palamina Skrevet 7. desember 2017 #41 Skrevet 7. desember 2017 På 19.09.2017 den 19.00, Kjolepiken skrev: dæven han kledde de kjolene bra 😀 Passer ikke alle menn like bra. Jah, syns han var fin jeg, pene ben.
WubWub Skrevet 7. desember 2017 Forfatter #42 Skrevet 7. desember 2017 25 minutter siden, palamina skrev: Jah, syns han var fin jeg, pene ben. hva syntes du om de her da?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #43 Skrevet 8. desember 2017 På 90-tallet gikk kompisen min i sarong med to par amerikasokker i matchende farger dandert slik jentene gjorde om sommeren. Var jo mote for den veldig modige mannen/ gutten. Sokkene brukte jo alle men guttene dyttet dem ikke ned i sirlige folder. Det ytterste paret dekket bare det under som vanlig om man bruker to lag. Men ingen andre på skolen brukte sarong. Anonymkode: 4dfe8...6ef
palamina Skrevet 8. desember 2017 #44 Skrevet 8. desember 2017 8 timer siden, WubWub skrev: hva syntes du om de her da? Med svarte sko: terningkast 6! Er det dine?
WubWub Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #45 Skrevet 8. desember 2017 (endret) 1 time siden, palamina skrev: Med svarte sko: terningkast 6! Er det dine? ja det er det :D jeg liker si at jeg er diggere enn alle menn når jeg er kledd som mann, og at jeg er diggere enn alle kvinner når jeg er kledd som dame Endret 8. desember 2017 av WubWub 2
palamina Skrevet 8. desember 2017 #46 Skrevet 8. desember 2017 14 minutter siden, WubWub skrev: ja det er det :D jeg liker si at jeg er diggere enn alle menn når jeg er kledd som mann, og at jeg er diggere enn alle kvinner når jeg er kledd som dame Rrrrr nå ble jeg nyskjerrig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #47 Skrevet 8. desember 2017 På 14.9.2017 den 16.36, WubWub skrev: Hvordan vil personalet i en klesbutikk reagere om en mann etterlyser hjelp til å finne en kjole som er ment for han? Vil han bli møtt med latter og avsky? En hver kunde skal vel behandles med respekt, uavhengig av kjønn? Selv på 1970 tallet ble menn i kjole og kvinneklær behandlet med respekt når de handlet i kvinnebutikker. Anbefaler deg å google kunstneren Tatjana Lars Kristian Gulbrandsen, en "fargeklatt" i Flekkefjord. Anonymkode: f5a65...065 2
LiseTV Skrevet 8. desember 2017 #48 Skrevet 8. desember 2017 Skal på en fest i kveld. Blir kjole på meg, ikke noen tvil om det. Der er 4 som ikke har sett meg i dameklær, så det er på tide. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #49 Skrevet 8. desember 2017 Jeg synes ikke noe om kjoler på menn. Anonymkode: c43ff...259
WubWub Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #50 Skrevet 8. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke noe om kjoler på menn. Anonymkode: c43ff...259 redd for konkurranse? ingen kvinner er lekrere enn meg i kjole 1
Veslefrikk Skrevet 8. desember 2017 #51 Skrevet 8. desember 2017 6 timer siden, LiseTV skrev: Skal på en fest i kveld. Blir kjole på meg, ikke noen tvil om det. Der er 4 som ikke har sett meg i dameklær, så det er på tide. Tipper du kommer til å være kjempefin og håper de fire som ikke har sett deg i dameklær før også tar det som en selvfølge. Du er du uansett hvilke klær du har på deg! Håper du får en kjempefin kveld! Kos deg. 2
LiseTV Skrevet 8. desember 2017 #52 Skrevet 8. desember 2017 5 timer siden, Veslefrikk skrev: Tipper du kommer til å være kjempefin og håper de fire som ikke har sett deg i dameklær før også tar det som en selvfølge. Du er du uansett hvilke klær du har på deg! Håper du får en kjempefin kveld! Kos deg. Det ble det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå