Gå til innhold

Har han et seksuelt motiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prater daglig med en kar jeg traff på nettet. Jeg er ute etter noe seriøst og har gitt mer eller mindre uttrykk for dette. Dermed har vi ikke pratet om noe med seksuelt innhold, og det virker som om han respekterer grensene mine. Likevel har han de siste dagene sendt bilder av seg selv i senga med bar overkropp som en «nattamelding». Er dette helt harmløst ment, eller er fyren en smule utålmodig?

Anonymkode: d4308...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart ikke harmløst. Det er hentydning til sexting, og jeg tipper han sender samme bilde til seks andre jenter og håper å få en "oi sexy" melding av noen så han kan skrive "plass til en til under dyna her ;) " eller "gå å legg deg du også, er sent. Ellers må jeg tvinge deg, skulle hatt deg i senga her jeg" 

Anonymkode: 91ea0...0cb

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prater daglig med en kar jeg traff på nettet. Jeg er ute etter noe seriøst og har gitt mer eller mindre uttrykk for dette. Dermed har vi ikke pratet om noe med seksuelt innhold, og det virker som om han respekterer grensene mine. Likevel har han de siste dagene sendt bilder av seg selv i senga med bar overkropp som en «nattamelding». Er dette helt harmløst ment, eller er fyren en smule utålmodig?

Mann her. Var dette kun bildet av magen?

Og var det en bra trent mage? Mange som er bra trent liker å vise fram kroppen uten å mene noe seksuelt

En annen ting. Dro han halveis ned bokseren eller noe lignende?

Anonymkode: fb35b...136

Skrevet

Ps et tips: du sier du har mer eller mindre gitt uttrykk for at du er ute etter noe seriøst - si det tydelig rett ut! Og oppfør deg deretter. Ikke "mer eller mindre uttrykt det" . Og slett menn med en gang som gir uttrykk for at de kun tenker seksuelt. 

• Liker 3
Skrevet

Menn som liker deg er forsiktig.

Anonymkode: 14bd8...346

Skrevet

Hvorfor svarer kvinner her på vegne av menn🤔🤔🤔

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringer?

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erfaringer heter det. En mann kan kun svare for seg selv, en kvinne kan beskrive hvordan utallige av mennene hun har vært i kontakt med er. Menn vil ikke ha den samme statestikken om menn som kvinner har for det er jo kvinner som blir kontakta av dem på den måten, ikke menn (utenom homofile da)

• Liker 1
Skrevet

Ts her. For å svare på spørsmålet til ab#3 så sender han ikke bilder av magen nei, men fra brystkassen og opp og kamera rett over seg med et smil.

Vanligvis pleier jeg bare å spøke det bort, eller så har jeg ikke svart. 

Angående det å si rett ut at man er ute etter noe seriøst.. Jeg tenker det er best å gjøre det etter at man har møttes? For alt jeg vet så finner jeg ut at han ikke er en kjærestemateriale, og da er det bare å move on.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. For å svare på spørsmålet til ab#3 så sender han ikke bilder av magen nei, men fra brystkassen og opp og kamera rett over seg med et smil.

Vanligvis pleier jeg bare å spøke det bort, eller så har jeg ikke svart. 

Angående det å si rett ut at man er ute etter noe seriøst.. Jeg tenker det er best å gjøre det etter at man har møttes? For alt jeg vet så finner jeg ut at han ikke er en kjærestemateriale, og da er det bare å move on.

Nope, si at du er ute etter noe seriøst FØR du møter de. Så slipper du gå på date og oppleve at det kanskje er litt kjemi der, for så å finne ut at han kun er ute etter sex. Da har du kastet bort mye tid.

Men sånt bilde som du beskriver ville jeg ikke tenkt på som noe seksuelt egentlig. En annen ting er at selv om man er ute etter noe seriøst så må det jo være en fysisk tiltrekning der også, det må være en seksuell tiltrekning. Det er helt normalt å småflørte og også komme inn på det fysiske og seksuelle selv om man ønsker et varig forhold. Det er en del av flørtingen det. Ingen ønsker et forhold uten sex, det har man venner til.

• Liker 1
Skrevet

Story of my life. Bare ute etter sex. Glem han. 99% av menn er sånn, bare å lete videre til du finner en av 1%erne. 

Anonymkode: 0c489...e2d

• Liker 3
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ikke er ute etter noe seksuelt så forstår jeg det slik at du er ute etter en mannlig venn ? 

Isåfall kan det bli litt vanskelig da menn egentlig ikke er ute etter å bli venner med kvinnfolk. Menn har nok kompiser og du har nok venninner ? 

Skrevet

Så lenge han ikke sender dickpics så synes jeg ts bør overtolke dette. Kanskje han sender mer hud for at han tror du skal like han bedre.

Anonymkode: d8f11...76c

Skrevet

Kan du ikke bare avklare at du er aseksuell på forhånd da så slipper menn å kaste bort tida på deg?

Anonymkode: 0da46...3ab

Skrevet

Jeg ønsker jo såklart sex, såfremt det er gjensidig fysisk tiltrekning. Det jeg mener å si er at ingen av oss har ennå møtt hverandre, og da gidder jeg ikke å sende bilder av kløfta eller oppmuntre han til å sende mer sensuelle bilder - det er hvordan man oppfatter hverandre i virkeligheten som gjelder... bilder kan bedra.

Kan rett og slett hende at jeg bare overtolker bildene som ab over her nevner.

Ts

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som liker deg er forsiktig.

Anonymkode: 14bd8...346

ikke dra alle under en kam. menn er ikke kloninger

Anonymkode: 21715...70b

Skrevet

Får da være grenser til overtolkning. Så lenge han ikke sender bilder av penisen sin eller strutter foran speilet på badet så er det absolutt ingenting som tyder på at han kun er ute etter sex.

Anonymkode: a6627...93d

Skrevet

Det jeg reagerer på er at dere sender hverandre masse nattameldinger, men ikke har møtt hverandre. Få ut fingeren og gå på en date. Og du trenger ikke bekymre deg så lenge han bare har sendt bilde av overkroppen.

Anonymkode: 0788a...81a

Skrevet

To tanker:

Ekstremt overtolking å slå fast at det må dreie seg om sex.

Å ønske sex er ikke det motsatte av å ønske noe seriøst. Faktisk henger det sammen, tro det eller ei.

Skrevet

Seriøst? 😂 fra brystkassen og opp i senga? Jeg vil tro han sover sånn og derfor er det vel ingenting seksuelt motiv med å sende bilde med litt bar hud? Har alle menn som går på stranda et seksuelt motiv? Det er jo bare brystkasse på et bilde 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...