Gå til innhold

Sex med venner i samme rom

Har du hatt sex med venner i samme rom?  

20 stemmer

1. 1. Har du hatt sex med venner i samme rom?

• Ja
      7
    • Nei
      13

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er normalt å ha sex med venner i samme rom? Tenker kanskje spesielt blant studenter/unge folk som gjerne bor på små hybler med bare et rom. Har skjedd flere ganger at jeg og en venninne har sex med hver vår kamerat i samme rom, uten at noen av oss reagerer spesielt på det. Er ikke noe som planlegges, men skjer etter en tur på byen for eksempel. Har dere noen tanker om hva som er normalt?

Anonymkode: 76bd7...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er normalt å ha sex med venner i samme rom? Tenker kanskje spesielt blant studenter/unge folk som gjerne bor på små hybler med bare et rom. Har skjedd flere ganger at jeg og en venninne har sex med hver vår kamerat i samme rom, uten at noen av oss reagerer spesielt på det. Er ikke noe som planlegges, men skjer etter en tur på byen for eksempel. Har dere noen tanker om hva som er normalt?

Anonymkode: 76bd7...0ed

Har selv sex med venner i samme rom som våre venner oppholder seg i. Bor på studenthybel med 6 stk. Vi bryr oss ikke å alle er liberale.  Vi bryr oss ikke, inkludert meg selv. Hender det kan bli ganske heftig når vi eksprimterer litt, orgasmene blir ikke akkurat lydløse 😊

Anonymkode: 9191e...427

Skrevet

Jeg har ikke behov for å oppleve venners sex. 

Før det evt skal være aktuelt tenker jeg det er naturlig å ta prate om dette. Og "Nei takk" må respekteres

Anonymkode: e9dfd...332

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er kjempe normalt. 
Eneste grunnen til at jeg har hatt det, er fordi vi var på bdsm hyttetur med masse venner, og man hadde ikke enerom, men delte med 4-5 andre :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...