Gjest Ingenting2 Skrevet 13. september 2017 #21 Skrevet 13. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, er du bifil? Anonymkode: 386e9...428 Wow, så morsom du var da. Not.
Ronaldo85 Skrevet 13. september 2017 #22 Skrevet 13. september 2017 Kan det tenkes at menns manglende evner i senga har med kvinners manglende kommunikasjon å gjøre? Kvinner sier jo så ofte at de er individuelle og liker forskjellige ting. Blir mennene deres informert om hva dere liker, og hvordan dere liker det? Det er lett for kvinner å vite hva menn liker; vi er ganske ensformige og lett å tenne. Men kvinner er ikke like homogene. Husk at det er deres plikt å la mannen få vite hva dere vil, for vi kan ikke lese tankene deres. Om mannen velger å overse deres behov, er SELVSAGT noe helt annet.. Personlig ville jeg syns at det var veldig viktig at partneren fikk orgasme, men ikke forvent at vi skal vite hvordan dere liker det, siden dere er så individuelle. 2
Sykkelkopp Skrevet 13. september 2017 #23 Skrevet 13. september 2017 (endret) 25 minutter siden, tirben skrev: Gjør de???? Har du hatt sex/sett hvordan sex foregår? Mann er definitivt den mest aktive parten. Skal mannen gi jenta orgasme krever det også langt mer fordi jenter ikke klarer å havne den rette plassen mentalt - de tenker f.eks på neste eksamen/lukter hun?/ser de helt normale kjønnsleppene mine ut som flaggermus?/hvor skal jeg plassere øynene mine og hendene mine nå? /er nervøs og usikker - alt det her stopper orgasmen som egentlig kan oppnås på ca 2-3 min Er forøvrig plenty med damer som er dårlige i sengen. De bruker ingen tunge/prøver å kvele meg med tungen / prøver å gape over hele hodet mitt og svelge det, runker eksponert tørt penishode hardt og klemmer så jeg får vondt. Bena plasseres helt upraktisk så jeg må løfte og vri på dem konstant. Blowjob skal jeg ikke begynne på en gang. Virker som om de tror de er gode siden menn vil ha sex med dem, eller bare fordi menn får orgasme, men innser ikke at de ikke har bedre ferdigheter enn en blowupdoll. Å gi en mann orgasme er den letteste tingen i verden 18 minutter siden, canacas skrev: Wow, så morsom du var da. Not. surpomp Endret 13. september 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #24 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Har du hatt sex/sett hvordan sex foregår? Mann er definitivt den mest aktive parten. Skal mannen gi jenta orgasme krever det også langt mer fordi jenter ikke klarer å havne den rette plassen mentalt - de tenker f.eks på neste eksamen/lukter hun?/ser de helt normale kjønnsleppene mine ut som flaggermus?/hvor skal jeg plassere øynene mine og hendene mine nå? /er nervøs og usikker - alt det her stopper orgasmen som egentlig kan oppnås på ca 2-3 min Er forøvrig plenty med damer som er dårlige i sengen. De bruker ingen tunge/prøver å kvele meg med tungen / prøver å gape over hele hodet mitt og svelge det, runker eksponert tørt penishode hardt og klemmer så jeg får vondt. Bena plasseres helt upraktisk så jeg må løfte og vri på dem konstant. Blowjob skal jeg ikke begynne på en gang. Virker som om de tror de er gode siden menn vil ha sex med dem, men innser ikke at de ikke har bedre ferdigheter enn en blowupdoll surpomp Her er ironien sterk. Anonymkode: 99002...864 6
Sykkelkopp Skrevet 13. september 2017 #25 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er ironien sterk. Anonymkode: 99002...864 Nei
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #26 Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Nei Ånei. Anonymkode: 99002...864 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #27 Skrevet 13. september 2017 7 minutter siden, Steffieboy skrev: Kan det tenkes at menns manglende evner i senga har med kvinners manglende kommunikasjon å gjøre? Kvinner sier jo så ofte at de er individuelle og liker forskjellige ting. Blir mennene deres informert om hva dere liker, og hvordan dere liker det? Det er lett for kvinner å vite hva menn liker; vi er ganske ensformige og lett å tenne. Men kvinner er ikke like homogene. Husk at det er deres plikt å la mannen få vite hva dere vil, for vi kan ikke lese tankene deres. Om mannen velger å overse deres behov, er SELVSAGT noe helt annet.. Personlig ville jeg syns at det var veldig viktig at partneren fikk orgasme, men ikke forvent at vi skal vite hvordan dere liker det, siden dere er så individuelle. Noen kvinner tør kanskje ikke å si hva de liker, fordi de enten er flau eller fordi de er redd for å såre følelsene til mennene. Jeg har hatt dårlige elskere og gode. De gode var i forhold, de dårlige med flørter eller ons. Jeg var veldig klar hva jeg likte. Vi har hatt et bra sexliv, men dessverre synes jeg at det var for mye fokus på at jeg skulle komme noen ganger. Jeg sliter generelt med å komme, men nyter sexen like godt om jeg kommer eller ikke. Jeg synes ikke at det er å være en god elsker å drite i damas nytelse, men det er heller ikke en god elsker å være obsessed med å få dama til å komme og føle seg utilstrekkelig om hun ikke kommer. At de da føler sexen ikke er god og det hele er mislykket. Dama kan i noen tilfeller fake, for å tilfredsstille mannen sin. Da undertrykker hun sin seksualitet og sitt sexliv, for å please mannen. Anonymkode: 09240...e73
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #28 Skrevet 13. september 2017 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Har du hatt sex/sett hvordan sex foregår? Mann er definitivt den mest aktive parten. Skal mannen gi jenta orgasme krever det også langt mer fordi jenter ikke klarer å havne den rette plassen mentalt - de tenker f.eks på neste eksamen/lukter hun?/ser de helt normale kjønnsleppene mine ut som flaggermus?/hvor skal jeg plassere øynene mine og hendene mine nå? /er nervøs og usikker - alt det her stopper orgasmen som egentlig kan oppnås på ca 2-3 min Er forøvrig plenty med damer som er dårlige i sengen. De bruker ingen tunge/prøver å kvele meg med tungen / prøver å gape over hele hodet mitt og svelge det, runker eksponert tørt penishode hardt og klemmer så jeg får vondt. Bena plasseres helt upraktisk så jeg må løfte og vri på dem konstant. Blowjob skal jeg ikke begynne på en gang. Virker som om de tror de er gode siden menn vil ha sex med dem, eller bare fordi menn får orgasme, men innser ikke at de ikke har bedre ferdigheter enn en blowupdoll. Å gi en mann orgasme er den letteste tingen i verden surpomp Ærlig talt du må da klare å si fra om noe er ubehagelig eller vondt. Det er jo tydeligvis ikke som om du er forelska i disse damene. De tåler å coaches litt om du bare gjør det på rett måte. Anonymkode: 3d67c...69e 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #29 Skrevet 13. september 2017 43 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Men de fleste menn bruker mer tid på å aktivt tilfredsstille kvinnen enn kvinner bruker på menn. Egoistisk av kvinner? Hvordan kan du snakke for de fleste menn? Har du hatt mange menn? De fleste menn får bj hver gang de har sex, er han den aktive da også? Man bytter jo på å være aktiv. Mannen slikker, kvinnen suger og så har man varierende sexstillinger der man tilfredsstiller hverandre. Jeg har heller ikke hatt sex med flest menn, men det er et fåtall som bare tenker på seg selv og det er også et fåtall som er den mest aktive. De jeg har sex med er menn som er både aktive og som tar i mot. Anonymkode: 3e857...cad 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #30 Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du snakke for de fleste menn? Har du hatt mange menn? De fleste menn får bj hver gang de har sex, er han den aktive da også? Man bytter jo på å være aktiv. Mannen slikker, kvinnen suger og så har man varierende sexstillinger der man tilfredsstiller hverandre. Jeg har heller ikke hatt sex med flest menn, men det er et fåtall som bare tenker på seg selv og det er også et fåtall som er den mest aktive. De jeg har sex med er menn som er både aktive og som tar i mot. Anonymkode: 3e857...cad Tror ikke han har hatt mye (bra) sex. Anonymkode: 99002...864 5
Ronaldo85 Skrevet 13. september 2017 #31 Skrevet 13. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kvinner tør kanskje ikke å si hva de liker, fordi de enten er flau eller fordi de er redd for å såre følelsene til mennene. Jeg har hatt dårlige elskere og gode. De gode var i forhold, de dårlige med flørter eller ons. Jeg var veldig klar hva jeg likte. Vi har hatt et bra sexliv, men dessverre synes jeg at det var for mye fokus på at jeg skulle komme noen ganger. Jeg sliter generelt med å komme, men nyter sexen like godt om jeg kommer eller ikke. Jeg synes ikke at det er å være en god elsker å drite i damas nytelse, men det er heller ikke en god elsker å være obsessed med å få dama til å komme og føle seg utilstrekkelig om hun ikke kommer. At de da føler sexen ikke er god og det hele er mislykket. Dama kan i noen tilfeller fake, for å tilfredsstille mannen sin. Da undertrykker hun sin seksualitet og sitt sexliv, for å please mannen. Anonymkode: 09240...e73 Men da kan de ikke klage på at mennene er dårlige i senga..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #32 Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, Steffieboy skrev: Men da kan de ikke klage på at mennene er dårlige i senga.. Eller at mannen er en egoist Du overså resten av teksten? Anonymkode: 09240...e73 1
NimboIt Skrevet 13. september 2017 Forfatter #33 Skrevet 13. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du snakke for de fleste menn? Har du hatt mange menn? Han er mann, og menn er litt enkle. Menn og selvinnsikt er vanligvis to størrelser som ekskluderer hverandre. Iallefall menn som vanker på KG og i kommentarfelt rundtomkring 4
Ronaldo85 Skrevet 13. september 2017 #34 Skrevet 13. september 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at mannen er en egoist Du overså resten av teksten? Anonymkode: 09240...e73 Dette svarte jeg da vitterlig på i mitt første innlegg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. september 2017 #35 Skrevet 13. september 2017 Jeg har ALDRI opplevd at en mann ikke har vært deilig i senga, og jeg har hatt en del for å si det sånn. Har jeg lyst på en mann, så er alt han gjør deilig uansett. Jeg synes menn er generelt veldig flinke i sengen, nesten for flinke. Blir nesten oppgitt fordi de skal tilfredstille jenta så mye, når jeg mest av alt vil være den aktive og la han nyte. Så nei, menn er generelt veldig opptatte av at jenta skal ha det godt
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #36 Skrevet 13. september 2017 25 minutter siden, Steffieboy skrev: Dette svarte jeg da vitterlig på i mitt første innlegg. Men det jeg svarte var et svar på det du spurte om Anonymkode: 09240...e73
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #37 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, Epiphany skrev: Har heller opplevd at kvinner gjør mindre fordi mannen (som regel) kommer uansett om hun prøver eller ikke, mens menn må jobbe hardt (i mange tilfeller) for å få kvinnen til å komme. Tenker heller kvinnen gir opp fordi når mannen først har kommet (noe som skjer raskt...), så gidd han ikke mer.... Da anser han sexen som ferdig Hvorfor skal vi da hisse oss opp for noe som vi ikke kommer til å nyte? Det forstår ikke min mann hvertfall.... Anonymkode: 3fa56...e90 6
Ronaldo85 Skrevet 13. september 2017 #38 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det jeg svarte var et svar på det du spurte om Anonymkode: 09240...e73 Ja, men jeg bedyret også at menn som er bevisst egoistisk i senga er noe helt annet, enn tilfeller der mannen får for lite info av dama av hva hun liker. Forøvrig er det ikke så mye å svare på, på resten av innlegget ditt. Jeg var helt enig. Men hvis dama syns mannen prøver for hardt å få henne til orgasme, og hun sliter med å komme dit, er det igjen kommunikasjon som gjelder. Hvis dere ikke forklarer ordentlig at dere har problemer med å komme, er det klart mannen føler seg utilstrekkelig. Da må man gi mannen et soleklart svar på at det ikke er han som gjør noe feil.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #39 Skrevet 13. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker heller kvinnen gir opp fordi når mannen først har kommet (noe som skjer raskt...), så gidd han ikke mer.... Da anser han sexen som ferdig Hvorfor skal vi da hisse oss opp for noe som vi ikke kommer til å nyte? Det forstår ikke min mann hvertfall.... Anonymkode: 3fa56...e90 Hmm. Mannen min klarer å holde seg så lenge jeg ønsker. Han venter alltid med å komme før jeg har kommet (en eller flere ganger). Da blir begge fornøyde. Han kan også fortsette med fingring/slikking etter han er ferdig om det er nødvendig, men sexlysten hans daler en del rett etter orgasme. Anonymkode: 174e3...8d9
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #40 Skrevet 13. september 2017 9 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg har ALDRI opplevd at en mann ikke har vært deilig i senga, og jeg har hatt en del for å si det sånn. Har jeg lyst på en mann, så er alt han gjør deilig uansett. Jeg synes menn er generelt veldig flinke i sengen, nesten for flinke. Blir nesten oppgitt fordi de skal tilfredstille jenta så mye, når jeg mest av alt vil være den aktive og la han nyte. Så nei, menn er generelt veldig opptatte av at jenta skal ha det godt Det sier du, fordi du liker å være mest aktiv Jeg ønsker at begge er aktive, og at mannen venter på at vi kvinner også skal få orgasme... Jeg forventer ikke at mannen skal tilfredsstille meg, men jeg synes det er veldig kjedelig at hver gang det har gått for ham, så må jeg ligge å runke alene mens han snorker..... Anonymkode: 3fa56...e90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå