Gå til innhold

Føler meg ekkel der nede.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er singel og har møtt en veldig bra fyr. Vi har det egentlig veldig fint men seksuelt så føler jeg han er veldig forsiktig "der nede" akkurat som han unnlater å ta på meg noe særlig under foreplay. Har bare kjent hverandre en måneds tid. Har dessverre de indre kjønnsleppene på utsiden og har ekstremt dårlig selvtillit pga det. Spesielt etter å ha født mitt andre barn for 3 år siden føler jeg underlivet føler enda mer ødelagt ut. Han gir meg kommentarer på at jeg er deilig og jeg får jo orgasmer av å ri han feks.. men som sagt er han ekstremt beskjeden med å ta på meg. Har til og med tenkt på operasjon.... Er dette kun i mitt eget hode? Har det igrunn ellers fint under sex altså...

Anonymkode: 15650...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han Asperger? 

Anonymkode: d550f...ded

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har han Asperger? 

Eh, nei? 

Skrevet

Har han Asperger? 

Hva skal man med leger når man her kan sette diagnoser basert på om man er forsiktig med å ta på underlivet til kjæresten... 

Anonymkode: 854e0...26e

• Liker 7
Skrevet

Eh, nei? 

Ok da har vi det ute av verden. 

Skrevet

Ja det er kun i ditt hode at det har noe med deg eller underlivet ditt å gjøre. Her har du vært uheldig å enten fått en uerfaren mann eller veldig sjenert mann. Si han må ta på deg mer! 

Anonymkode: 34ec0...8ae

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er kun i ditt hode. snakk med partneren din om hva du liker og vil at han skal gjøre med deg. Menn er ikke tankelesere, de vet ikke alt instinktivt. Med din hjelp vil han mer enn gjerne tilfredsstille deg og få deg til å føle at du er deilig akkurat som du er..

Skrevet

Jeg har også de indre leppene utenfor, dog ikke mye. Og jeg kunne ikke brydd meg! Jeg elsker musa mi for nytelsen den gir meg og nekter å tenkte at dersom den så anderledes ut så hadde den vært bedre. Ikke la deg prege av "hysteriet", den er fin nok som den er 😉

Anonymkode: a76ff...c7b

• Liker 1
Skrevet

Ja, som hos halvparten av alle kvinner verden over. Fokuser heller på nytelse den kan gi,  at den fungerer, kan gi liv og føde. Finnes massevis av tråder i forumet her med linker med bilder til  tusenvis av normale vulvaer. Finnes knapt noen like. Kjedelig om alle var like. Ikke ty til kjønnslemlestelse, for det er faktisk det det er. 

Anonymkode: 6182f...a51

Skrevet

Det er vanlig at de indre kjønnsleppene er på utsiden. Navnet er misvisende. Kroppen din er helt normal. Kanskje han bare ikke vet hvordan han skal ta på kvinner. 

Anonymkode: 7d0f3...179

• Liker 1
Skrevet

Hadde sex med han idag også, men han tar jo ikke på meg der nede😢 Herregud... Har da tidligere hatt partnere som gjør alt for å tilfredstille meg. Liker han ellers, så det er jo en knekk i mitt selvbilde om han ikke liker kroppen min... 

Skal prate med han, men vi har bare møttes en måned. Så prater ikke mye om sex. 

Skrevet

Er garantert ikke fordi du er ekkel der nede! Han er nok enten veldig uerfaren eller veldig egoist! 
Si at han må bruke mer tid på å beføle deg der nede! 

Og du, de fleste gutter foretrekker lange kjønnslepper fremfor usynlige. Det gir de mer å leke med der nede når de slikker og suger, og kjønnsleppene griper rundt pikken dems og gir ekstra stimulering ;) Lange kjønnslepper øker også stimulering av nervene i ditt eget underliv så ikke finn på å operer de bort det kan ødelegge hele sexlivet ditt! At noe er ekkelt med underlivet ditt er kun i ditt eget hode! :) Her kan du se bilder av en god variasjon underliv https://vaginconnaisseur.com/portfolio/large-labia-project/ 

I følge gynekologer har mer enn 50% jenter indre kjønnslepper på 2,5-5,7 cm , og det er også noen som har opp til 10 cm lange. 

Anonymkode: 6368d...a74

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med han idag også, men han tar jo ikke på meg der nede😢 Herregud... Har da tidligere hatt partnere som gjør alt for å tilfredstille meg. Liker han ellers, så det er jo en knekk i mitt selvbilde om han ikke liker kroppen min... 

Skal prate med han, men vi har bare møttes en måned. Så prater ikke mye om sex. 

Eneste du kan gjøre for å løse opp dette er å prate med han, spiller ingen rolle hvor lenge dere har vært med hverandre. 😊

Anonymkode: a76ff...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...