Gjest Winza Skrevet 15. september 2017 #1 Skrevet 15. september 2017 (endret) https://www.tv2.no/underholdning/9360307/ Jeg er snart 26 år men jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til dette :D Mummitrollet var en stor del av barndommen min, elsket den TV serien Endret 15. september 2017 av Winza
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #2 Skrevet 15. september 2017 Jeg var helt i hundre når jeg hørte at Disney channel skulle revive og revamped Ducktales. Men fy faen så jævlig det både ser og høres ut. Jeg avventer før jeg blir glad. Serien jeg vokste opp med (ikke den første fra 70-tallet) var jo så sjarmerende. Og med gode stemmeskuespillere på norsk utgave. Anonymkode: a69e2...080 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #3 Skrevet 15. september 2017 kommer aldri i verden til å bli like gode som de som kompå starten av 90-tallet. Dette er så store klassikere som vi bare må la være i fred. Blir kun lagd for å tjene mer penger på en sterk merkevare som ble bygd opp av denne gode versjonen fra 1990-. Anonymkode: abbd6...630
Gjest Winza Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var helt i hundre når jeg hørte at Disney channel skulle revive og revamped Ducktales. Men fy faen så jævlig det både ser og høres ut. Jeg avventer før jeg blir glad. Serien jeg vokste opp med (ikke den første fra 70-tallet) var jo så sjarmerende. Og med gode stemmeskuespillere på norsk utgave. Anonymkode: a69e2...080 Var det den fra 90 tallet med blant annet en episode med en usynlig jente? De bare må få samme skuespiller som dubbet mummipappa i 90 talla serien til å dubbe han her, det vil merkes godt om en annen gjør det Jeg ser de har med Tove Janssons niese, Sophia Jansson, som i dag er selskapets styreleder så da blir jeg litt optimistisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå