Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så glade i drama?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med kvinner og drama? Jeg er eneste mann på jobben. Så mye baksnakking og intriger! Jeg orker ikke. Hva er det med damer og drama?

Anonymkode: 60814...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan virke som enkelte kvinner næres av drama, de må ha det. 

Hilsen kvinne som også hater drama. 

Anonymkode: 31da2...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og hater drama. Og har oppdaget at det er menn som også liker drama, så tror det er mer individuelt enn avhengig av kjønn. 

Og jeg stusser fortsatt på hva det er som gjør at noen tror at deres erfaringer med en håndfull mennesker kan generaliseres til halve jordens befolkning. Er det grunnleggende forståelse av hvordan verden henger sammen som mangler?

Anonymkode: 94585...b35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok ikke det er sånn at kvinner liker drama. Drama er bare konsekvensen av hvordan kvinner utøver sosial kontroll over hverandre: baksnakking og ryktespredning. Klart det fort blir drama ut av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sier så og alikevell lager noen av dere tråder som dette kun for å skape krangling og drama :laugh:

Anonymkode: 2d33c...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og hater drama. Og har oppdaget at det er menn som også liker drama, så tror det er mer individuelt enn avhengig av kjønn. 

Og jeg stusser fortsatt på hva det er som gjør at noen tror at deres erfaringer med en håndfull mennesker kan generaliseres til halve jordens befolkning. Er det grunnleggende forståelse av hvordan verden henger sammen som mangler?

Anonymkode: 94585...b35

Nei. Det er ikke inviduelt avhengi av kjønn. Selvfølgelig er det noen menn som liker drama. Men disse her er jo veldig få iforhold til kvinner. Hvorfor tror du 99 prosent av alle dramaserier er rettet mot kvinner?

Kvinner er annerledes sosialt bygd opp enn menn. Kvinner liker ofte drama, intriger og konflikter mellom personelige forhold. Er ingen hemmelighet at mange kvinner elsker dette

Her er et uttak fra en studie harvard medical school har laget

 

"Research finds women feel happy when their husband or partner is upset.

The detailed study found that wives or girlfriends were pleased when their partner showed emotion because they believed it demonstrated a healthy relationship.

The survey, carried out by Harvard Medical School, also found that when men realised their wife was angry, the women reported being happier, although the men were not.

It revealed women most likely enjoyed spotting when their partner was dissatisfied because it showed his strong “engagement” or “investment” in their time together"

Dette er bare et uttak. Det står også at kvinner liker å ha negativ informasjon om andre. Spesielt andre kvinner som de konkurerer med. 

Så nei. Menn og kvinner er annerledes. Mens menn av å til ordner opp fysisk mellom hverandre. Så er kvinner mer sleipe,feige og prøver å hindre en fysisk konfrontadjon slik som menn. Da er det baksnakking. Ryktespredning osv. Bare se på reality tv eller noe. Slike tv program hvor flere folk av umik kjønn er sammlet på et sted over lengre tid. Big brother f.eks. dramaet kommer bestandig fra kvinner

Anonymkode: d0b60...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier så og alikevell lager noen av dere tråder som dette kun for å skape krangling og drama :laugh:

Anonymkode: 2d33c...ce9

Var det så mye drama her da?

Uansett poenget til ts er at kvinner driver med drama 300 prosent mer enn menn. Menn er ikke dramafri. Det er ingen. Men vi er på langt sikt i nærheten enn det kvinner driver med

Anonymkode: d0b60...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er mindre intelligente.

Anonymkode: 4af33...f8c

Oops, we have a male drama-maker over there!^

Anonymkode: 27419...75a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...