AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Noen som har vært der? Lurer på å dra dit sammen med 3 venninner like før jul. Alle tips til hva man kan finne på o.l tas i mot med takk Anonymkode: 7925c...c0f
Gjest Linaria Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Jeg flytta nettopp hit, og har bodd her ett år før. Er massevis å gjøre. Om dere liker musikk er Captains Bar og Sandy Bells bra på folk sessions. Er Ceilidh på ceilidh club i Summerhall på tirsdager og på Ghillie Dhu i helgene. Ellers er en tur i Holyrood Park veldig hyggelig. Holyrood Parliament og Holyrood Palace er også bra å få med seg. Om dere liker nattklubber er The Hive populært, men jeg synes folk er litt unge der og liker ikke nattklubber noe særlig. Banshee Labyrinth er et bra alternativ rett ved siden av. Hva slags opplevelser er dere ute etter?
Aviale Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 Likte også Edinburgh veldig godt, en av mine favorittbyer! Jeg er vanligvis ikke fan av sånne turistifiserte hop on-hop off busser, men i Edinburgh var det litt greit, siden det er en del bakker der. Ellers vil jeg anbefale en tur til borgen, selv om det er litt dyrt, og de har flere opplevelses-sentre der som jeg dessverre ikke hadde tid til å besøke. Jeg likte ellers veldig godt å bare rusle rundt i gatene, det er en veldig fascinerende by. Om vinteren er det kanskje litt kaldt og regn (?), men om været er ok syns jeg den korte fjellturen til Arthur's seat var verdt turen
AnonymBruker Skrevet 13. september 2017 #4 Skrevet 13. september 2017 Takker for svar begge to Vi blir der i 7 dager, så får tid til å oppleve litt av hvert. Noen som har tips til rimelige velværebehandlinger? Anonymkode: 7925c...c0f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2017 #5 Skrevet 14. september 2017 Kom nettopp hjem derfra nå. Kan anbefale slottet.Kjøp bilett på forhånd så slipper dere kø.Anbefaler også hop on hop off buss.På den grønne ruta er det live guide Anonymkode: 37ee1...978
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå