Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #1 Del Skrevet 17. januar 2005 Er det noen som har erfaring rundt dette. Jeg synes opplegget ser veldig bra ut, i tillegg til at man kan gå på forelesning hvis man vil og kan. Perfekt for meg som har barn og fulltidsjobb. Hadde tenkt å ta markedsøkonom på 2 år. Men vil gjerne høre andres erfaringer om denne måten og studere på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #2 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det noen som har erfaring rundt dette. Jeg synes opplegget ser veldig bra ut, i tillegg til at man kan gå på forelesning hvis man vil og kan. Perfekt for meg som har barn og fulltidsjobb. Hadde tenkt å ta markedsøkonom på 2 år. Men vil gjerne høre andres erfaringer om denne måten og studere på. Dyrt og bortkastet, spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. januar 2005 #3 Del Skrevet 18. januar 2005 Tar for tiden et nettbasert kurs (ikke på BI) og for meg fungerer det veldig bra. Enkelt å stille spørsmål og jeg får stort sett svar. Kan lese når det passer meg (og jobben min) og har samtidig litt "press" på meg for å levere øvinger i tide. Det eneste jeg savner er flere studenter å diskutere med. De som tar samme kurs er få, og de er visst ikke av det diskusjonsvillige slaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #4 Del Skrevet 18. januar 2005 Dyrt og bortkastet, spør du meg... Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #5 Del Skrevet 19. januar 2005 Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe! Vel, nå var det jo ikke utdanning generelt det var snakk om her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lala ikke innl Skrevet 20. januar 2005 #6 Del Skrevet 20. januar 2005 Ja, det er totalt bortkastet og utdanne seg. Man kunne risikere å bli noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå