Gå til innhold

Up and coming i/rundt Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor bør man kjøpe hvis man har planer om å selge igjen om få år i eller rundt Oslo? Noen spes områder som er up and coming og dermed er sannsynlige å kunne selge med fortjeneste på et litt senere tidspunkt?

Anonymkode: d576e...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det stemmer, men har hørt at Grønlandsområdet er på vei oppover. Torshov er visst også bra, men om det er up and coming vet jeg ikke. Har vel vært sett på som et bra område en god stund.

Anonymkode: 3e643...fc2

• 2 uker senere...
Skrevet

Ensjø, Vålerenga, Tøyen, Torshov

Anonymkode: f4c40...422

Skrevet (endret)

Oslo er allerede for dyrt til at jeg tror man kan gjøre noen kjempe kjøpe/selge om noen år deal der.

Skal du kjøpe noe som kommer til å bli dyrt om noen år bør du ut av Oslo. Jeg kjenner ikke til hvordan det er nord for Oslo, men sydover bør du kunne gjøre en grei deal for eksempel i Ås eller Vestby. Særlig Vestby satser mye på utbygging både av næring og boliger. 

Ski er også ett alternativ - men etter min mening er prisene i Ski allerede kommet ganske høyt opp. Veldig veldig mange som ikke ønsker å betale Oslopriser for ett hus har flyttet til Ski de siste 10-15 årene. Og det er nært nok til Oslo til at det er enkelt å pendle. (Og enda bedre blir det når den nye Follobanen står ferdig om noen år. Da vil det kun ta 12 min med toget fra Ski til Oslo. Det er mindre enn t-banen tar fra Oppsal til Jernbanetorget for eksempel.)

Endret av *Emma*
Skrevet

Tøyen, Grønland, Vålerenga. Altså bydel Gamle Oslo

Anonymkode: 1bc75...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...