AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #1 Skrevet 11. september 2017 hei! jeg er 15 år, og tok percing i navlen for ca 1 time siden. Jeg lurer bare på om noen vet om jeg kan dusje i kveld? Fordi jeg dusjer annen hver dag, og dette er dusjedagen min, haha. vet noen noe om dette? har noen av dere noen erfaringe ved dette? Anonymkode: 007de...566
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #2 Skrevet 11. september 2017 Har ikke dusjet siden jeg tok piercing for femten år siden. Anonymkode: f4f57...a00 1
Måbarefåsiat... Skrevet 11. september 2017 #3 Skrevet 11. september 2017 Haha, ja... gratulerer. De fleste seriøse studioer har 1: aldersgrense 16 år 2: leverer ut informasjon om hvordan du skal behandle det. Men du kan sikkert dusje. Husk å rense hullet. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2017 #4 Skrevet 11. september 2017 Bare å dusje i vei, men tørk veldig forsiktig rundt piercingen. Jeg tok piercing i mine øreflipper for en måned siden og har brukt sterile kompresser kjøpt på apoteket til å tørke med, så har jeg brukt rensemiddel fra piercingstudioet og q-tips Anonymkode: a015e...753
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå