Gå til innhold

"Fitta di er så god". Menn, hva legger dere i det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe jeg har hørt før. Etter noen runder sex med en mann sa han: "Du har en så god fitte!" Og "fitta di er så deilig". Dette er noe han har sagt flere ganger. Hva skal man legge i det? 

Hva gjør at en fitte er "deilig"? Er det stor forskjell på forskjellige underliv? Følelsen man får av å være inne i noen? 

- Nysgjerrig kvinne, 22. 

Anonymkode: 71146...f42

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

"Du har en så god fitte!" Og "fitta di er så deilig". Dette er noe han har sagt flere ganger. Hva skal man legge i det? 

Ingenting. Noen bare uttrykker seg mer enn andre når de har sex.

Anonymkode: 4b16f...053

• Liker 6
Skrevet

Er det ikke "Nysgjerrig mann, 37" som skriver?

• Liker 4
Skrevet

Det er noe menn pleier å si hvis de synes en fitte er god.

Anonymkode: 4de5b...293

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe menn pleier å si hvis de synes en fitte er god.

Anonymkode: 4de5b...293

Så enkelt og greit kan det sies:-)

Anonymkode: 323e4...14a

• Liker 2
Skrevet

Tror rett og slett at det betyr at han liker å ha sex med deg. 

• Liker 5
Skrevet

Den føles bra ut når man har sex, og kanskje den også ser bra ut?

• Liker 2
Skrevet

Det betyr bare det og de som sier det  er ofte av typen som bare ser kvinner som akkurat det: ei fitte og har gjerne et utvalg på flere fitter de bruker. Ville IKKE tatt det som et kompliment. Mer en advarsel. 

Anonymkode: 0b2a7...ce3

• Liker 7
Skrevet

Det sa en mann til meg også. Vi rotet /sex sammen. Var ikke sammen som i et forhold. Så da ei annen jente som var sammen med kompisen til han jeg hadde sex med. Kom og skrøt av at hun hadde hatt 2 runder i sengen med min "elsker". Å at han hadde ikke orket runde nr 3 med henne. Så ble jeg såret, men kunne ikke forlange noe fra han, for vi var ikke sammen. Men jeg spurte han på to mannshånd om det var sant at de to hadde hatt sex. Han var unnvikende med å svare på det. Jeg sa at om han holdt på med andre damer, så var jeg ikke interessert i å ha sex med han. Han bedyret at jeg var den beste. Senere da vi hadde sex, stønnet han at jeg var god. Jeg var den han likte best å ha sex med. Han ville ikke ha noen andre... Redd for å miste meg.  Husker jeg også tenkte stille inni meg selv om han virkelig mente at jeg var god. Den beste. Får aldri svar på det.

Anonymkode: ac4ad...22f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sa en mann til meg også. Vi rotet /sex sammen. Var ikke sammen som i et forhold. Så da ei annen jente som var sammen med kompisen til han jeg hadde sex med. Kom og skrøt av at hun hadde hatt 2 runder i sengen med min "elsker". Å at han hadde ikke orket runde nr 3 med henne. Så ble jeg såret, men kunne ikke forlange noe fra han, for vi var ikke sammen. Men jeg spurte han på to mannshånd om det var sant at de to hadde hatt sex. Han var unnvikende med å svare på det. Jeg sa at om han holdt på med andre damer, så var jeg ikke interessert i å ha sex med han. Han bedyret at jeg var den beste. Senere da vi hadde sex, stønnet han at jeg var god. Jeg var den han likte best å ha sex med. Han ville ikke ha noen andre... Redd for å miste meg.  Huker jeg også tenkte stille inni meg selv om han virkelig mente at jeg var god. Den beste. Får aldri svar på det.

Anonymkode: ac4ad...22f

Du fikk jo svar på det ettersom han hadde sex med en annen og du var tilgjengelig.....Du lot deg manipulere og han manipulerte igjen ved å smigre deg til mere sex....

Slike menn sier hva som helst for å pule.

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det stor forskjell på forskjellige underliv?

Ja. 

• Liker 3
  • 1 år senere...
Skrevet

Plaskvåt og trang. Det er deilig fitte 

Anonymkode: c876f...457

• Liker 4
Skrevet
På 12.9.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe jeg har hørt før. Etter noen runder sex med en mann sa han: "Du har en så god fitte!" Og "fitta di er så deilig". Dette er noe han har sagt flere ganger. Hva skal man legge i det? 

Hva gjør at en fitte er "deilig"? Er det stor forskjell på forskjellige underliv? Følelsen man får av å være inne i noen? 

- Nysgjerrig kvinne, 22. 

Anonymkode: 71146...f42

At fitta di er god, vel.

Anonymkode: 183e5...35e

Skrevet

Fikk høre nylig at fitta min var varm, våt, myk og deilig, tok det som et kompliment?!

Har jeg tatt så feil?! Har jo selv sagt til en mann at han har deilig kuk, det var definitivt ment som et kompliment..

Anonymkode: 60b6e...37f

• Liker 2
Skrevet

Er god fitte er traaang.

Anonymkode: b79b2...db7

Skrevet

Hvis jeg sier at jeg synes fitta er god, så er det fordi den smaker godt. 

Anonymkode: 57ad9...5a2

• Liker 1
Skrevet
På 12.9.2017 den 13.02, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er f.eks. når du ligger på et litt kaldt soverom og når den da glir inni deg, kjennes det ut som fitta brenner, og det er kjempedeilig. Fordi overflate temperaturen på kuken er mye lavere enn fitta. Har du ikke hørt: å så varm og deilig du er!

Det finnes mange faktorer som gjør fitta deilig, noen sier det kanskje også for at de vet du liker å høre det🤫

Skrevet

Fitte er fitte, uansett hvordan stativ den henger på.

Anonymkode: 3530d...f09

• Liker 1
Skrevet

'For min del handler det om at den er frisert, og har fantastisk fin trekant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...