Gå til innhold

Har han et seksuelt motiv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynner navnet hans på S? 

Anonymkode: 25b3d...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tolket såpass utifra et ganske (men kanskje litt teit?) bilde. Det er umulig å si om han ønsker noe seriøst eller ikke utifra en slik snap. Og menn er alltid ute etter sex - seriøse eller useriøse. 

Anonymkode: 64343...52a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tolket såpass utifra et ganske uskyldig (men kanskje litt teit?) bilde. Det er umulig å si om han ønsker noe seriøst eller ikke utifra en slik snap. Og menn er alltid ute etter sex - seriøse eller useriøse. 

• Liker 1
Skrevet

Slutter navnet hans på an?

Anonymkode: 9213a...5d4

Skrevet

Begynner navnet hans på Ø og etternavnet på A? :sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

Har navnet hans en p og r?

Anonymkode: 6a81a...4fb

Skrevet

Hva skjer med at så mange spør om bokstaver her, da 😂 han var vel ikke så gjenkjennelig på det lille her, vel? 

Anonymkode: b623f...888

Skrevet

Sånn generellt sett anser jeg det som et trygghetstegn hvis en mann vil ha meg;) nå betyr ikke det at jeg ønsker dristige bilder, men overkropp.. tja.. er vel litt uskyldig. Tror 99.8 prosent bare vil ha sex, men det er bare mine betraktninger.

Anonymkode: 14bd8...346

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med at så mange spør om bokstaver her, da 😂 han var vel ikke så gjenkjennelig på det lille her, vel? 

Anonymkode: b623f...888

Litt på tull fra min side 😄 Eller...?🤔

Skrevet
5 timer siden, Sunstone skrev:

Seriøst? 😂 fra brystkassen og opp i senga? Jeg vil tro han sover sånn og derfor er det vel ingenting seksuelt motiv med å sende bilde med litt bar hud? Har alle menn som går på stranda et seksuelt motiv? Det er jo bare brystkasse på et bilde 😂

Nei det er ikke bare brystkasse på et bilde. Det er i senga. Hvorfor vise senga si og brystkasse? Blir akkurat som om en dame hadde vist senga og puppene sine. 

Helt unødvendig og absolutt seksuelt uten tvil

Anonymkode: 91ea0...0cb

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke bare brystkasse på et bilde. Det er i senga. Hvorfor vise senga si og brystkasse? Blir akkurat som om en dame hadde vist senga og puppene sine. 

Helt unødvendig og absolutt seksuelt uten tvil

Anonymkode: 91ea0...0cb

Oi snakk om å overseksualisere sammenhengen med seng og sex. Altså, jeg tar ofte snapper av meg selv der litt brystkasse vises. Det betyr ikke at jeg har et seksuelt motiv. Og jeg mottar mange uskyldige snapper av menn som ligger i senga og skal sove, men snapper bare helt tilfeldige snapper av seg selv der det kommer tilfeldigvis med litt hud. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...