AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Skal opp som privatist. Hvor finner jeg litteraturlisten? Anonymkode: 0fafb...246
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Den må du lage selv. Du finner en bok som dekker pensum, leser ev tilleggslitteratur også sender du inn litteraturliste/pensumliste der du skal ha eksamen. Det er dog ikke sikkert at det er noe poeng i, ettersom de som oftest bare tar utgangspunkt i læringsmålene. Anonymkode: 43c59...24c
Andrea.m Skrevet 13. september 2017 #3 Skrevet 13. september 2017 På 12.9.2017 den 13.51, AnonymBruker skrev: Skal opp som privatist. Hvor finner jeg litteraturlisten? Anonymkode: 0fafb...246 Skal opp i engelsk selv og lurer på hvilken lærebok du bruker? Har sett at mange bruker skills bøkene, men de er jo både vg1 og vg2 og virker som de er yrkesrettet ettersom det er en egen versjon hvor hver linje. Brukte tracks 2 når jeg gikk på skolen, men lurer på om den kanskje er utdatert
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #4 Skrevet 14. september 2017 1 time siden, Andrea.m skrev: Skal opp i engelsk selv og lurer på hvilken lærebok du bruker? Har sett at mange bruker skills bøkene, men de er jo både vg1 og vg2 og virker som de er yrkesrettet ettersom det er en egen versjon hvor hver linje. Brukte tracks 2 når jeg gikk på skolen, men lurer på om den kanskje er utdatert Det er lurt å ta forbindelse med den skolen du skal ha eksamen på, og spør hvilken bok de bruker der. Anonymkode: 43c59...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå