Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei, jeg må ærlig innrømme at jeg gjør det.. jeg lurer på hvordan det er å ha sex med en tykk mann. Jeg blir litt sånn tent når jeg ser typer med litt mage hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg har ennå ikke prøvd det. Av en eller annen grunn ender jeg alltid!! opp med sånne magre gutter. Jeg synes det er spennende med litt fyldige menn, og tar meg selv i å stadig fantasere om dette. Jeg synes det er litt pinlig, og lurer på om jeg er litt unormal. er det flere slike som meg her inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #2 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei, det gjør jeg ikke, men vil ikke si at det er unormalt. Er jo mange fyrer som liker fyldige jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #3 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei,kan vel heller ikke påstå jeg gjør det.Og siden jeg nå har hatt en kjæreste-med-vaskebrett-mage-tilvenning kommer jeg sansynligvis ikke til å gjøre det heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 17. januar 2005 #4 Del Skrevet 17. januar 2005 Må nok innrømme at for meg er en tjukk mann IKKE tiltrekkende i det hele tatt i seksuell sammenheng. Men heldigvis har vi forskjellig smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. januar 2005 #5 Del Skrevet 17. januar 2005 Neei Absolutt ikke. Vil heller påstå at det er turn-off for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 17. januar 2005 #6 Del Skrevet 17. januar 2005 Eg fantaserer om intelligente og følsomme menn. Korleis dei ser ut er ikkje alltid eg ser for meg. Eller...Det spørs kva slags samanheng. Sexy cat. Kvifor ler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. januar 2005 #7 Del Skrevet 17. januar 2005 Eg fantaserer om intelligente og følsomme menn. Korleis dei ser ut er ikkje alltid eg ser for meg. Eller...Det spørs kva slags samanheng. Sexy cat. Kvifor ler du? Fordi at for meg er det å tenne på en fet mann latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. januar 2005 #8 Del Skrevet 17. januar 2005 Fordi at for meg er det å tenne på en fet mann latterlig Det var dette med forskjellig smak, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. januar 2005 #9 Del Skrevet 17. januar 2005 Det var dette med forskjellig smak, da. Ja, hva med det? Syns jeg skrev ganske tydelig at for meg er det latterlig jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2005 #10 Del Skrevet 17. januar 2005 Fordi at for meg er det å tenne på en fet mann latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. januar 2005 #11 Del Skrevet 17. januar 2005 Fordi at for meg er det å tenne på en fet mann latterlig ? jeg synes ikke det er så latterlig. Vi har vel alle våre preferanser. Men det er plagsomt for meg ...j Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 17. januar 2005 #12 Del Skrevet 17. januar 2005 Nei, kan ikke huske å ha fantasert om tykke menn nei. Ikke tynne heller for den del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #13 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg liker uvanlige menn. Pene normale gjenomsnittsmenn tenner meg ikke i det hele og det store. Det blir antagelig for forutsigbart og kjedelig for min smak, ettersom de kanskje viser en større vilje til å tilpasse seg verdens krav enn det jeg synes er interessant. Gjesp liksom. Uvanlige, smarte, gjerne styggpene menn med utstråling, også med mave hvis de har det, er mine favoritter. Det rare er at det ofte er stor konkurranse om disse mannfolkene, så jeg er ikke den eneste med slike preferanser tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. januar 2005 #14 Del Skrevet 18. januar 2005 Styggpene menn med selvtillit + veltrent mage er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 18. januar 2005 #15 Del Skrevet 18. januar 2005 Eg fantaserer om intelligente og følsomme menn. Aaaaawww! Du liker vel onsdagsfilmene på tvnorge også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #16 Del Skrevet 18. januar 2005 Tenner på typen min. Supersexy Helst mer tynn enn tykk. Min er perfekt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. januar 2005 #17 Del Skrevet 18. januar 2005 Tvert imot faktisk - for meg er mage en utrolig turn-off, men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 18. januar 2005 #18 Del Skrevet 18. januar 2005 Nei, fete mannfolk får det ikke til å krible i kroppen min, sånn er det med denn saken. :o Jeg har aldri vært ilag med en overvektig mann, og er forøvrig svært så fornøyd med den jeg har nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 18. januar 2005 #19 Del Skrevet 18. januar 2005 Fete menn tenner meg overhodet ikke! Men smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 18. januar 2005 #20 Del Skrevet 18. januar 2005 Aaaaawww! Du liker vel onsdagsfilmene på tvnorge også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå