Gå til innhold

Da er det bestilt!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Etter nærmere 11 år i militæret med korte turer hjemme og lange turer borte er nå fire uker på Maldivene bestilt. I 2009 fikk jeg vite at jeg har en sønn. Jeg har truffet han når jeg har vært hjemme og han har sakte men sikkert blitt oppmerksom på meg som en farsfigur. De siste fem årene har jeg hørt han har savnet vår tid sammen og det varmer.

Det ble aldri noen tid til å finne en kjæreste. (Hans mor og jeg passer ikke så godt sammen, men ok venner.)

Så neste sommer er alt planlagt. Han og jeg skal ha fire uker sammen i paradis. Han er da 14. Jeg skal lære han å dykke. I min jobb er jeg dykker. Normalt sett mest vant til det bekmørke. Dette blir noe annet.

Fire uker uten støvler og sko. Fire uker fra militæret. Fire uker hvor jeg skal prøve å ta igjen det tapte og lage et fundament for fremtiden.

Jeg velger dette stedet fordi jeg har spart og har råd. Og fordi det er for meg paradis og noe han aldri vil glemme.

Og jeg kan få lov å glemme. Min historie.

Jeg gleder meg allerede!!

Gili Lankanfushi.

Endret av GLADIATORE
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som det perfekte stedet for et forelsket par. Og det er det jo også. Men jeg drar også dit med den som betyr mest for meg. Det blir en guttetur i paradis:)

• Liker 1
Skrevet

Der var det skikkelig nydelig du! :rodmer: 
Håper at dere får en god tur sammen og at dere "bånder" på aller beste vis for fremtiden. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Der var det skikkelig nydelig du! :rodmer: 
Håper at dere får en god tur sammen og at dere "bånder" på aller beste vis for fremtiden. 

Tusen takk. Det tror jeg. Jeg har så mye å lære han. Vannet og havet har alltid vært en del av mitt yrke. Normalt ville man kanskje ta med en 14-åring til Barcelona eller NY. Men jeg er født sistnevnte sted og det er ikke så mye å trakte etter hvis man vil ha tid til noen gode samtaler:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gleder meg virkelig til å lære han å dykke. Jeg er en trygg yrkesdykker og da er det ekstra gøy å gi han trinn for trinn. I et vann som er helt utrolig.

Fire bløtkokte egg, fire brødskiver og tre kopper med indisk te er unnagjort. En ny dag med store utfordringer venter. Ha en fin dag når du våkner:) 

Endret av GLADIATORE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...