gobbledigook Skrevet 13. september 2017 #1 Skrevet 13. september 2017 Hei. Har litt problemer som helst skulle blitt sett på av en tannlege, men tannlegekontoret mitt har ikke time før om en måned. Ble fortalt at jeg måtte gå på tannlegevakten om det ble vondere - den er grei. Akkurat nå er det mer irriterende enn vondt, men har hatt det tidligere og vet hvor vondt det kan bli. Men er det umulig å dra på et annet kontor uten å faktisk bytte til det kontoret fast? Og er tannlegevakten dyrere enn vanlig tannlege? Takk
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #2 Skrevet 13. september 2017 Du kan få enkelttime hos en annen tannlege, ja. Om tannlegevakten er dyrere vet jeg ikke. Anonymkode: f8f76...fb0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 58 minutter siden, gobbledigook skrev: Hei. Har litt problemer som helst skulle blitt sett på av en tannlege, men tannlegekontoret mitt har ikke time før om en måned. Ble fortalt at jeg måtte gå på tannlegevakten om det ble vondere - den er grei. Akkurat nå er det mer irriterende enn vondt, men har hatt det tidligere og vet hvor vondt det kan bli. Men er det umulig å dra på et annet kontor uten å faktisk bytte til det kontoret fast? Og er tannlegevakten dyrere enn vanlig tannlege? Takk Du kan ha så mange tannlegetimer som du ønsker hos hvilken som helst annen (eller flere) tannleger enn den du går hos fast. Anonymkode: e4860...757 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Bare å bestille time et annet sted. Anonymkode: c67f5...59e
gobbledigook Skrevet 13. september 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2017 Takk, da gjør jeg det i morgen! :-)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #6 Skrevet 13. september 2017 Veldig rart at du ik ble tilbudt akuttime.. Bare å ringe kl 8 og spørre etter en akuttime. Sku tro de vil miste deg som pasient. Anonymkode: 32282...92f
gobbledigook Skrevet 13. september 2017 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig rart at du ik ble tilbudt akuttime.. Bare å ringe kl 8 og spørre etter en akuttime. Sku tro de vil miste deg som pasient. Anonymkode: 32282...92f De har mye sykemeldinger for tiden, visst. De sa en tannpleier kunne se på det, men at jeg uansett hadde måttet dra tilbake for å bli behandlet av tannlege så det er ikke aktuelt. Jeg liker det kontoret og tannlegene der, så vil ikke bytte. Uansett, jeg vet hvilket kontor jeg skal ringe imorgen (offentlig). Men nå leste jeg at man bare får rabatt der man "sokner til"? den tannlegen jeg drar til nå fast er den nærmeste der jeg er folkeregistrert, men jeg byttet jo aktivt til det stedet selv da jeg flyttet dit. Jeg får da vel rabatt uansett? Er 20 og skal bare betale 25%, altså. Endret 13. september 2017 av gobbledigook
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå