Gå til innhold

Hjelp meg med Sopranos !?


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Jeg synes Sopranos var en helt genial serie. Desverre fikk jeg ikke med meg alle epsiodene i høst, og jeg lurer på følgende:

Hva skjedde med kjæresten til datteren til Soprano? Hun flyttet jo sammen med en som jobbet på en byggeplass. En morgen "snublet" han over en mafiafyr i en litt pikant situasjon med en annen mann, og følte seg truet på livet etter dette. dattera skjønte ingenting: "Ikke noe å være redd for" De er så snille atte...".

Altså: Hva skjedde med ham? (Håper det gikk bra. Han var så sympatisk... :wink:Åh, det er bare på lissom, sier du...??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk altså - makan til service! :wink:

Men alt jeg finner er dette:

Meanwhile, Meadow's relationship with boyfriend Finn DeTrolio takes its own dramatic turn. Finn is spending the summer in New York instead of at home in California, so Tony gets him a job on one of his construction sites. Although Finn is uncomfortable around the wiseguys, he manages to cope until one morning he shows up for work early and witnesses something he shouldn't: Vito Spatafore performing oral sex on a security guard. In a panic, Finn is about to leave for Mission Viejo when Meadow confronts him, accusing him of wanting to run out on her. After parsing their relationship for several hours, an exhausted Finn says, "Maybe we should get married." Meadow agrees, and soon phones Carmela with the news.

Og det var jo den episoden jeg så. Trodde det skjedde noe mer senere... Gjorde det virkelig ikke det altså? Hmmm.... Rart !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kommet til siste episode i sesong fire, så jeg vet ikke hva som har skjedd, dessverre...

Men gleder meg stort til sesong fem!! Håper bare den kommer på DVD snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...