Gå til innhold

Stige til køyeseng?


siina

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan hjelpe meg med følgende:

Vi har pusset opp barnerommet, og på grunn av liten gulvplass hengt senga opp på veggen, i brysthøyde. På den måten får vi jo frigjort mye verdifull gulvplass, da det blir som en køyeseng uten underkøye.

Imidlertid synes jeg løsningen med fastspikret trestige tar for mye plass og blir for lite fleksibelt i forhold til andre møbler. Jeg ønsker meg en lett, flyttbar stige, av feks aluminium (gjerne så rommets beboer på 6 klarer å flytte den selv). Ser for meg en stige med "bøyler"/bøy øverst, så det bare er å hekte den på plass der det måtte passe å ha den, og ellers ta den bort når den er i veien. Skjønner..?? :roll:

Problemet er at jeg ikke for mitt bare liv kan komme på hvor jeg får tak i sånt til en billig penge (helst i midt-norge). Det er et poeng at det ikke skal koste fletta. Har noen et godt forslag? (Ikea har jeg prøvd, ingen mulighet der :-? )

På forhånd takk!!

:D -siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kanskje du får tak i en gammel utendørs takstige som er av aluminium, da kan du sage den av...... Det er nemlig mange som skifter de ut... sett inn en annonse i lokalavisa! Ellers kan du bygge en enkel av tre selv kanskje??

Eller kanskje en tripp-trapp stol kan brukes istedenfor en stige???

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takstige ja, det er en mulighet jeg ikke har tenkt på. Får finne kikkerten og speide ut over boligfeltet. Og snike meg ut en mørk og stormfull aften.. 8) Takk for svar!

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...