Gå til innhold

Har du noe på "rullebladet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har du det? Og hva ble ev straffen?

Jeg har en dom for tyveri. Er en god stund siden, har lært leksa mi. Fikk betinget dom og prøvetid. 

Anonymkode: f9808...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en påtaleunnlatelse i tenårene og de blir jo egentlig "slettet", men det er jo selvsagt noe som alltid kommer til å hjemsøke meg. Det er noen jobber jeg aldri kan få på grunn av det.

Anonymkode: 5cb2b...1e3

Skrevet

Jeg hadde flaks og ble aldri tatt for brudd på narkotikaloven, så jeg kan i prinsippet jobbe med hva jeg vil. 

Skrevet

Nei. Da hadde jeg også mistet både sikkerhetsklareringen og jobben min.

Anonymkode: d886f...0c1

Skrevet

Nei, jeg har klart å leve lovlydig.

Tro det eller ei

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke. Det er ikke noe vanskelig å leve etter loven. 

Anonymkode: 1cc9e...4da

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, har ingenting på rullebladet.

Skrevet

Hadde sex med ei jeg ikke var gift med. Har vært missunnelig opptil flere ganger. Har av og til jobbet i hagen på helligdager og - mai.

Anonymkode: 6b6eb...5e3

Skrevet

Ingenting på rullebladet. Men jeg har gjort ulovlige ting gjennom livet. Det tror jeg de aller fleste har selv om de ikke tenker over det.

Anonymkode: f7878...898

• Liker 1
Skrevet

Har tre prikker på sertifikatet etter åha kjørt litt fort i en tuneller :) straff:ca 6000 bot :(

Anonymkode: b46e5...a5e

Skrevet

Har ikke noe på rullebladet, men har selvfølgelig gjort flere ulovlige ting i min livstid (ikke nødvendigvis med vilje). Kjenner ikke en eneste sjel som ikke har, det skjer selv den beste. 

Skrevet (endret)

Har ikke noe på rullebladet. Har gjort ulovlige ting som barn da, som å stjele en kjærlighet i butikken. Har vært en lovdydig borger siden jeg kom over den fasen som barn. Er ikke så vanskelig å følge loven fant jeg ut. 

Endret av Kittykat
Skrevet (endret)

Nei, men jeg burde ha hatt et par prikker her og der. :P

Endret av Perle
Skrevet

Nei har ikke noe på rullebladet og det er jeg glad for. Må ha en politiattest pga jobb, det hadde jeg ikke fått hvis jeg hadde noe på rullebladet😅

Jeg burde vel strengt tatt hatt noen prikker jeg også😎

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Men skulle vel ha hatt det. Det verste jeg har gjort er vel at jeg smuglet en hund inn i Norge, de hadde alt av vaksiner osv altså. Jeg visste ikke hvor strengt det var, var veldig ung. Mange år siden nå.

Anonymkode: f4939...a89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...