Gå til innhold

Hvem er energidrikkere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er disse menneskene som drikker energidrikker? Jeg ser for meg 1. lavtutdannede som ikke har helt styr på livet sitt, 2. fjortiser og 3. oppgaveskrivere i siste innspurt. Stemmer fordommene mine? Det er ingen i min omgangskrets som drikker energidrikker, og jeg har personlig aldri rørt en energidrikk siden jeg var 12 år. 

Anonymkode: 1396c...fd4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker det og koser meg :) er ferdig utdannet sykepleier. 
Du bør se på kaffedrikkerne... Ser for meg at det var er sofagriser og navere som drikker kaffe.

Anonymkode: 907a9...22d

• Liker 2
Skrevet

images?q=tbn:ANd9GcTvl7LxmzkhjGAwL-P_-MT

Anonymkode: 410fc...3b6

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker det og koser meg :) er ferdig utdannet sykepleier. 
Du bør se på kaffedrikkerne... Ser for meg at det var er sofagriser og navere som drikker kaffe.

Anonymkode: 907a9...22d

Men du kan jo like godt være unntaket av regelen. Er det mange andre i din krets som har et stort forbruk av energidrikker? 

Anonymkode: 1396c...fd4

Skrevet

Jeg og min samboer drikker ikke kaffe, så når vi trenger noe å våkne på i løpet av dagen blir det energidrikk i stedet for noen kopper kaffe. 

Anonymkode: caf89...ec7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg og min samboer drikker ikke kaffe, så når vi trenger noe å våkne på i løpet av dagen blir det energidrikk i stedet for noen kopper kaffe. 

Småbarnsfamilie, en ingeniør og en butikkmedarbeider.

Skrevet

Jeg er småbarnsmor, og drikker energi drikk. Sover 4 timer om natta og får migrene av kaffe. Bryr meg fint lite om hva andre måtte mene om det. 

Anonymkode: 962f3...01d

Skrevet

Vel, det går med mye Nocco og Red Bull på min arbeidsplass :) Og jeg er finansrådgiver.. 

Anonymkode: 3dbf4...90a

Skrevet

Statta med det nå i sommer. Opdaga at det hadde komt mange som ikke smakte så vondt. Drikker ikke mer enn 1-2 i uka dog. Drikker det fordi jeg har et barn som ikke sover stort og jolder oss våkne om natta. 

Har 7 års utdanning. Få i min krets drikker det, men mannen heiv seg på samme uvane nå av samme grunn som meg

Anonymkode: 045dc...bac

Skrevet

Jeg drikker det. Har høyere utdanning, fast jobb, fast forhold, er huseier, ikke-røyker og normalvektig.
Broren min drikker det. Student med deltidsjobb, treningsglad, en kjent person i sitt fagmiljø og kjekk kar.
Svigerbror dirkker det. Fast jobb, fast forhold, hundeeier, crossentusiast og skigåer.

"Alle" kan være engergidrikkedrikkere.

Anonymkode: 5a0da...308

• Liker 1
Skrevet

Når jeg skal kjøre bil langt om Kvelden/natta :)

Skrevet

Har aldri smakt energidrikk,  bryr meg heller ikke om hva andre måtte drikke. Folk må få gjøre hva de vil uten å bli sett ned på.

Skrevet

Har to mastergrader, skriver ikke noe oppgave for tiden og er 33 år. Drikker kaffe eller monster når jeg behøver litt ekstra energi.

Anonymkode: 8f503...1fe

Skrevet

Overraskende mange på mitt studie drikker energidrikk på forelesninger. 

Hører stadig en eller annen boks bli åpnet, og kjenner litt etter lukta av den søte energidrikken. 

Anonymkode: 61aa8...68b

Skrevet

Bruker nocco på nattevakt av og til. Er sykepleier. Vet om en del andre som også drikker energidrikk på nattevakt av og til, men ikke noe storforbruk. 

Anonymkode: f931f...c2e

Skrevet

Nattarbeidere er vel målgruppen omtrent. Det henger ofte sammen med dårlige muligheter for spise nok i løpet av en vakt, og kosthold generelt. Og da tyr mange til det. 

Anonymkode: d738a...fdc

Skrevet

Jeg er 21år gammel og er veldig avhengig av koffein for å komme meg gjennom dagen. Har anoreksi, så det er litt av grunnen. Drikker koffein i stedet for å spise.

Jeg bytter på mellom kaffe og energidrikker. Blir fort lei kaffe etter 2-3 kopper og hvis jeg da heller ønsker meg noe kaldt og oppfriskende, så kjøper jeg energidrikk.

Jobber med å kutte ut da, er en dyr uvane.

Anonymkode: 55ec2...4ae

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...