Gå til innhold

Pluttselig overdrevent syk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men likevel ikke feber. Nå har jeg i over en uke vært sjuklig forkjølet. Bihulene sprenger og huet værker og hoster til jeg spyr og gulper skum fra magen. Bringa værker både på grunn av bristet ribben etter hostingen og pusting fordi lungene er tette "føles det som" tungpustet til de grader. 

DETTE er ulikt meg, pleier å ha en liten forkjølelse som går over etter et par dager. Nå kan jeg ikke bevege meg før jeg detter rett nedpå igjen med grusomme febersymptomer (likevel ikke feber). Var til legen og ba om sykemelding da jeg er i sånn arb.plikt fra nav. Jeg blir jo ikke bedre og sykemelding fikk jeg ikke. Dette er nå en uke siden. 

Reise til legen igjen? Jeg har egentlig enorm stor terskel for å dra til legen, men er så dårlig :/ Noen som har kjerringråd til å bli frisk. Drikker te med honning og ingefær, knasker paracet og ibux og har ventolin til de værste tettingene i halsen. Men føler det ikke blir bedre. 

Anonymkode: 70c82...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen, du.

Skrevet

Vi kan ikke hjelpe deg. Gå til lege

Anonymkode: e3869...744

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel ikke feber. Nå har jeg i over en uke vært sjuklig forkjølet. Bihulene sprenger og huet værker og hoster til jeg spyr og gulper skum fra magen. Bringa værker både på grunn av bristet ribben etter hostingen og pusting fordi lungene er tette "føles det som" tungpustet til de grader. 

DETTE er ulikt meg, pleier å ha en liten forkjølelse som går over etter et par dager. Nå kan jeg ikke bevege meg før jeg detter rett nedpå igjen med grusomme febersymptomer (likevel ikke feber). Var til legen og ba om sykemelding da jeg er i sånn arb.plikt fra nav. Jeg blir jo ikke bedre og sykemelding fikk jeg ikke. Dette er nå en uke siden. 

Reise til legen igjen? Jeg har egentlig enorm stor terskel for å dra til legen, men er så dårlig :/ Noen som har kjerringråd til å bli frisk. Drikker te med honning og ingefær, knasker paracet og ibux og har ventolin til de værste tettingene i halsen. Men føler det ikke blir bedre. 

Anonymkode: 70c82...7f4

Når du er såpass dårlig og ikke har blitt bedre i løpet av en uke er det på sin plass med et nytt legebesøk. 

Ble for eksempel crp sjekket sist du var der? Det kan hende det som startet som en forkjølelse har gått over i en bakterieinfeksjon og du trenger antibiotika. Du trenger ikke ha feber for å ha en infeksjon, jeg har hatt lungebetennelse noen ganger, men aldri med feber. 

• Liker 1
Skrevet

Kom deg til legen. God bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...