AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #1 Skrevet 12. september 2017 Har siden uke 6 slitt mye med kvalme hele dagen, og kastet opp på morgnen. Er idag 7+6 og våknet idag tidlig uten kvalmen... Litt dårlig matlyst, men ikke kvalm. Har også fått litt vondt i korsryggen og nederst i magen. Håper ikke det er noe SA i gjære her.... Har andre symptomer på graviditet enda, som varm i kroppen og ømme bryst... Men er litt små bekymret idag... Er det normalt å miste kvalmen? Trodde den skulle forsvinne rundt uke 12.. Anonymkode: ffc56...395
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Jeg har hatt kvalme som forsvant over natten i uke 9, i to av mine svangerskap. Den ene gangen var alt i skjønneste orden. Den andre gangen gikk det galt(MA). Så det er vanskelig å si. Må nesten bare vente og se an. Håper på det beste for deg Anonymkode: 12211...119
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt kvalme som forsvant over natten i uke 9, i to av mine svangerskap. Den ene gangen var alt i skjønneste orden. Den andre gangen gikk det galt(MA). Så det er vanskelig å si. Må nesten bare vente og se an. Håper på det beste for deg Anonymkode: 12211...119 Takk for svar.. Synes det er så rart at det kan forsvinne så raskt.. Igår var jeg så dårlig at jeg ikke klarte annet enn å ligge i ro. Idag er jeg i helt grei form... Når du hadde MA forsvant andre symptomer også? Anonymkode: ffc56...395
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #4 Skrevet 12. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.. Synes det er så rart at det kan forsvinne så raskt.. Igår var jeg så dårlig at jeg ikke klarte annet enn å ligge i ro. Idag er jeg i helt grei form... Når du hadde MA forsvant andre symptomer også? Anonymkode: ffc56...395 Jeg hadde lite andre symptomer sånn generelt, så merket ikke noe til at jeg hadde hatt en MA. Det ble tilfeldig oppdaget på UL i forbindelse med duotest. Men jeg hadde en følelse av at noe var galt allikevel da. Anonymkode: 12211...119
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #5 Skrevet 12. september 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har siden uke 6 slitt mye med kvalme hele dagen, og kastet opp på morgnen. Er idag 7+6 og våknet idag tidlig uten kvalmen... Litt dårlig matlyst, men ikke kvalm. Har også fått litt vondt i korsryggen og nederst i magen. Håper ikke det er noe SA i gjære her.... Har andre symptomer på graviditet enda, som varm i kroppen og ømme bryst... Men er litt små bekymret idag... Er det normalt å miste kvalmen? Trodde den skulle forsvinne rundt uke 12.. Anonymkode: ffc56...395 Kunne fint ha tre dager uten kvalme før det kom tilbak for fullt. Nyt de rolige dagene 😊 Anonymkode: c34c9...336
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #6 Skrevet 12. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar.. Synes det er så rart at det kan forsvinne så raskt.. Igår var jeg så dårlig at jeg ikke klarte annet enn å ligge i ro. Idag er jeg i helt grei form... Når du hadde MA forsvant andre symptomer også? Anonymkode: ffc56...395 Da venninna mi hadde ma så var fortsatt symptomene der så det er vel individuelt Anonymkode: c34c9...336
miore Skrevet 12. september 2017 #7 Skrevet 12. september 2017 For min del endte det i SA to dager senere da kvalmen plutselig ble borte 7+0, men for mange er det veldig, veldig vanlig at symptomene kommer og går håper på det beste for deg!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #8 Skrevet 12. september 2017 Min kvalme forsvant som dugg for solen rundt uke 9. Det at de fleste har mistet kvalmen rundt uke 12 er fordi da senker hormonene seg og morkaken er i gang, det gule legemet faller bort. Men enkelte slutter å være kvalme når kroppen vennes til nivåene også, så det trenger ikke bety noenting at kvalmen faller bort nå. Alt er trolig I sin skjønneste orden. Anonymkode: bb69f...109
miore Skrevet 14. september 2017 #9 Skrevet 14. september 2017 På 12.9.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev: Har siden uke 6 slitt mye med kvalme hele dagen, og kastet opp på morgnen. Er idag 7+6 og våknet idag tidlig uten kvalmen... Litt dårlig matlyst, men ikke kvalm. Har også fått litt vondt i korsryggen og nederst i magen. Håper ikke det er noe SA i gjære her.... Har andre symptomer på graviditet enda, som varm i kroppen og ømme bryst... Men er litt små bekymret idag... Er det normalt å miste kvalmen? Trodde den skulle forsvinne rundt uke 12.. Anonymkode: ffc56...395 Hvordan går det med deg, TS?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #10 Skrevet 14. september 2017 Skjedde meg x2. De er seks og åtte år nå. 😃 Anonymkode: cea9c...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå