Gå til innhold

Hva har du i fryseren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...
På 15.9.2017 den 20.04, AnonymBruker skrev:

 

(Fra innlegg nummer 50 vil jeg tro fryseren er full.)

 

 

Anonymkode: 2ceb7...2fd

Ville svare, men den er visst full. Kan man svare å kjøre denne videre? Starte på nytt?

 

Oki jeg prøver...

 

Multer/molter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wonders skrev:

Ville svare, men den er visst full. Kan man svare å kjøre denne videre? Starte på nytt?

 

Oki jeg prøver...

 

Multer/molter

Du går bakover i tråden, siterer, og fjerne fra fryseren det du siterte og legger inn din "vare". Men gjør det litt vanskeligere enn jeg gjør nå. 

Jeg siterte @Wonders  fjerner hennes Multer, og legger inn et deilig nøttebrød. 

TS - med datterens bruker/ipad. 

Anonymkode: d7e9d...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pytt i panne, lasagne, sommerkoteletter, smoothieblanding, isbiter, hvitløksbaguetter, vaniljeis og lapskausblanding. ❤ :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går bakover i tråden, siterer, og fjerne fra fryseren det du siterte og legger inn din "vare". Men gjør det litt vanskeligere enn jeg gjør nå. 

Jeg siterte @Wonders  fjerner hennes Multer, og legger inn et deilig nøttebrød. 

TS - med datterens bruker/ipad. 

Anonymkode: d7e9d...a20

Oki, men da blir den jo aldri full?

Tar ut og spiser opp deilig nøttebrød. Putter oppi en isboks

3 minutter siden, AmandaVI skrev:

Pytt i panne, lasagne, sommerkoteletter, smoothieblanding, isbiter, hvitløksbaguetter, vaniljeis og lapskausblanding. ❤ :spise:

Om den er full nå kan den jo bare bli ødelagt og stå uten strøm noen dager så hele fryseren må kastes, uten å ta opp lokket fordi stanken av fordervet mat forpester huset... Sånn da er det en ny fryser på plass. Om du ts ikke vil dette kan tråden fint leve videre...på side 6 eller 7... Fant den der, og likte forslaget, bare ikke dettte med å måtte fjerne alt mulig. 

 

Skal man sitere noen og så fjerne det for å legge noe oppi?? Vil jo ikke en slik god trå gå til spille heller...

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30/10/2017 at 9:12 PM, fiole said:

Sopp

Tar ut sopp og legger i nybakt flettekrans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...