Gå til innhold

Omskjært penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil at omskjæring for menn gir mindre seksuell nytelse. Det gir mye mer intens stimuli når forhuden ikke er i veien. 

Anonymkode: 185d4...236

Dette tror jeg bestemt er feil. Penishodet blir mer "herdet" på menn uten forhud på grunn av den daglige friksjonen mot undertøyet. Dette nedsetter følsomheten og omskjæring blir brukt i behandlingen mot for tidlig sædavgang. Dessuten er det vel slik for de fleste at penishodet stikker ut av forhuden ved ereksjon? I alle fall i mitt tilfelle.

Anonymkode: 46f8d...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen min måtte omskjære seg av medisinske grunner. Vi begynte å ha sex igjen for en stund siden (etter omskjæring) og jeg merker helt ærlig ikke forskjell. Eneste er at det er litt ubehagelig når jeg suger han pga arr som kjennes rart i munnen.

Anonymkode: a6f4b...19b

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig de er mye deiligere visuelt sett, og fysisk deiligere og mer kjennbare og stimulerende i vagina syntes jeg! :)

Tja, de undersøkelsene jeg har hørt om tyder på at en omskåret penis gir mindre friksjon/følelse for kvinnen. Forhuden bidrar til at nytelsen øker for kvinnens del, mens en omskåret penis av enkelte har blitt omtalt som å "ha sex med et kosteskaft". Men for all del, det er sikkert individuelle forskjeller.

Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Tja, de undersøkelsene jeg har hørt om tyder på at en omskåret penis gir mindre friksjon/følelse for kvinnen. Forhuden bidrar til at nytelsen øker for kvinnens del, mens en omskåret penis av enkelte har blitt omtalt som å "ha sex med et kosteskaft". Men for all del, det er sikkert individuelle forskjeller.

Sex med et kosteskaft? Visste ikke at det var harde buster på penis som stakk. 

Følelsen av sex med omskjært penis gir mye bedre stimuli for meg som dame , istedet for en forhud som gjør penis helt glatt og smidig/strøken i inn og ut bevegelsene så stimulerer overgangen til penishodet på en deilig måte. Er en grunn til at de fleste vibratorer og dildoer er bølgete i fasong og at kondomer med rugler på selger bedre enn vanlige kondomer. 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex med et kosteskaft? Visste ikke at det var harde buster på penis som stakk. 

Du vet hva et kosteskaft er, ikke sant? Det er ikke enden busta er på.

Sitat

Følelsen av sex med omskjært penis gir mye bedre stimuli for meg som dame , istedet for en forhud som gjør penis helt glatt og smidig/strøken i inn og ut bevegelsene så stimulerer overgangen til penishodet på en deilig måte. Er en grunn til at de fleste vibratorer og dildoer er bølgete i fasong og at kondomer med rugler på selger bedre enn vanlige kondomer.

Men nå er vel poenget nettopp at forhuden bidrar til en slik "ruglete" følelse eller lignende, mens en omskåret penis bare er glatt.

Skrevet
33 minutter siden, jabx skrev:

Du vet hva et kosteskaft er, ikke sant? Det er ikke enden busta er på.

Men nå er vel poenget nettopp at forhuden bidrar til en slik "ruglete" følelse eller lignende, mens en omskåret penis bare er glatt.

Hva sammenligner du kosteskaftet med da, når du snakker om omskjært penis? Selve skaftet på en kost er jo helt jevnt og glatt, som en tynn penis med kondom. 

Nei forhuden gir jo den glatte ensformige følelsen, som en pølse i pølseskinn som sklir lett i fett, en omskåret gir den ruglende ekstra stimulerende følelsen pga overgangen fra skaft til hode blir mer merkbar og mer friksjon. Det er hvertfall min opplevelse da :) Har hatt sex med flere omskjærte og ble lykkelig når jeg fikk vite min nåværende mann er det også, aldri hatt så bra sex før :)

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, Alexis skrev:

Husk at noen menn også velger å bli omskjært i voksen alder pga trang forhud :opplyser: 

Husk at noen kvinner også velger å fjerne bryster i voksen alder på grunn av brystkreft :opplyser: Hva er poenget ditt? 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er feil at omskjæring for menn gir mindre seksuell nytelse. Det gir mye mer intens stimuli når forhuden ikke er i veien. 

Dette er helt feil, det motsatte er realiteten. Hva er det som får dere kvinner (og menn) til å støtte noe så uetisk som rituell omskjærelse av friske guttebarn? Er "det er pent" eller "den er lettere å vaske" virkelig grunn nok? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sammenligner du kosteskaftet med da, når du snakker om omskjært penis? Selve skaftet på en kost er jo helt jevnt og glatt, som en tynn penis med kondom. 

Nei forhuden gir jo den glatte ensformige følelsen, som en pølse i pølseskinn som sklir lett i fett, en omskåret gir den ruglende ekstra stimulerende følelsen pga overgangen fra skaft til hode blir mer merkbar og mer friksjon. Det er hvertfall min opplevelse da :) Har hatt sex med flere omskjærte og ble lykkelig når jeg fikk vite min nåværende mann er det også, aldri hatt så bra sex før :)

Vel, det er ikke dette fagfolkene sier. Og ja, sammenligningen som er brukt er skaftet på en kost. Den glatte delen.

Skrevet
20 timer siden, Gjøksuppe skrev:

Husk at noen kvinner også velger å fjerne bryster i voksen alder på grunn av brystkreft :opplyser: Hva er poenget ditt? 

Jeg syns det blir feil av de som skriver at det er stygt og ekkelt. Og av de som med en gang roper om hvordan i alle dager folk kan foretrekke en penis som er omskjært fordi de dermed støtter groteske ritualer.

Når det også er mange menn som gjør dette inngrepet av medisinske grunner og ikke fortjener disse reaksjonene. 

Det var bare det som var poenget mitt, men skulle kanskje forklart bedre :)

Skrevet
24 minutter siden, Alexis skrev:

Jeg syns det blir feil av de som skriver at det er stygt og ekkelt. Og av de som med en gang roper om hvordan i alle dager folk kan foretrekke en penis som er omskjært fordi de dermed støtter groteske ritualer.

Når det også er mange menn som gjør dette inngrepet av medisinske grunner og ikke fortjener disse reaksjonene. 

Det var bare det som var poenget mitt, men skulle kanskje forklart bedre :)

Selvsagt skal en ikke si at det er stygt eller ekkelt å være omskjært, noe en heller ikke sier til kvinner som har fjernet bryst eller noen som mangler en fot. Men rituell omskjæring (av barn) er både stygt og ekkelt, altså handlingen ikke mennesket som er offer for dette.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Selvsagt skal en ikke si at det er stygt eller ekkelt å være omskjært, noe en heller ikke sier til kvinner som har fjernet bryst eller noen som mangler en fot. Men rituell omskjæring (av barn) er både stygt og ekkelt, altså handlingen ikke mennesket som er offer for dette.

Helt enig :) Støtter ikke omskjæring av små barn på noen som helst måte. 

Skrevet

Aller først. Fytti helvete for en kropp! Jeg trodde han var tynn, men han er MUSKULØS. I dag gjorde han armhevinger med beina i vinduskarmen...

Sexen er av en annen verden. Jeg ante ikke at det fantes så mange ulike stillinger. Og han skrur på lyset på soverommet og ser meg inn i øynene. 

Og penisen. Nydelig 😍

TS

Anonymkode: e540f...616

Skrevet
På 11.9.2017 den 23.20, Alexis skrev:

Husk at noen menn også velger å bli omskjært i voksen alder pga trang forhud :opplyser: 

Ja jeg er:):)..Bare bittelitt,fra tuppen:alice::alice::alice::link:

Skrevet
På 12.9.2017 den 9.11, AnonymBruker skrev:

Enig! Mye bedre på alle måter! 

Anonymkode: 3a6d5...23f

Enig! :) Mye penere, mye deiligere følelse og mye rensligere 

Anonymkode: d26cd...da3

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! :) Mye penere, mye deiligere følelse og mye rensligere 

Anonymkode: d26cd...da3

Hvis man må kappe vekk en del av kroppen for å holde den ren så vil jeg si at man har store problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...