Gå til innhold

Paradise hotel Sverige, viafree

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Prøver å se de første episodene av pradise hotel Sverige på viafree, men det hakker så j...  Noen som har samme problemet, evt løsning på det?

Anonymkode: 1b820...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke merka noe til det. Har sett alle episodene. 

Skrevet

Har sett alle episodene uten nevneverdige problemer - går dog alltid ut og starter den enkelte episoden, for min erfaring med viafree er at det klikker om du fortsetter til neste etter endt episode.

Hva synes dere om sesongen så langt? Jeg begynte å se fordi Pierre var med, men han synes jo knapt..

Anonymkode: b9933...2f6

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett alle episodene uten nevneverdige problemer - går dog alltid ut og starter den enkelte episoden, for min erfaring med viafree er at det klikker om du fortsetter til neste etter endt episode.

Hva synes dere om sesongen så langt? Jeg begynte å se fordi Pierre var med, men han synes jo knapt..

Jeg ELSKER Genri 💙😂 

Endret av thejohan
Skrevet
På 15.9.2017 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Ok, takk! Får prøve igjen. Ja, det er litt av grunnen til at jeg vil se det og.

Skrevet

Pierre er uinteressant i sesongen, han er så og si ikke med. Liker allerede sesongen bedre enn de norske :) 

Anonymkode: 9d8e4...657

Skrevet

Det er første gang jeg følger med på svenske PH. Begynte å se på pga Pierre, men han var jo kun interessant i første episode. Nå bare er han der og gjør ingenting. Partneren hans er like kjedelig. 

Jeg synes Kristian er morsom. Genri virker som en snill fyr. Smail er digg! 

Skrevet

Skjønner ikke hva som er greia.. har prøvd å spille av x antall ganger, men videoen flyver avgårde, for så å stoppe opp, før den flyver avgårde igjen... argh!

Skrevet

Får dere sett dagens episode? Står bare "vi kan inte visa programmet". Århh?!?!

Anonymkode: 8a06c...3a8

Skrevet

Beste parseremonien jeg noen gang har sett på PH!!

Skrevet

PH Sverige går PH Norge en høy gang! Fytte rakkern så tøft!

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får dere sett dagens episode? Står bare "vi kan inte visa programmet". Århh?!?!

Anonymkode: 8a06c...3a8

Ingen problem hos meg i går! Heller ikke nå.

Skrevet

Hm, jeg ser på ph Sverige på viafree, har ikke sett noe til piere. Ligger bare en sesong ute, som jeg kan se. Er vel på episode 17 no. Finnes det en annen sesong kanskje ?😳

Anonymkode: 45e44...91f

Gjest thejohan
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg ser på ph Sverige på viafree, har ikke sett noe til piere. Ligger bare en sesong ute, som jeg kan se. Er vel på episode 17 no. Finnes det en annen sesong kanskje ?😳

Anonymkode: 45e44...91f

Er vel forrige sesong det da. Den som går nå er sesong 8 og episode 14 kommer i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...