AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #1 Skrevet 14. september 2017 Ser du kun på penger og status når du skal velge partner? Eller er det andre ting som er viktigere? Har bare det inntrykket at mange velger partner på grunn av penger og status.... Anonymkode: 9bca2...574
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #2 Skrevet 14. september 2017 Heh, nei... Penger og status er ikke noe jeg tenker over i det hele tatt når det kommer til å finne en partner. Anonymkode: e1095...23e 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #3 Skrevet 14. september 2017 Selvsagt. Jeg leter stadig etter kontaktannonser i Finansavisen og Kapital. Anonymkode: c31e5...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 Nei, det er ikke med i vurderingen en gang. Anonymkode: c8375...ab0
Benson Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Det er selvfølgelig andre ting som er viktigere. Hvor finner du alle disse som bare ser etter penger? Kjenner ingen sånne jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #7 Skrevet 14. september 2017 Tror ikke noen tenker på slikt. I alle fall er det svært sjelden. Jeg vil ha en mann med god økonomi, men har allikevel har jeg takket nei til date men flere veldig velholdte menn. Det er mye annet som skal klaffe også som jeg ikke vil fire på. Ikke rart jeg er singel🙄 Anonymkode: a9cb1...d57
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #8 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke noen tenker på slikt. I alle fall er det svært sjelden. Jeg vil ha en mann med god økonomi, men har allikevel har jeg takket nei til date men flere veldig velholdte menn. Det er mye annet som skal klaffe også som jeg ikke vil fire på. Ikke rart jeg er singel🙄 Anonymkode: a9cb1...d57 Ikke på slikt, det gjør jeg jo åpenbart selv, men altså utelukkende slikt. De færreste vil være sammen med noen de ikke er tiltrukket av, samne hvor rik han er. Anonymkode: a9cb1...d57
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 Det eneste som er viktig er utseende og personlighet. 50% utseende og 50% personlighet. Driter i penger, status, lønn, jobb, utdanning. Anonymkode: 3791e...592
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Av en eller annen merkelig grunn (hehe) tror alle menn her inne at kvinner det, men nei. Jeg er heller sammen med en normal dude, med en normal jobb. Luksus og penger har aldri vært attraktivt for meg, og det er det heller ikke i mine kretser. Det betyr virkelig ingenting for meg. Anonymkode: 73a60...e5b 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #11 Skrevet 14. september 2017 Ok. Har bare fått litt inntrykk av at folk er opptatt av hvor mye partneren tjener, her på KG. Kan liksom ikke date en mann som jobber i barnehage, tjener for lite ( det var bare et eksempel) Anonymkode: 9bca2...574
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #12 Skrevet 14. september 2017 Ja, jeg er det😘 Jeg har vært helt åpen om det til mannen min faktisk. Det er bare noe med en mann som har mye penger som er så sexy. Det tenner meg helt ekstremt. En mann med mye penger og kulemage. Veldig deilig! Jeg elsker mannen min uten tvil, men var pengene som gjorde at jeg ble forelsket. Vi er helt åpne om det og han liker å bruke mye penger på meg også. Vi elsker hverandre veldig høyt! Jeg var 18 år og han 30 år når vi ble sammen. Nå er jeg 20 år og han 32 år. Anonymkode: b05d4...f33
HalldirV2 Skrevet 14. september 2017 #13 Skrevet 14. september 2017 Det er jeg. Har faktisk vasket etter gull flere ganger
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #15 Skrevet 14. september 2017 Det viktigste er at tissefanten må være tykkere enn lommeboka. Anonymkode: f0aee...b14
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #16 Skrevet 15. september 2017 Ser aldri på det nei men om alt klaffer med en mann som er snill og lojal og har like verdier og moraler og mål som meg i livet er det bare en bonus om det senere viser seg at han har mye penger. Status derimot er negativt i mine øyne, folk som oppfatter seg selv så viktige og vip er turn off. Anonymkode: 2c1dd...9c3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #17 Skrevet 15. september 2017 Nei, definitivt ikke. Er sammen med en helt vanlig mann med helt vanlig jobb og omtrent samme inntekt som meg som jeg elsker. Var aldri på jakt etter en rik fyr, tror faktisk at jeg hadde synes det var veldig ubehagelig med sånn skjevhet i forholdet. Jeg liker å betale for meg selv. MEN det var et krav med ordnet økonomi da. At han har stabil inntekt og økonomisk sans Anonymkode: 81b02...bf1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #18 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er sammen med en helt vanlig mann med helt vanlig jobb og omtrent samme inntekt som meg som jeg elsker. Anonymkode: 81b02...bf1 Rettelse: Jeg ser jeg rotet med setningen her så det kan se ut som jeg elsker inntekten hans Jeg mente selvsagt at jeg elsker ham, uavhengig av inntekt. Han er en "helt vanlig mann" sånn sett utenfra, men for meg er han helt perfekt. Anonymkode: 81b02...bf1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #19 Skrevet 15. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen merkelig grunn (hehe) tror alle menn her inne at kvinner det, men nei. Jeg er heller sammen med en normal dude, med en normal jobb. Luksus og penger har aldri vært attraktivt for meg, og det er det heller ikke i mine kretser. Det betyr virkelig ingenting for meg. Anonymkode: 73a60...e5b Det er da godt etablert i vitenskapen sammenhengen mellom kvinner og hypergami. Og det vises godt i praksis også hvor menn av høy status gjennbrukes av flere kvinner etter hverandre mens de av lavere status forblir single. Eller at kvinnelige brukere på OK cupid vurderte 80% av et representativt utvalg av mannlige brukere som under middels attraktive (mens de mannelige brukerene rangsjerte kvinner helt rettferdig etter en nærmest perfekt normalfordelingskurve) Anonymkode: 4aa69...9bc
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #20 Skrevet 15. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du kun på penger og status når du skal velge partner? Eller er det andre ting som er viktigere? Har bare det inntrykket at mange velger partner på grunn av penger og status.... Anonymkode: 9bca2...574 Alle kvinner i dag er goldigger av en viss grad... de vet det bare ikke selv. Anonymkode: 5b05e...eb6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå