Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 15.9.2017 den 3.54, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner i dag er goldigger av en viss grad... de vet det bare ikke selv.

Anonymkode: 5b05e...eb6

NEI

Anonymkode: 2ddac...b19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kvinner vil svare ærlig på dette spørsmålet lol

Anonymkode: 19837...8ef

Skrevet
På 15.9.2017 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er at tissefanten må være tykkere enn lommeboka.

:rolleyes:

Anonymkode: f0aee...b14

Kuken bør være ganske feit, ja :P

Skrevet
På 15.9.2017 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner i dag er goldigger av en viss grad... de vet det bare ikke selv.

Anonymkode: 5b05e...eb6

På hvilken måte kan man være det når man tjener vesentlig mer enn mannen i forholdet?

Anonymkode: 24bce...fa4

• Liker 1
Skrevet

Kanskje? Like barn leker best. Selv kommer jeg fra en ganske høy klasse og vil ha noen som matcher det. 

Anonymkode: 3084d...1d3

Skrevet

Absolutt ikke. Min mann har tjent betydelig mindre enn meg gjennom hele vårt forhold, og selv om han har en god utdannelse ønsker han ikke å jobbe innen feltet han er utdannet i, så han jobber i et typisk lavtlønnsyrke og har ingen planer om å slutte med det. Og det er helt Ok. Jeg elsker han fordi han er min beste venn, den som tenner meg og gjør at jeg kjenner meg trygg, og rett og slett det fineste mennesket jeg vet om (bortsett fra våre barn :P:fnise:) 

Og jeg har datet menn med mye penger i min ungdom. De spanderte, og fikk meg bare til å føle meg som ei lita jente. 

Anonymkode: ec7b0...3e7

Skrevet

Jepp. Det første jeg spør mannen om er om han har penger. Hvis han ikke har nok i mine øyne er det bare å glemme fyren. :) 

Men seriøst. Penger er ikke noe jeg legger vekt på. Har aldri spurt hva samboer får. Han er student og jobber ved siden av, men klarer å ta vare på seg selv. Det er det viktigste! Jeg jobber og tjener penger selv. Om jeg vil ha noe kjøper jeg det. 

Skrevet

Nei, jeg har aldri drevet med gullgraving

Anonymkode: fcb1b...858

Skrevet
På 14.9.2017 den 20.54, Benson skrev:

Det er selvfølgelig andre ting som er viktigere. Hvor finner du alle disse som bare ser etter penger? Kjenner ingen sånne jeg.

Min teori på dette er at menn legger mest merke til single damer og spesielt de som henger en stund på sjekkesteder på nett og lignende. Det er nok slik at de kvinnene som er attraktive samtidig som de enslige over tid i mye større grad enn kvinner generelt er såkalte "golddiggers". Dette fører til at menn legger forholdsmessig mye merke til golddiggere i forhold til andre kvinner, og får inntrykket at det finnes mange flere av dem enn det faktisk gjør. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Viktigste er at han har en jobb (med mindre han er student), og har kontroll på egen økonomi :)

Anonymkode: 0e561...3b7

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Kvinner har en medfødt evne til å løpe etter de menn de anser som verdifulle. Hva som er verdifullt avhenger av samfunnet hun lever i. 

I Norge er utseendet verdifullt og sosial status/kompetanse.

I krigstider er den okkuperende makten de verdifulle. 

Kvinner er horer. 

Anonymkode: 6e3ee...75d

Skrevet

Nei. Med nåværende var det først utseende som vekket interessen og så den fantastiske personligheten som gjorde at jeg ble sammen med han. Han var faktisk arbeidsløs da vi ble sammen. 

Penger er derimot en fin bonus, men om det er jeg eller han som tjener de er et fett. Han derimot er litt annerledes på det punktet og vil gjerne skjemme meg bort. Det ender med at han spanderer middager ute og kan ta hele regninga på shopping til meg, mens jeg kjøper maten på kiwi når han er blakk :fnise:

Skrevet
På 14.9.2017 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Ok. Har bare fått litt inntrykk av at folk er opptatt av hvor mye partneren tjener, her på KG. Kan liksom ikke date en mann som jobber i barnehage, tjener for lite ( det var bare et eksempel)

Anonymkode: 9bca2...574

Det er da forskjell på å bry seg om inntekt og jobb, og det å velge en partner utelukkende grunnet penger. 

Bestem deg for hva du spør om.

Anonymkode: c7546...118

Skrevet

Penger og status er ikke noe jeg bryr meg nevneverdig om i en partner. Selv om jeg ikke helt forstår hvordan dere definerer hva status er. Jeg ser heller på personen.

Anonymkode: 0006a...989

Skrevet
På 14.9.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Ser du kun på penger og status når du skal velge partner? Eller er det andre ting som er viktigere?

Har bare det inntrykket at mange velger partner på grunn av penger og status....

Anonymkode: 9bca2...574

Det er fordi du leser for mye på KG.

På 17.9.2017 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Ingen kvinner vil svare ærlig på dette spørsmålet lol

Ingen menn liker å få meningene og vranforestillingene sine motsagt. Lol.

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har en medfødt evne til å løpe etter de menn de anser som verdifulle. Hva som er verdifullt avhenger av samfunnet hun lever i. 

I Norge er utseendet verdifullt og sosial status/kompetanse.

I krigstider er den okkuperende makten de verdifulle. 

Kvinner er horer. 

Ingen kunder, ingen horer. Hvis kvinner er horer så er det fordi menn lar dem være det. Det samme gjelder golddiggers. Hvis menn hadde sluttet å kjøpe seg sex, selskap og bygging av ego/selvtillit så hadde ingen kvinner latt det gå sport i å la seg kjøpe heller.

Anonymkode: 0e3e7...837

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er fordi du leser for mye på KG.

Ingen menn liker å få meningene og vranforestillingene sine motsagt. Lol.

Ingen kunder, ingen horer. Hvis kvinner er horer så er det fordi menn lar dem være det. Det samme gjelder golddiggers. Hvis menn hadde sluttet å kjøpe seg sex, selskap og bygging av ego/selvtillit så hadde ingen kvinner latt det gå sport i å la seg kjøpe heller.

Anonymkode: 0e3e7...837

Kvinner er horer fordi det er lett å være en, og det gir store gevinster.

Men igjen, de legger jo all skylden på menn. Husk at prostitusjon er verdens eldste yrke. Kvinner søker ALLTID ressurser, og de kaster kroppen sin etter de som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...