Gå til innhold

Bytte av kjøreskole


Sannaxi

Anbefalte innlegg

Har noen her byttet kjøreskole selv om en annen skole har bestilt oppkjøringstime for deg? Det har seg slik at jeg egentlig ikke var veldig fornøyd med kjøreskolen jeg var en del av. Innså det dessverre ganske sent, men det er noen uker igjen til førerprøven, og jeg har funnet en kjøreskole jeg liker godt. Har tatt en prøvetime hos han som gikk kjempebra, og bestemte meg med en gang å bytte. Men så er det førerprøven da.... ga den forrige kjøreskolen fullmakt til å bestille oppkjøringa, men nå som jeg har byttet må den nye skolen ha fullmakt. Ringte til statens vegvesen, og de sa jeg måtte trekke tilbake fullmakten selv og gi den til den nye kjøreskolen. Prøvde det, men står bare at jeg enten kan avbestille eller endre oppkjøringstime. Noen som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byttet kjøreskole og beholdt oppkjøringsdatoen som den første kjøreskolen hadde satt opp. Alt ordnet seg automatisk, og jeg har aldri hørt om noe med fullmakter. Ring statens vegvesen igjen og spør hvordan du trekker tilbake fullmakten

Anonymkode: c395c...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...