva foreslår dere jeg gjør nå da? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men er jo begrenset hvor lenge jeg kan drive på å spørre før det blir latterlig 😛

Om jeg ikke kunne selv om noen jeg var interessert i hadde spurt og jeg visste jeg hadde sagt nei noen ganger hadde jeg hvertfall passet på å foreslå en annen gang. 

Jeg syntes du burde gå videre.

Når du har anstrengt deg så mye for å møte han og han ikke har mer å tilby tilbake enn en invitasjon i fylla så blir sjeansen hans mer eller mindre et handicap.

Det er greit å være sjenert, men de fleste må tåle nerver i slike situasjoner.Det måtte du og da du inviterte han.. Måten han takler dette på gjør han per definisjon til en pysete unge. Man trenger virkelig ikke å sykeliggjøre sjeanse og man burde virkelig ikke sy for mange puter under de som er det.

Det kan jo alltid hende at han egentlig ikke er interessert selv om han sa det. 

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Snapper med en fra tinder. Har spurt noen ganger om å finne på noe, men enten har han vært opptatt eller så svarer han ja, men da har jeg ikke spurt om noe konkret tidspunkt så det har ikke blitt noe. 

Spurte han rett ut om han ikke var interessert eller om han var sjenert. Fikk svar at han var litt sjenert i begynnelsen og at han var interessert. Er litt usikker på om jeg skal spørre flere ganger for jeg vil ikke virke helt desperat heller, men tror han er en jeg kan passe godt sammen med så litt vanskelig å gi slipp. Virker ikke som han kommer til å spørre meg. Tror jeg har spurt direkte eller indirekte 4 ganger. Hva ville dere gjort? 

Det finnes da mange andre gutter å velge mellom ....finn en annen du er kvinnfolk så burde ikke ta lange tiden før noen andre har meldt seg og du har glemt hva han het engang...

Skrevet

Jeg ville ikke tatt han seriøst, er man sjenert men interessert så møter man når man får muligheten. Jeg tror han bare skylder på at han er sjenert fordi han ikke vil møte deg nok og ikke gidder å være ærlig å si at "sorry, jeg sveipet bare på deg fordi du så digg ut men nå har jeg matchet med så mange andre digge så du blir bare en nødløsning til seinere, greit jeg sparer deg i bunken så lenge?" 

Anonymkode: d384e...b59

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør om han har forslag til annet tidspunkt eller dag, funker ikke det heller så hadde jeg gitt han opp og ventet til han evt. hadde tatt kontakt med forslag. Makan til umoden fyr, det får da være grenser, selv hadde jeg ikke gidder det, men jeg er 30 da☺

Anonymkode: 65b1e...8b6

Skrevet

Hvorfor er jenter i det hele tatt interessert i slike sjenerte tusseladder? Det er jo ikke ta i de..

Anonymkode: afa8a...8e3

Skrevet

Han er ikke en ekte mann, han er en tøffel. Han vil alltid være underdanig deg, du vil aldri føle deg trygg i hans armer men mer som om du er hans mor. Det vil aldri fungere. Du trenger en Mann som viser deg at du er kvinne og på den måten gjør deg trygg.

Anonymkode: 2f313...c7c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han er så sjenert at han ikke tør å møte deg, og finner på unnskyldninger hele tiden så ville jeg gått videre.

Det virker veldig avvisende, og spesielt når han ikke foreslår en annen dag.

Sjenanse trenger ikke å være et problem, men man må jo tørre å møtes og egentlig hoppe i det :) Det finnes andre der ute, men synd om du virkelig var interessert i han.

Skrevet

Han er ikke sjenert, men ikke så hypp på deg som det du ønsker. Det at han er så unnvikende sier sitt, mens din interesse bygger bare opp hans ego. Dropp all kontakt, og se om han faktisk er interessert. Hører du ikke noe så har du svaret. Folk kan være verdens hyggeligste, skrive masse, vise interesse...men det har de ofte med flere andre samtidig. Ha is i magen, nettdating suger noen ganger...

Anonymkode: a07b4...a47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...