Thyra Skrevet 15. september 2017 #41 Skrevet 15. september 2017 7 timer siden, Evilposelos skrev: Er ikke greit å kritisere dem de uten heller vet du. Den setningen forstod jeg ingenting av ...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #42 Skrevet 15. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Hårløs fitte er noe barnlig over. Lange kjønnslepper og liten busk er en ekte kvinne! Anonymkode: 42490...754 Nå må det bli slutt på dette tøvet med "ekte kvinner". Ekte kvinner kommer i alle slags varianter. Tykke, tynne, lange, korte, store pupper, små pupper, store kjønnslepper, små kjønnslepper, mer eller mindre hårete ... Alle er de ekte kvinner! Anonymkode: 8e73d...281 2
Thyra Skrevet 15. september 2017 #43 Skrevet 15. september 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig i det. Men det kan jeg forsikre deg om at stammer av slike tråder. Som jeg har sagt driter jeg i hva andre gjør. Anonymkode: f5439...9f0 Generelt er det ihvertfall langt flere som snakker nedsettende om hårere kvinnekjønn enn glattbarberte.
Thyra Skrevet 15. september 2017 #44 Skrevet 15. september 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme som at de med bittesmå pupper ser ut som barn på overkroppen 😂 Anonymkode: 306a8...e5b Da er det jo desto viktigere å ha en ordentlig dott så det veier opp!
Inwe Skrevet 15. september 2017 #45 Skrevet 15. september 2017 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Tull og tøys. Man er ekte kvinne uansett hvordan underliv man har. Blir det samme som jeg huke av som anonym for å si "menn med liten hårløs pikk er ikke ekte menn og har barnslig underliv" Nettopp! Ser at min post ble et litt mislykka forsøk på sarkasme 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå