Gå til innhold

Flere orgasmer eller kun en?

Fremhevede innlegg

Skrevet
54 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

Fornøyd med 1 vaginal eller 1 klitorisorgasme.

Ved squirting vil jeg gjerne ha mange😄

Hvorfor vil du ha flere når du squirter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Diamant
Skrevet
1 minutt siden, martineb skrev:

Da er ikke orgasmen så intens,og jeg kan få utrolig mange med bare ett par minutter imellom😊

Skrevet
On 15/09/2017 at 1:58 PM, Trolltunge said:

Hmmm, jeg får jo heftige og, men likevel aldri opplevd at jeg får en og er mettet. Så jeg lurer jo veldig på om de som får en får det jeg kaller heftig x 10, siden de da er fornøyd med det, eller om de bare er fornøyd fordi de vet at det ikke kommer flere, og det var det. Skulle gjerne lånt en annen kropp for et par dager. Bare testet ut. :laugh:

Jeg bytter glatt med deg, for jeg er også nysgjerrig! Jeg får bare én, men den er til gjengjeld så heftig at jeg ikke kan gå etterpå, så kunne ikke fått flere sånne.. I tillegg varer den så lenge jeg orker, men det pleier jeg ikke orke så lenge da..

Hvordan kan vi være så forskjellige? Jeg kunne også tenkt meg å bytte med en mannekropp en gang, lurer fælt på hvordan det kjennes;)

Anonymkode: eb061...8fa

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer orgasmene over lang tid, type mange timer, eller kommer dem tett etter hverandre?

Klart over 20 orgasmer en gang å var helt utslitt etterpå. 

Anonymkode: b8ca8...f8c

Det varierer. Men oftest er de ganske tette. Nå er det en stund siden jeg fikk 100 da :) eller over.. Hehe. 

Gjest Rødstrømpe
Skrevet (endret)

Jeg kan få flere, men foretrekker det egentlig ikke om jeg må velge.

Grunnen er at den første er såpass intens at jeg blir egentlig mer uvel av flere i den kategorien. Men om det skjer relativt raskt og uten lengre oppbygging så går det greiere med flere. Men den ene intense som tar lang tid å bygge opp er uten tvil best, så jeg foretrekker igrunnen det.

Jeg ønsker ikke å bytte ut med mange "normalt håndterbare" - ikke at det er kjedelig, men det er bare langt mer intenst mentalt og fysisk med en enkelt kraftig som en ikke klarer flere av på kort tid. 

En partner får sikkert bedre seksuell selvtillit av at jeg får flere, men jeg er igrunnen lite opptatt av det og mer opptatt av mitt eget velvære. Mannfolk har en merkelig greie på at kvantitet er viktigere enn kvalitet - er liksom lettere for dem å skryte på egne vegne av :P 

Endret av Rødstrømpe
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bytter glatt med deg, for jeg er også nysgjerrig! Jeg får bare én, men den er til gjengjeld så heftig at jeg ikke kan gå etterpå, så kunne ikke fått flere sånne.. I tillegg varer den så lenge jeg orker, men det pleier jeg ikke orke så lenge da..

Hvordan kan vi være så forskjellige? Jeg kunne også tenkt meg å bytte med en mannekropp en gang, lurer fælt på hvordan det kjennes;)

Anonymkode: eb061...8fa

Kult, klarer du å styre lengden på orgasmen? Vil det si at du i teorien kunne fått kjempelange orgasmer.?

Skrevet

Jo større penis, jo flere orgasmer. Under 17 cm får jeg ingen orgasmer. Antall orgasmer øker med en for hver cm over det.

Anonymkode: ab488...792

Skrevet
16 timer siden, SlemUlv skrev:

Det varierer. Men oftest er de ganske tette. Nå er det en stund siden jeg fikk 100 da :) eller over.. Hehe. 

Blir du "pint" lenge før orgasmenene kommer? Det må jo være en helt vill og faktisk ekstrem opplevelse. Hvis du la si klarte 110 orgasmer på det meste og fikk orgasme hvert 3dje minutt, så har du 5,5 timer med orgasmer forran deg når første orgasme kommer.:P Kjente jeg både misunner deg å ble kjempesliten på tanken:P Hadde 18 eller 19 orgasmer i natt å kjenner det er vanskelig å klare flere. Hadde du orka flere om dere hadde tid å ork til å fortsette?

Skrevet
19 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Da er ikke orgasmen så intens,og jeg kan få utrolig mange med bare ett par minutter imellom😊

Slutter ikke lysten å bare må ha mer og flere orgasmer du da. Har du telling på hvor mange ganger du kommer? Høres utrolig heldig ut du som får det til så mange ganger. Jeg kan klare 4 orgasmer, når dama bruker strapon på meg. Men da kommer jeg så hardt at jeg må ha et døgn på å komme meg på før jeg er klar for mer.:P

Anonymkode: ba40b...8c8

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du "pint" lenge før orgasmenene kommer? Det må jo være en helt vill og faktisk ekstrem opplevelse. Hvis du la si klarte 110 orgasmer på det meste og fikk orgasme hvert 3dje minutt, så har du 5,5 timer med orgasmer forran deg når første orgasme kommer.:P Kjente jeg både misunner deg å ble kjempesliten på tanken:P Hadde 18 eller 19 orgasmer i natt å kjenner det er vanskelig å klare flere. Hadde du orka flere om dere hadde tid å ork til å fortsette?

Jeg får  gjerne serieorgasmer på 15-20 om gangen :) par min mellom hver serie. Er veldig slitsomt, men ooooooh så godt :D

Og jeg ba ham vel stoppe etter ca 100, da var jeg så sliten.. :) Sadist som hbæan er, bare lo han, men gjorde seg ferdig ;)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo større penis, jo flere orgasmer. Under 17 cm får jeg ingen orgasmer. Antall orgasmer øker med en for hver cm over det.

Anonymkode: ab488...792

Uff, "bare" 8 med meg da. Nei vi er ingen match.

Anonymkode: 8e67a...15b

Skrevet
På 16.9.2017 den 16.49, martineb skrev:

Fordi jo flere orgasmer man får jo mer sensitiv blir man. 
Squirte orgasmer er ikke så kraftige som klitoris orgasmer, så 1 holder ikke . 

Anonymkode: 8e576...34d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...