AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Nå har de skutt opp nok en messil over Japan.. Hvordan skal dette ende? Anonymkode: ae858...993
HalldirV2 Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 (endret) Tjah, personlig tror jeg det ender som det alltid har gjort etter 50 - tallet, altså ender det opp i ingenting. NK bruser med fjæra, de andre bruser med fjæra...og slik holder de dansen gående en stund før alle går lei. MEN, om jeg tar feil er det på tide å bygge en bunkers i hagen Endret 15. september 2017 av HalldirV2 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Får håpe du har rett da😁 Anonymkode: ae858...993
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #4 Skrevet 15. september 2017 Den demokratiske folkerepublikken Korea er en fredelig nasjon som ikke har deltatt i kriger siden 1953, i skarp motsetning til den daværende fienden: uunngåelige USA, som egenhendig garanterer for ufred et eller annet sted i verden til enhver tid. At folkerepublikken Korea trosser supermakten, er godt nytt for andre små nasjoner. Målet må være å knuse USA, gi Amerika tilbake til indianerne og slik skape fred på Jorda. Anonymkode: d7ffb...4fd 1
HalldirV2 Skrevet 15. september 2017 #5 Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den demokratiske folkerepublikken Korea er en fredelig nasjon som ikke har deltatt i kriger siden 1953, i skarp motsetning til den daværende fienden: uunngåelige USA, som egenhendig garanterer for ufred et eller annet sted i verden til enhver tid. At folkerepublikken Korea trosser supermakten, er godt nytt for andre små nasjoner. Målet må være å knuse USA, gi Amerika tilbake til indianerne og slik skape fred på Jorda. Anonymkode: d7ffb...4fd Nå var det strengt tatt Nord Korea som invaderte Sør Korea i 1950, ikke omvendt. At USA har mange svin på skogen er hevet over enhver tvil, men det unnskylder for pokkern ikke NK sin oppførsel overfor eget folk og naboland.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #6 Skrevet 15. september 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den demokratiske folkerepublikken Korea er en fredelig nasjon som ikke har deltatt i kriger siden 1953, i skarp motsetning til den daværende fienden: uunngåelige USA, som egenhendig garanterer for ufred et eller annet sted i verden til enhver tid. At folkerepublikken Korea trosser supermakten, er godt nytt for andre små nasjoner. Målet må være å knuse USA, gi Amerika tilbake til indianerne og slik skape fred på Jorda. Anonymkode: d7ffb...4fd Nord-korea angrep Sør-korea og er de som stadig vekk truer Sør-Korea og USA, ikke omvendt. De kommer aldri til å knuse heller, går de over streken kommer USA til å lage et smuldrende hull i bakken av denne sosialistiske parasittstaten inkludert den feite grisen som leder de Anonymkode: c56d1...5b4 1
HalldirV2 Skrevet 15. september 2017 #7 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nord-korea angrep Sør-korea og er de som stadig vekk truer Sør-Korea og USA, ikke omvendt. De kommer aldri til å knuse heller, går de over streken kommer USA til å lage et smuldrende hull i bakken av denne sosialistiske parasittstaten inkludert den feite grisen som leder de Anonymkode: c56d1...5b4 Trist om det skulle skje, ingen Kims ingen kos.
stan Skrevet 15. september 2017 #8 Skrevet 15. september 2017 Jeg tipper de fleste fordømmer oppskytingen. Nord-Korea offentliggør noe om hvordan de skal åpne himmelen og la det regne ild over USA eller Japan. Så skjer det ikke så mye mer. 2
Anglofil Skrevet 15. september 2017 #9 Skrevet 15. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
MajorasMaske Skrevet 15. september 2017 #10 Skrevet 15. september 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: Nå har de skutt opp nok en messil over Japan.. Hvordan skal dette ende? Anonymkode: ae858...993 Japan må bare vende seg til det.
Stina234 Skrevet 15. september 2017 #11 Skrevet 15. september 2017 Tror vi skal prise oss lykkelige over at det ikke har skjedd noe enda. Trist å se fullstendig galne ledere ved makten.
GLADIATORE Skrevet 15. september 2017 #12 Skrevet 15. september 2017 11 minutter siden, Stina234 skrev: Tror vi skal prise oss lykkelige over at det ikke har skjedd noe enda. Trist å se fullstendig galne ledere ved makten. På grunn av atomvåpen er dette et sjakkspill som er dømt til å ende i remis. Dette våpenet er vår fredsgaranti. 1
Stina234 Skrevet 15. september 2017 #13 Skrevet 15. september 2017 59 minutter siden, GLADIATORE skrev: På grunn av atomvåpen er dette et sjakkspill som er dømt til å ende i remis. Dette våpenet er vår fredsgaranti. Håper du har rett. 1
MajorasMaske Skrevet 15. september 2017 #14 Skrevet 15. september 2017 1 hour ago, GLADIATORE said: På grunn av atomvåpen er dette et sjakkspill som er dømt til å ende i remis. Dette våpenet er vår fredsgaranti. Hvis du med fred mener at de muliggjør uendelig proxy krigføring fra stater med atomsuverenitet så er jeg helt enig.
GLADIATORE Skrevet 15. september 2017 #15 Skrevet 15. september 2017 10 minutter siden, MajorasMaske skrev: Hvis du med fred mener at de muliggjør uendelig proxy krigføring fra stater med atomsuverenitet så er jeg helt enig. Tradisjonell krigføring vil jo fortsette. Og som i det minste jeg har sagt for 10 år siden, vil terror mot vesten øke betraktelig. Det vil bli mye verre før det flater ut igjen. Det tror jeg er umulig å unngå.
MajorasMaske Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 Just now, GLADIATORE said: Tradisjonell krigføring vil jo fortsette. Og som i det minste jeg har sagt for 10 år siden, vil terror mot vesten øke betraktelig. Det vil bli mye verre før det flater ut igjen. Det tror jeg er umulig å unngå. Det kommer i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå