AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 Vet ikke helt hvor dette passer inn, men prøver her. Siden fredag så har jeg tenkt så mye på døden. Det startet med at samboer viste meg en video av en kvinne som dør på sykehuset, i det hun dør så flyr sjelen ut av henne.( videoen er i følge min samboer ekte) Etter jeg så denne videoen så har jeg tenkt så mye på døden, lest mye om den.Har rett og slett studert den. Jeg ser for meg at jeg dør, sønnen min dør og andre jeg er glad i dør. Tenker på den med en gang det blir stille rundt meg. Jeg kjenner jeg har angst og tar lett til tårene. Jeg har alltid vist at alle dør en dag, men nå har det gått litt mye inn på meg. Jeg er 31 og har enda mange år igjen håper jeg! Sønnen min er 2 år og håper at han lever lenge! Hvertfall lenger enn meg. Jeg bekymrer meg og gruer meg. Noen som plages med de samme tankene? Noen tips til å bli kvitt dem? Anonymkode: 3a797...dbd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2017 #2 Skrevet 12. september 2017 Sånne videoer er bare bøl, ts. Ikke la deg dras med i din samboers vrangforestillinger. Når det gjelder døden så kommer den til oss alle. Og den kommer når den kommer. Du får intet gjort med den og intet gjort for den - så si til deg selv at dette skal du ikke kaste bort tid på. Si det til din samboer også. Uavhengig av om en person får 22 eller 102 år med liv er det livskvalitet, ikke livskvantitet, som bestemmer hvor godt vi har det. Det finnes mer enn nok mennesker som klamrer seg til kvantitet og ender opp med et langt, meningsløst liv. Anonymkode: 68467...cab
Millimani Skrevet 12. september 2017 #3 Skrevet 12. september 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke helt hvor dette passer inn, men prøver her. Siden fredag så har jeg tenkt så mye på døden. Det startet med at samboer viste meg en video av en kvinne som dør på sykehuset, i det hun dør så flyr sjelen ut av henne.( videoen er i følge min samboer ekte) Etter jeg så denne videoen så har jeg tenkt så mye på døden, lest mye om den.Har rett og slett studert den. Jeg ser for meg at jeg dør, sønnen min dør og andre jeg er glad i dør. Tenker på den med en gang det blir stille rundt meg. Jeg kjenner jeg har angst og tar lett til tårene. Jeg har alltid vist at alle dør en dag, men nå har det gått litt mye inn på meg. Jeg er 31 og har enda mange år igjen håper jeg! Sønnen min er 2 år og håper at han lever lenge! Hvertfall lenger enn meg. Jeg bekymrer meg og gruer meg. Noen som plages med de samme tankene? Noen tips til å bli kvitt dem? Anonymkode: 3a797...dbd Det er bare en film. Dama i filmen kan saktens være død, men at sjela flyr ut av kroppen er bare en illustrasjon. Døden er ingen ting å være redd for. Legg tanken vekk og finn heller noe mer koselig å tenke på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå