Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Skrevet 17. januar 2005 Er det noen som har erfaring rundt dette. Jeg synes opplegget ser veldig bra ut, i tillegg til at man kan gå på forelesning hvis man vil og kan. Perfekt for meg som har barn og fulltidsjobb. Hadde tenkt å ta markedsøkonom på 2 år. Men vil gjerne høre andres erfaringer om denne måten og studere på.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #2 Skrevet 18. januar 2005 Er det noen som har erfaring rundt dette. Jeg synes opplegget ser veldig bra ut, i tillegg til at man kan gå på forelesning hvis man vil og kan. Perfekt for meg som har barn og fulltidsjobb. Hadde tenkt å ta markedsøkonom på 2 år. Men vil gjerne høre andres erfaringer om denne måten og studere på. Dyrt og bortkastet, spør du meg...
Cata Skrevet 18. januar 2005 #3 Skrevet 18. januar 2005 Tar for tiden et nettbasert kurs (ikke på BI) og for meg fungerer det veldig bra. Enkelt å stille spørsmål og jeg får stort sett svar. Kan lese når det passer meg (og jobben min) og har samtidig litt "press" på meg for å levere øvinger i tide. Det eneste jeg savner er flere studenter å diskutere med. De som tar samme kurs er få, og de er visst ikke av det diskusjonsvillige slaget.
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #4 Skrevet 18. januar 2005 Dyrt og bortkastet, spør du meg... Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe!
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Skrevet 19. januar 2005 Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe! Vel, nå var det jo ikke utdanning generelt det var snakk om her da...
Gjest lala ikke innl Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå