AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 ...hvor ting går langsomt og som ikke er for preget av masseturisme. Må være varmt. Lang reise dit ingen hindring. Forslag? Anonymkode: 647fe...94e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Karibien Anonymkode: cdc6b...271 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 Mexico!!! Puerto Vallarta <3 Anonymkode: e6172...57d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mexico!!! Puerto Vallarta <3 Anonymkode: e6172...57d Er det trygt å reise dit alene som kvinne? Anonymkode: 647fe...94e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det trygt å reise dit alene som kvinne? Anonymkode: 647fe...94e Det skulle jeg tro Jeg var der med en venninne. Føltes ikke utrygt. Men akkurat som du ikke har lyst å reke rundt i Slottsparken i Oslo midt på natta dritings, så gjelder jo det samme i Mexico. Vær veldig forsiktig med alkohol og ikke rek rundt i gatene midt på natta. Jeg ville bodd på et litt stort resort, da har du mange aktiviteter + lett å komme i kontakt med folk. Er du ganske ung så fins det jo også hosteller, men standarden kan være litt dårlig. Mexico er virkelig mitt yndlingsland når det gjelder solferie, folka der er såå hyggelige, maten er nydelig og strendene er superfine! I tillegg til at det er mye å finne på. En karibisk øy kan bli litt kjedelig om du skal reise alene tror jeg.. Anonymkode: e6172...57d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 Skiathos, Hellas. Er riktignok noen år siden jeg var der, men husker det var veldig stille og rolig der. Ikke noe stress, og mange strender å velge mellom, trenger ikke ligge kliss inntil alle andre turister. Jeg mener å huske at jeg var der tidlig i mai, altså før fellesferien. Anonymkode: cc14e...a6a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2017 #9 Skrevet 16. september 2017 Hmm, mange spennende forslag. Anonymkode: 647fe...94e
gladjenta93 Skrevet 16. september 2017 #11 Skrevet 16. september 2017 Kolympia, Rhodos. Spesielt Sentido Port Royal hotell (5 stjernes, barnefritt hotell) Har ikke annet enn gode skussmål der, mest fantastiske ferien jeg har hatt (par uten barn) Rolig område uten for masse turister og shopping/restaurantgate RETT ut hotelldøren samtidig som hotellet har egen strand kun for hotellgjester i andre enden. PERFEKT.
Gjest Svigermor Skrevet 16. september 2017 #12 Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, gladjenta93 skrev: Kolympia, Rhodos. Spesielt Sentido Port Royal hotell (5 stjernes, barnefritt hotell) Har ikke annet enn gode skussmål der, mest fantastiske ferien jeg har hatt (par uten barn) Rolig område uten for masse turister og shopping/restaurantgate RETT ut hotelldøren samtidig som hotellet har egen strand kun for hotellgjester i andre enden. PERFEKT. Mener du at Rhodos ikke er preget av masseturisme?
gladjenta93 Skrevet 16. september 2017 #14 Skrevet 16. september 2017 54 minutter siden, Svigermor skrev: Mener du at Rhodos ikke er preget av masseturisme? Selvfølgelig ikke, men akkurat der vi var var det ikke det :-) Opplevelsen er viktigst og vi opplevde det som et rolig strøk med OK mengde turister, lå ikke tett på stranden eller når vi var på restauranter o.l - og vi liker oss best der det er lite folk :-)
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #17 Skrevet 20. september 2017 Jeg er veldig begeistret for Sri Lanka. Anonymkode: 0c521...be4
Stina234 Skrevet 22. september 2017 #18 Skrevet 22. september 2017 Vietnam, har reist rundt der, helt fantastisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå